Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Zaślepienie zaworu EGR


krolu

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, a kto mi powie, po co do chlodniczki dochodzi podcisnienie?
Kiedyś czytałem, że ma to sterować zaworkiem który otwiera albo zamyka obieg spalin przez chlodniczke (kiedy egr jest zamknięty to i ten zawór się zamyka, i chłodniczka się nie zużywa), ale mając dwie chłodniczki na stole, i dmuchając w nie, obieg jest otwarty cały czas, czy podciśnienie jest i sztanga jest zassana, czy nie...

Wyjaśni mi to ktoś? Czy może muszą iść spaliny, wtedy wytwarza się ciśnienie i zawór może dopiero pracować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja przyłącze się do tematu, przy usuwaniu chłodnicy spalin (zakładając, że EGR jest usunięty programowo) co zrobić z przewodem podciśnienia, zaślepić jakoś? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, drvv napisał:

To i ja przyłącze się do tematu, przy usuwaniu chłodnicy spalin (zakładając, że EGR jest usunięty programowo) co zrobić z przewodem podciśnienia, zaślepić jakoś? 

Ja za jakieś dwa tygodnie będe się go programowo pozbywał bo fizycznie już to zrobiłem i na tą chwile podciśnienie dochodzi tak jak dochodziło, ale chyba kupie dwa takie kapturki specjalnie do tego przeznaczone, po 2-3zl/szt i po problemie :)

korek z allegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...