Defi Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 Witam! Mam prośbę o analizę logów mojej A3 8P jeśli to nie problem. Auto paliło w mieście w korkach na klimie maksymalnie 8-8,2 litra. Teraz spalanie dochodzi do 11 litrów na FIS. Po przejechaniu 320km weszło dokładnie 29,95 litrów. Zaczęła puszczać czarne "bąki" przy mocnym przyspieszaniu - czego też wcześniej nie było. Są to moje pierwsze logi i nie do końca wiedziałem co i jak zlogować więc zdaję sobie sprawę że z tych logów być może wiele się nie dowiem. Logi poniżej Statyczne: Log (0 - 004) Log (3 - 008,003) Dynamiczne: Log (0 - 011,013) Log (2 - 018,023) Do tego wywaliło mi takie błędy - głównie zastanawiają mnie błędy w silniku - Błąd wentylatorów pojawia się co parę dni. Wentylatory działają normalnie - po włączeniu klimy od razu startują obydwa więc jest ok. Co do czujnika G62 to widzę go pierwszy raz. Proszę o rzucenie trochę światła na mój problem i z góry dziękuję . Wednesday,14,July,2010,19:06:31:59303 VAG-COM Version: Release 704.1 Data version: 20071016 Chassis Type: 1K0 Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 47 52 56 7D VIN: WAUZZZ8P74A062463 00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000 01-Engine -- Status: Malfunction 1010 03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010 08-Auto HVAC -- Status: OK 0000 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 15-Airbags -- Status: Malfunction 0010 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 47-Sound System -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: Malfunction 0010 7D-Aux. Heat -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: None Part No SW: 03G 906 016 G HW: 028 101 136 4 Component: R4 2,0L EDC 0000SG 5334 Coding: 0000072 Shop #: WSC 06435 3 Faults Found: 18359 - Radiator Fan 2 (V177): Movement Restricted / Jammed P1951 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: RPM: 1512 /min Torque: 152.0 Nm Speed: 6.0 km/h Load: 52.2 % Voltage: 13.91 V Bin. Bits: 00000100 Temperature: 89.1°C Duty Cycle: 43.8 % 18358 - Radiator Fan (V7): Movement Restricted / Jammed P1950 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: RPM: 840 /min Torque: 36.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.98 V Bin. Bits: 00000111 Temperature: 86.4°C Duty Cycle: 9.6 % 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 1008 /min Torque: 40.0 Nm Speed: 19.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.21 V Bin. Bits: 00000100 Temperature: -33.3°C Temperature: 48.6°C Readiness: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK70.LBL Part No: 1K0 907 379 C Component: ASR FRONT MK70 0102 Coding: 0017025 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8P0-820-043.LBL Part No SW: 8P0 820 043 HW: 8P0 820 043 Component: KlimavollautomatH11 0130 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 8P0-907-279.LBL Part No SW: 8P0 907 279 HW: 8P0 907 279 * Component: Bordnetz-SG 1.0 H29 0501 Coding: 00884F0082141000000000000000000000 Shop #: WSC 00000 Part No: 8P1 955 119 Component: Wischer WWS Audi350 0130 Coding: 16711696 Shop #: WSC 00000 2 Faults Found: 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication - Intermittent 01800 - Light Switch (E1) 008 - Implausible Signal ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8P0-959-655-84.LBL Part No SW: 8P0 959 655 G HW: 8P0 959 655 G Component: Airbag 8.4EDmin H01 0130 Coding: 0011102 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 01578 - Airbag Deactivation Warning Lamp; Passenger Side (K145) 009 - Open or Short to Ground - Intermittent --------------------------------------------------------------------------------------------------------
spanky Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 prawdopodobnie przyczyna jest wlasnie czujnik temp, dla potwierdzenia diagnozy zrob log 007: -po nocy jak wsiadasz do samochodu [włacz zaplon-NIE ZAPALAJ SILNIKA] -oraz drugi jak samochod bedzie rozgrzany [po przejechaniu 5 km-na pracujacym silniku na biegu jałowy]
Defi Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Opublikowano 19 Lipca 2010 Dziękuję za szybką odpowiedź. Postaram się pożyczyć kabel i zrobić te dwa logi jak najszybciej. Tutaj log z grupy 007 -pierwszy pomiar po nocy na włączonym zapłonie (temp na FIS 24 stopnie) -drugi po 5km silnik włączony bieg jałowy Log (0 - 007,007) Za wszelką pomoc z góry dziękuję
przemik Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Czujnik wydaje sie byc dobry - jak dla mnie termostat lezy...
Defi Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Opublikowano 19 Lipca 2010 Jedynie co mogę dodać w momencie drugiego pomiaru kiedy temp z logów była ~80 stopni na liczniku miałem już 91 stopni. Czy mogę się jakoś upewnić że to termostat leży. Nie odczułem żadnych problemów które wskazywały by na termostat.
spanky Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Nie odczułem żadnych problemów które wskazywały by na termostat. zwiekszone spalanie ...
Brysio Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 za duzo bledow jak na wade termostatu nie byla rozbierana puszka z ecu?? mnie to raczej wyglada na jakies zwarcie albo przekazniki w skrzynce ecu bo mazs z kazdego rodzaju bledy i mechanicznego pochodzenia i elektrycznego co raczej od termostatu nie bedzie wychodzi temperatura powyzej 100 i nie wlacza sie wentylator? bo jesli tak to tremostat ---jesli sie wentylator wlacza to nie termostat bo duzy obieg jest otwarty moze byc wina czujnika temperatury cieczy na silniku albo na chlodnicy wtedy bedzie takie cuda pokazywal sprawdz te oba czujniki jesli sa ok szukaj przyczyny w przekaznikach
Defi Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Opublikowano 19 Lipca 2010 Auto ma zamontowany system odcięcia zapłonu. I czasem jak zapomnę coś zrobić i przekręcę stacyjkę to włącza się blokada. Zrobiona trochę bezmyślnie bo odcina jakieś komponenty od ECU i ten wywala błędy wtedy że nie może się połączyć z nimi. Nie miałem nigdy sytuacji żeby wskazówka przekroczyła 90 stopni - nawet stanie w korku z klimą w ostatnich upalnych dniach i temperatura wciąż była ~90 stopni. Po włączeniu klimy oba wentylatory startują prawidłowo. Wczoraj sprawdzałem błędy z ostatnich 3 dni i nie było żadnego. Więc aktualnie wszystko ok z wentylatorami i G62. Jak zabrać się za prawidłowe sprawdzenie tych czujników ?
Brysio Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Auto ma zamontowany system odcięcia zapłonu. I czasem jak zapomnę coś zrobić i przekręcę stacyjkę to włącza się blokada. Zrobiona trochę bezmyślnie bo odcina jakieś komponenty od ECU i ten wywala błędy wtedy że nie może się połączyć z nimi. Nie miałem nigdy sytuacji żeby wskazówka przekroczyła 90 stopni - nawet stanie w korku z klimą w ostatnich upalnych dniach i temperatura wciąż była ~90 stopni. Po włączeniu klimy oba wentylatory startują prawidłowo. Wczoraj sprawdzałem błędy z ostatnich 3 dni i nie było żadnego. Więc aktualnie wszystko ok z wentylatorami i G62. Jak zabrać się za prawidłowe sprawdzenie tych czujników ? zrob pomiar oporu gdzies tutaj na forum widzialem prawidlowe wartosci ktore musza byc wskazane i je porownaj to super blokada tylko tak mozesz sobie spierniczyc niektore przekazniki nie wiem kto tak auto zabezpiecza ale normalne to nie jest
Defi Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Opublikowano 19 Lipca 2010 Ok poszukam. Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Co do tego zabezpieczenia = z nim kupiłem to auto. Zostanie wycięte ASAP i w to miejsce założone coś innego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się