grarmi 0 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Mam taki problem, a mianowicie np. podczas ruszaniu w przód lub w tył, lub przy dodawaniu i puszczaniu gazu, lewarek rusza się w przód i tył. Czy to oznaka zużytych poduszek pod skrzynią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Nie koniecznie tylko poduszki skrzyni. Możesz mieć do wymiany całe zawieszenie układu napędowego. Poduszki silnika również zużywają się w wyniku drgań przenoszonych przez półośki. ja miałem zużytą prawa poduszkę pod silnikiem i lewą pod skrzynią w stopniu widocznym. A tak naprawdę po wymianie zobaczyłem różnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz 0 Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 prawie w kazdym aucie przy przebiegu okolo 200.000 jest takie zjawisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grarmi 0 Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Czym to jest spowodowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Czym to jest spowodowane? Naturalnym zużyciem eksploatacyjnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grarmi 0 Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Heh no ale może dokładniej? Jakiś części? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Heh no ale może dokładniej? Jakiś części? Z pozycji komputera trudno sugerować ci wymianę części. W moim przypadku przy takich objawach wymieniłem poduszki pod skrzynią oraz pod silnikiem i problem minął ale byłem pewien tego, że nadają się do wymiany. Gdzie mechanik polecany na tym forum widział te pod skrzynia i stwierdził, że są w bardzo dobrym stanie. Handlarze twierdzą, że na diesla 200 tkm podobno wrażenia nie robi ale dotyczy to silnika a osprzęt praktycznie jest w różnym stopniu zużyty i kolejnej 100-tki już nie wytrzyma. Zwróć uwagę na stan poduszek zwłaszcza lewej skrzyni i dwóch pod silnikiem. Jeżeli w dolnej części poduszek silnika w okolicach śrub mocujących będziesz miał krople oleju koloru czerwonego to nadają się do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz 0 Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 kazdy silnik dobrze dbany pokona 500.000 ale czescie juz nie wiec im styarszy samocho i wiekszy przebieg tym wiecej czesci do wymiany i to jest naturalne. wymien poduchy i moze sie poprawi. poza tym w skrzyniu u gory jest taka choinka/gruszka czy jak to sie nazywa i to tez mozna wymienic, ale to jest ratunkiem na luz lewarka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Admont 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Mi też lekko pracuję lewarek i mam powyżej 200 tys km no niestety jak sie ma kasę kupuję się wtedy nowy samochód lub 2 letni i nic nie drga nie rusza się i nie piszczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się