Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Chip w AJM


pave

Rekomendowane odpowiedzi

A wiecie coś czy pełny FIS podejdzie do A4 (bez kombinacji z kablekami), czy lepiej zmienić auto na B6 :cool1:

nie czaje jak pelny fis podejdzie do a4?

jak nie masz fisu pełnego i zeby zmienic na pełny to jest troche roboty :wink4:

widze ze tu dużo ludzi chce zmienić auto na b6 :gwizdanie:

no co Ty, ja nie chce bo nie mam za co :wink4:[br]Dopisany: 26 Wrzesień 2010, 16:47_________________________________________________

A wiecie coś czy pełny FIS podejdzie do A4 (bez kombinacji z kablekami), czy lepiej zmienić auto na B6 :cool1:

poszukaj info na forum, jest tego trochę, na pewno troche roboty z immo będzie :rolleyes:

ja bym zmienił na b6 1,8T w Q 190km :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiecie coś czy pełny FIS podejdzie do A4 (bez kombinacji z kablekami), czy lepiej zmienić auto na B6 :cool1:

nie czaje jak pelny fis podejdzie do a4?

jak nie masz fisu pełnego i zeby zmienic na pełny to jest troche roboty :wink4:

widze ze tu dużo ludzi chce zmienić auto na b6 :gwizdanie:

no co Ty, ja nie chce bo nie mam za co :wink4:[br]Dopisany: 26 Wrzesień 2010, 16:47_________________________________________________

A wiecie coś czy pełny FIS podejdzie do A4 (bez kombinacji z kablekami), czy lepiej zmienić auto na B6 :cool1:

poszukaj info na forum, jest tego trochę, na pewno troche roboty z immo będzie :rolleyes:

ja bym zmienił na b6 1,8T w Q 190km :evil:

B6 1.8T Q nie jedzie :thumbdown::wink4: ( w porównaniu do B5 1.8T)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiecie coś czy pełny FIS podejdzie do A4 (bez kombinacji z kablekami), czy lepiej zmienić auto na B6 :cool1:

nie czaje jak pelny fis podejdzie do a4?

jak nie masz fisu pełnego i zeby zmienic na pełny to jest troche roboty :wink4:

widze ze tu dużo ludzi chce zmienić auto na b6 :gwizdanie:

no co Ty, ja nie chce bo nie mam za co :wink4:[br]Dopisany: 26 Wrzesień 2010, 16:47_________________________________________________

A wiecie coś czy pełny FIS podejdzie do A4 (bez kombinacji z kablekami), czy lepiej zmienić auto na B6 :cool1:

poszukaj info na forum, jest tego trochę, na pewno troche roboty z immo będzie :rolleyes:

ja bym zmienił na b6 1,8T w Q 190km :evil:

B6 1.8T Q nie jedzie :thumbdown::wink4: ( w porównaniu do B5 1.8T)

dlaczego uwazasz ze nie jedzie? :mysli:[br]Dopisany: 26 Wrzesień 2010, 22:41_________________________________________________http://otomoto.pl/audi-a4-quattro-1-8-t-190km-s-line-C14889177.html

to według Ciebie nie jedzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiecie coś czy pełny FIS podejdzie do A4 (bez kombinacji z kablekami), czy lepiej zmienić auto na B6 :cool1:

nie czaje jak pelny fis podejdzie do a4?

jak nie masz fisu pełnego i zeby zmienic na pełny to jest troche roboty :wink4:

widze ze tu dużo ludzi chce zmienić auto na b6 :gwizdanie:

no co Ty, ja nie chce bo nie mam za co :wink4:[br]Dopisany: 26 Wrzesień 2010, 16:47_________________________________________________

A wiecie coś czy pełny FIS podejdzie do A4 (bez kombinacji z kablekami), czy lepiej zmienić auto na B6 :cool1:

poszukaj info na forum, jest tego trochę, na pewno troche roboty z immo będzie :rolleyes:

ja bym zmienił na b6 1,8T w Q 190km :evil:

B6 1.8T Q nie jedzie :thumbdown::wink4: ( w porównaniu do B5 1.8T)

dlaczego uwazasz ze nie jedzie? :mysli:

Miron miał kiedyś B5, a później B6, z tego co mówił to B5 lepiej się odpychała. Ale to najlepiej jego zapytaj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.8TQ BEX "nie jedzie" to 1.9TDi tym bardziej.

nikt nie powiedział że tdi jedzie ale 190koni w b6 + Q to lipa... jechałem mocniejszym i było że tak powiem dziadkowo (tak przewidywalnie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale wolalbym Q w tdi :kox:

i Avant :decayed:

jakoś buda Avanta w B6 bardziej mi leży niż sedan

dokładnie mi też :kox:[br]Dopisany: 27 Wrzesień 2010, 18:55_________________________________________________panowie a moza by wrzucic AWX i jeżdzic na tym i dopiero potem program zrobić? tzn po jakimś czasie? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale wolalbym Q w tdi :kox:

i Avant :decayed:

jakoś buda Avanta w B6 bardziej mi leży niż sedan

dokładnie mi też :kox:[br]Dopisany: 27 Wrzesień 2010, 18:55_________________________________________________panowie a moza by wrzucic AWX i jeżdzic na tym i dopiero potem program zrobić? tzn po jakimś czasie? :mysli:

moim zdaniem mozna :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale wolalbym Q w tdi :kox:

i Avant :decayed:

jakoś buda Avanta w B6 bardziej mi leży niż sedan

dokładnie mi też :kox:[br]Dopisany: 27 Wrzesień 2010, 18:55_________________________________________________panowie a moza by wrzucic AWX i jeżdzic na tym i dopiero potem program zrobić? tzn po jakimś czasie? :mysli:

moim zdaniem mozna :gwizdanie:

ale jesteś pewien?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz jeździć nic się nie stanie ale wszystko będzie ok jak zrobisz program bo turbo będzie rozregulowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo ludzi tak jeżdzi przed programem z turbinka AWX bez softu, moze minimalnie pózniej wstawać niz seryjna, ale nie ma tragedii, ale jak byś założył cały zestawik do podnoszenia mocy, prawdopodbnie złapiesz notlaufa(cały tzn turbo, FMIC, ALki) W AFNie tak sie dzieje jak go załadujesz gratami bez softu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale wolalbym Q w tdi :kox:

i Avant :decayed:

jakoś buda Avanta w B6 bardziej mi leży niż sedan

dokładnie mi też :kox:[br]Dopisany: 27 Wrzesień 2010, 18:55_________________________________________________panowie a moza by wrzucic AWX i jeżdzic na tym i dopiero potem program zrobić? tzn po jakimś czasie? :mysli:

Można śmiało, sam tak jeżdżę już ze 2 miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jezdzilem 8miesiecy na brd bez wystrojenia

od kiety to w ALZ jest turbo ? :mysli::decayed:

aa widzisz czlowiek uczy sie cale zycie :decayed::kox: :kox:

jakis rok temu wymienialem oliwe i mam kolektor awx bez egr

on:a turbiny to tu nie ma?

ja: heeeeee?

on:pokazuje tam gdzie byl wczesniej egr i mowi no tu nie ma jej

ja:wczoraj jeszcze byla :D

i tak sie dowiedzialem ze jezdze bez turbo

wiec widzisz uczymy sie cale zycie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo ludzi tak jeżdzi przed programem z turbinka AWX bez softu, moze minimalnie pózniej wstawać niz seryjna, ale nie ma tragedii, ale jak byś założył cały zestawik do podnoszenia mocy, prawdopodbnie złapiesz notlaufa(cały tzn turbo, FMIC, ALki) W AFNie tak sie dzieje jak go załadujesz gratami bez softu

a co to jest"notlaufa"?? :mysli:

ja chce turbinke AWX potem program i może kiedyś tam FMIC :decayed:

ciekawe na ile mi wystroii :mysli: tylko musze dojśc troche do kasy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

notlauf brak wymaganego ciśnienia w sprężarce, turbo nie dmucha praktycznie, do ponownego rozruchu silnika :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...