szpak 0 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 witam serdecznie. w mojej a4 jak mam właozny kluczyk w stacyjce, to nie moge zablokowac drzwi a pompkę slychac w bagazniku jak pracuje tylko nic sie nie dzieje, a jak kluczyk wyjmę ze stacyjki drzwi blokują sie i odblokowują bez problemu. czy mam cos skopane w instalacji czy tak powinno byc?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 w dzrzwiach masz wylacznik wewnetrznego zamykania i otwierania drzwi i on dziala nie zaleznie czy masz kluczyk w stacyjce czy nie.jesli o to ci chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpak 0 Opublikowano 20 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 to mam cos nie tak bo jak kluczyk siedzi w stacycje to nic sie nie dzieje (natomiast slychac jak pompka działa tylko drzwi sie nie blokują) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 przeciez to glownie ma dzialac jak auto jest w trakcie jazdy po miescie np.na swiatlach zeby ci nikt drzwi nie otworzyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpak 0 Opublikowano 20 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 przeciez to glownie ma dzialac jak auto jest w trakcie jazdy po miescie np.na swiatlach zeby ci nikt drzwi nie otworzyl no własnie wiem, musieli cos zle poskładać jak auto było u mecha, zaraz pojade do niego i łeb mu spadnie chyba :mad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minek 0 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 jak to sie blokuja same?? to w kazdym audi jest taki bajer?? ja u siebie musze wcisnac dzyndzla aby sie zamknely.... a i kolego szpak popraw sobie dane co do mocy twojego bombowca...bo jakos malo tych konikow hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo 390 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 jak to sie blokuja same?? to w kazdym audi jest taki bajer?? ja u siebie musze wcisnac dzyndzla aby sie zamknely.... a i kolego szpak popraw sobie dane co do mocy twojego bombowca...bo jakos malo tych konikow hehe W A4B6 już same się blokują jak rusze, a w B5 trzeba wcisnąć guzik.A co do mocy to kolega Szpak nie nie musi poprawiać , bo moc się zgadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minek 0 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 hymmm myslalem ze w B5 1.9 TDi byly w dwoch wersjach robione 90 i 110 a tu jeszcze 75 i juz jestem bogatszy w wiedzy o audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo 390 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 hymmm myslalem ze w B5 1.9 TDi byly w dwoch wersjach robione 90 i 110 a tu jeszcze 75 i juz jestem bogatszy w wiedzy o audi To ja jeszcze poszerze twoją wiedze i dodam 115KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Keżor Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 jka ja przekręce kluczyk w stacyjce i czekam aż kontrolki pogasną to wtedy mi sie ryglują drzwi same i wtedy nie działa przycisk na drzwiach. i jak chce przy odpalonym aucie dostać sie do bagażnika to musze je zgasić niestety :/ podobno to sie ustawia climatronikiem ale ja nie wiem jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpak 0 Opublikowano 21 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Mala poprawka co do mojego problemu z blokowaniem drzwi. Otóż zauwazyłem ze jak mam włączony zapłon i pozamykam wszystkie drzwi manualnie to ten przycisk otwiera mi wszystkie drzwi, zamykac jak nie chciał tak nie chce. Mam cos nie tak z instalacją ?? HELP :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiki 2 Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 u mnie działato ryglowanie niezależnie od stanu auta z kluczykie czy bez pracującym silnikiem czy nie ogólnie fajna sprawa więc chyba masz cośnie tak połączone albo sterownik tego bajerku nawala Pds. a co do automatycznego ryglowania drzwi po uruchomieniu pojazdu to badziew nie wyobrażam sobie tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 hymmm myslalem ze w B5 1.9 TDi byly w dwoch wersjach robione 90 i 110 a tu jeszcze 75 i juz jestem bogatszy w wiedzy o audi To ja jeszcze poszerze twoją wiedze i dodam 115KM 75 KM to nie TDI ale DI (takie niedoje....ne TDI) :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpak 0 Opublikowano 26 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 75 KM to nie TDI ale DI (takie niedoje....ne TDI) :mrgreen: DI to tylko takie oznaczenie silnika 55kW a silnik ma turbo czyli jest to TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 75 KM to nie TDI ale DI (takie niedoje....ne TDI) :mrgreen: DI to tylko takie oznaczenie silnika 55kW a silnik ma turbo czyli jest to TDI powiedz mi jak sobie radzisz z tak duza moca??panujesz nad nia?? :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpak 0 Opublikowano 26 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 powiedz mi jak sobie radzisz z tak duza moca??panujesz nad nia?? :razz: staram sie nie dawac duzo gazu bo zrywa przeguby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo 390 Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 75 KM to nie TDI ale DI (takie niedoje....ne TDI) :mrgreen: DI to tylko takie oznaczenie silnika 55kW a silnik ma turbo czyli jest to TDI AFF ma turbosprężarkę i chłodnicę powietrza taką samą jak 90 konny tdi !!! Ma ustawione mniejsze ciśnienie otwarcia zaworu wastegate stąd jego 75 km i 150 Nm ale za to pali mniej niż 90 konny i ma czystsze spaliny. Ale mimo wszystko silnik ten ma oznaczenie 1.9DI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 zbieraj troszke kapusty i latwo zrobisz z tego duzo wieksza moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpak 0 Opublikowano 26 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 ... ale za to pali mniej niż 90 konny i ma czystsze spaliny.Ale mimo wszystko silnik ten ma oznaczenie 1.9DI Dokładnie, na pokrywie silnika i na tylnej klapie mam 1.9DI, i tak jak pisze HUGO malutko mi pali :razz: napeno nie jest tak zamulony jak moj poprzedni golf III tez 55kW. No ale odbiegamy od tematu. POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 75 KM to nie TDI ale DI (takie niedoje....ne TDI) :mrgreen: DI to tylko takie oznaczenie silnika 55kW a silnik ma turbo czyli jest to TDI AFF ma turbosprężarkę i chłodnicę powietrza taką samą jak 90 konny tdi !!! Ma ustawione mniejsze ciśnienie otwarcia zaworu wastegate stąd jego 75 km i 150 Nm ale za to pali mniej niż 90 konny i ma czystsze spaliny. Ale mimo wszystko silnik ten ma oznaczenie 1.9DI Wiem ze to TDI, ale chyba nie czytales ze zrozumieniem :razz: :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się