Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

[B5 AFN] Stukanie w silniku (cykanie)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam wielki problem, niedługo czeka mnie wyjazd około 900km. Odpaliłem dzisiaj swoje autko i słyszę cykanie w silniku, tak jak by coś lekko pukało, dźwięk ten jest lekko metaliczny przypomina cykanie .

Co to może być?

Nie jestem jakimś mechanikiem, ale zastanawia mnie rozrząd, jak sprawdzić w szybki i prosty sposób czy pasek jest prawidłowo założony (pasek był wymieniany jakieś 30 tyś km temu, i do tej pory było wszystko ok)?

Jeszcze interesują mnie wtryskiwacze, jak by się zachowywały jak by któryś padł?

Dodam jeszcze że autko pędziło 200km/h i się mocno zagrzało (powyżej 90 stopni), po ostygnięciu przejechało około 300km i stało w garażu przez 3 tygodnie, fura była odpalana kilka razy i było wszystko OK a dzisiaj jak odpaliłem to pojawił się wyżej opisany problem.

Czego szukać, na VAGu nic nie pokazuje żadnych błędów.

Proszę o pomoc i jakieś sugestie

Autko to A4 B5 AFN 1,9TDI 110KM

Opublikowano

Najprawdopodobniej jeden z popychaczy zaworów. Wchodzi też w grę wydmuchana uszczelka z pod kolektora.

Opublikowano
  • Autor

Najprawdopodobniej jeden z popychaczy zaworów. Wchodzi też w grę wydmuchana uszczelka z pod kolektora.