Skocz do zawartości

Admont

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Admont

Osiągnięcia Admont

0

Reputacja

  1. Mam nawet sie do nich dobierałem ale tam jak to w elektronice nic nie widać. Czytałem, że oprócz tego że zasada ich działania jest prosta to raczej nie jest to awaryjna rzecz. Właśnie się zastanawiałem nad ich zmianą ale muszę zobaczyć na oznaczenie tego modułu pod siedzeniem od alarmu bo na allegro są 4DO ..... a u mnie jest raczej 8DO...... bo takie miałem oznaczenie na pompce a to ze sobą jakoś tam współgra. Zresztą odłączałem te czujniki od tego modułu pod siedzeniem z myślą, że da się ręcznie odlączyć alarm ale i tak się włącza...... Mam nadziej, że nie dostanę ostrzeżenia za ten post bo ujawniłem trochę szczegółów więc co może być???
  2. Cześć ja mam to samo włącza się i jest jazda nieraz włączy się pomruga chwile i przestanie (syrena nie wyje bo jest prawdopodobnie odłączona ktoś miał wcześniej z tym problem) a nieraz jest tak że włączają się kierunkowskazy mruga około minuty wyłącza się na minutę i znowu się włącza i tak aż do wyczerpania akumulatora. Zmieniłem pompkę centralnego bo tam jest elektronika odpowiedzialna za to ale to nic nie dało. Więc też szukam co może być przyczyną ??? z chęcią przyłączę się i może nam się uda rozwiązać zagadkę acha nieraz nie mruga przez tydzień i jest spokój a nieraz 3 dni ale jak załapie to koniec
  3. Ja wczoraj wymieniłem ten kruciec przy silniku co mi ciekł więc powinno być w końcu dobrze zlałem oczywiście płyn następnie zalałem nowego chociaż stary nie był najgorszy ale jak już tam coś robię to pomyślałem, że na cacy w miarę zrobię. Wymontowałem zbiorniczek wyrównawczy 20 minut go płukałem i w mirę możliwości skrobałem (ktoś długo jeździł na wodzie) kanały zawalone kamieniem a ze zbiorniczka to aż płaty kamienia leciały. Natomiast po odpowietrzeniu układu nie grzeje rewelacyjnie myślę, że zawalona jest kamieniem nagrzewnica. Sama nagrzewnica droga nie jest tylko ta wymiana ........... ;(
  4. Też mam bulgotanie i u mnie ktoś jeździł na wodzie bo jest osad. Natomiast u mnie też ubywa płynu i wiem gdzie i walczyłem z tym i zwalczyć nie mogę ale jutro ma zamiar zrobić jeszcze jedno podejście do tego. odnośnie wycieku to przy silniku jest kruciec tam gdzie przychodzi termostat u mnie cieknie w praktycznie niezauważalnym miejscu. Byłem u handlarzy poglądać takie silniki i to często pęka tak, że oglądasz z każdej strony i praktycznie nic nie widać Dodam jeszcze, że też u mnie strasznie słabo grzej w razie czego tel do mnie 661 926 236
  5. Więcej niż pewne, że łożysko Rzecz do naprawienia trochę roboty z tym ale łożyska nie są drogie
  6. Mi też lekko pracuję lewarek i mam powyżej 200 tys km no niestety jak sie ma kasę kupuję się wtedy nowy samochód lub 2 letni i nic nie drga nie rusza się i nie piszczy
  7. Może to być wina poduszki na kanał łomik poruszaj na rożne sposoby może się okaże co jest przyczyną nadmiernych drgań. Mogą też być koła źle wyważone i jak szybciej jedziesz samochód ale tu mowa o lewarku to raczej poduszka. biegi wchodzą normalnie??
  8. Nie wiadomo co to jest dokładnie przyczyn cykania może być wiele. Nikt z opisu na 100% nie powie Ci czy to faktycznie popychacze najprawdopodobniej ale nie napewno. Nikt chyba tez nie da Ci gwarancji, że silnikowi nic nie będzie
  9. Przód zawsze nagrzewa się mocniej od tyłu przecież przy hamowaniu większe obciążenia są na przednią oś
  10. pomogło wymienienie jarzm?? czy jeszcze się za to nie brałeś ?
  11. Mam 520 i jest super do tego antena Sirio 145 i nawet łapałem łączność z ludźmi 35 km ode mnie ale tak normalnie do 15 km ciągnie jak trzeba uniden jest super bo jest mały a poza tym to to samo co Johnny II
  12. Szukaj a znajdziesz ja kupilem kompletną za 20 zł od Passata :>
  13. Ładne Ładne będę miał trochę czasu to swoje audi obcykam i wrzucę
  14. U mnie też to umiera ale chyba skusze się na zakup używki. Za podjęcie trudu i rozwiązanie problemu oczywiście szacun
×
×
  • Dodaj nową pozycję...