Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Chip w AJM


pave

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam zamiar zrobić sobie wirusa w moim AJM-ie

Moje pytanie jest takie:

Czy wymiana turbiny na AWX przed wirusowaniem dałaby dużo lepsze efekty, czy jest to raczej nieopłacalne??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedz na poczatku na softa.Moc bierze się z paliwa.Samym powietrzem wiele nie zdzialasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedz na poczatku na softa.Moc bierze się z paliwa.Samym powietrzem wiele nie zdzialasz

hmmm i tu bym polemizował, przecież na zmianie softa właśnie między innymi jest zmieniane ciśnienie doładowania...

jak większa turbina to i większy IC by się przydał...wszystko zależy ile masz kasy na mody, niestety jedna zmiana ciągnie za sobą inną żeby to jakoś jeździło ale napewno większa turbinka nie zaszkodzi :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AJM pod 150KM robi sie jak zdrowy egz....jak wiecej nie potrzeba to nic bym nie ruszal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega Aju ma u siebie AJMa na seryjnych gratach wystrojonego na 153km .. zobacz sobie jego profil w wykresach.

Przeważnie moc wychodzi od 140km w górę ale to wszystko kwestię indywidualne.

Jeśli masz turbo na wykończeniu warto pomyśleć o jego wymienieniu przed chipem, pewnie z AWX wyjdzie miedzy 160-170 km... Musisz doliczyć koszt przejściówki na turbo AWX.. ok 100-150zł..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

153kunie i 360niutków, powiem Ci że płaski moment robi robotę większą niż jak miałem wczesniej 170km i 380nm ale szybko opadających

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

153kunie i 360niutków, powiem Ci że płaski moment robi robotę większą niż jak miałem wczesniej 170km i 380nm ale szybko opadających

chyba nie chcesz powiedziec ze na seryjnej turbinie :kox:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz nadwyżkę kasy to montuj większe turbo i jedź na program

jeżeli nie, to rób program jak jest teraz, a i tak będziesz zadowolony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

153kunie i 360niutków, powiem Ci że płaski moment robi robotę większą niż jak miałem wczesniej 170km i 380nm ale szybko opadających

chyba nie chcesz powiedziec ze na seryjnej turbinie :kox:

153 mam na seryjnym aucie

ponad 170 miałem na AWXie a właściwie na hybrydzie na podstawie awx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam zamiar zrobić sobie wirusa w moim AJM-ie

Moje pytanie jest takie:

Czy wymiana turbiny na AWX przed wirusowaniem dałaby dużo lepsze efekty, czy jest to raczej nieopłacalne??

Jak silnik zdrowy to zmiana turbosprężarki na AWX powinna dać koło 10-15 Km więcej.Korzyścią też będzie to że turbo będzie pracowało praktycznie na seryjnym doładowaniu czyli koło 1,35-1,4 bara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

153kunie i 360niutków, powiem Ci że płaski moment robi robotę większą niż jak miałem wczesniej 170km i 380nm ale szybko opadających

:good: jak najbardziej popieram

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

153kunie i 360niutków, powiem Ci że płaski moment robi robotę większą niż jak miałem wczesniej 170km i 380nm ale szybko opadających

:good: jak najbardziej popieram

Zawsze mozna zrobić program gdzie będzie 170km i też płaskie 360Nm wtedy moment będzie robił jeszcze większą robote bo w górnym zakresie obrotów będzie go wicej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez w swoim chce mieć płasko :gwizdanie:

370-380NM wystarczy dla tego silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

370-380NM wystarczy dla tego silnika

ja obserwuję kolegi auto z 422Nm, póki co jest bdb

PL-> UK -> PL -> NL :) bez awarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

370-380NM wystarczy dla tego silnika

ja obserwuję kolegi auto z 422Nm, póki co jest bdb

PL-> UK -> PL -> NL :) bez awarii

AJM Na seryjnych gratach ? 422 nm ?

mam niewiele mniej :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AJM Na seryjnych gratach ? 422 nm ?

mam niewiele mniej

juz sie nie chwal pazdzochem, mistrzu prostej :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja myslałem nad zmiana turbiny a AWX i potem program i tak na 165km bym chciał ale nie wiem ile nm by było :decayed:

i tak bym mógł sobie na tym spokojnie śmigać? nic nie było by nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja myslałem nad zmiana turbiny a AWX i potem program i tak na 165km bym chciał ale nie wiem ile nm by było :decayed:

i tak bym mógł sobie na tym spokojnie śmigać? nic nie było by nie tak?

ja mam suszarke z awx i program na 170KM i 368nm, zrobiłem już na tym setupie 50kkm i wszystko w jak najlepszym porządku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...