szogun0 9 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Zmniejsza się niekiedy przerwę aby silnik lepiej pracował przy zasilaniu LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Jeździłem na 3-elektrodowych oraz na 1-elektrodowych i nie dostrzegłem żadnej różnicy w pracy silnika. Jedyne co zauważyłem to duża różnica w cenie. Gazownik zawsze mi mówił żeby zakładać zwykłe, proste 1-elektrodowe i nie wydziwiać. Sam nie wiem co mam kupować. Skłaniam się chyba bardziej ku temu co katalogi radzą (3-elektrodowe). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Powiem wam teraz ciekawostke na temat swiec NGK,w renowce u kolegi pęk izolator i wpadl do cylindra,zrobil demolke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się