Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Chip w AJM


pave

Rekomendowane odpowiedzi

3,0TDI zje na sniadanie AJM na 210KM

w sumie AJM na 210KM to nie porozumienie :no:

ja bezp. bym dał 180-190KM i tak wymiata już

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3,0TDI zje na sniadanie AJM na 210KM

w sumie AJM na 210KM to nie porozumienie :no:

ja bezp. bym dał 180-190KM i tak wymiata już

:disgust:

ciekawe jak z trwałością seryjnych gratów w AJMie przy 2++ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tego trzeba doliczyć

przepływkę od AWX wraz z obudowa filtra powietrza

chłodniczkę od AWX

nowe sprzegło

itd.

ja to wszystko juz mam :naughty:

ale ja planowałem 170-180KM tak bezpieczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tego trzeba doliczyć

przepływkę od AWX wraz z obudowa filtra powietrza

chłodniczkę od AWX

nowe sprzegło

itd.

ja to wszystko juz mam :naughty:

ale ja planowałem 170-180KM tak bezpieczne

bardzo bezpiecznie :)

sądze, że zostało by sporo niewykorzystanego potencjału, ale jestem laikiem w tych sprawach, więc mogę się mylić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie to bym wolała zapodaj słupek np. AWX i wtedy robic 200KM i to słuszy na lata

na AJM bezpiecznie 180KM i 370NM i wiem ze majać zapas na osprzecie będzie bezpiecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chcesz mieć AJM i 180KM i cieszyć sie bezawaryjną jazdą to to jest wymagane :decayed:

już nie mówię o swap na mocniejsze heble 312mm

zawiecha itd.

kurde ja to wszystko juz mam :gwizdanie: wyobraz sobie ile to musiało kosztowac w sumie masz watek mojego AJM na sprzedaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Setup z BRD, wygląda na dość zaawansowany, nie udało by się taniej zrobić 170KM, bez poważniejszych i kosztownych przeróbek?

Cristoforo sprzedaj mi swój aktualny setup, a załóz BRD:D

wsadzasz turbo z AWX i masz w granicach 160KM, a te "brakujące" 10KM to prawie nieodczuwalne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po kosztach po jakich ja bym to sprzedawał ( kupiłem za zdecydowanie więcej)

BRD 1400z zł

FMIC 900zł

PD ARL 1000zł

kolektor 100zł

chłodniczka oleju 100zł

map 100zł

uszczelniacze PD 100zł

wystrojenie tego i zamontowanie bez sprzegła 1600zł

przepływka od passata FL 350zł wraz obudową filtra powietrza

nowa wiązka do PD - nie koniecznie musi byc wymieniana

reszty nie pamietam

itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej poszukam AWX, a IC tez już większy?

ja nie mam dodatkowego IC

możesz sobie coś zamontować, w upały będzie lepiej dla silnika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile pali taki AJM na 170 KM zrobiony?

...2l więcej w mieście , 1l na trasie więcej jak się zapier.dala :chytry:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak w zeszłym roku zmieniłem soft to jeździłem na 15" alu - nie zauważyłem większego spalania, a zawsze leję pod sam korek.

Jak z początkiem tego roku założyłem 17" Avusy - spalenie wzrosło mniej więcej o 0,7l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do AWX wrzucasz BRD PD ARL i robisz FMIC i masz 210KM

nie widzialem jeszcze AWX na tym setupie z taka moca :wink4:

Jarol ma 195KM na tym i chyba to jest najrozsadniejsza moc w 1.9 na tych gratach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...