Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A3 8P - BKD] Prośba o analizę logów - bardzo duże spalanie - [Nowe Logi]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam prośbę o analizę logów mojej A3 8P jeśli to nie problem.

Auto paliło w mieście w korkach na klimie maksymalnie 8-8,2 litra. Teraz spalanie dochodzi do 11 litrów na FIS. Po przejechaniu 320km weszło dokładnie 29,95 litrów.

Zaczęła puszczać czarne "bąki" przy mocnym przyspieszaniu - czego też wcześniej nie było.

Są to moje pierwsze logi i nie do końca wiedziałem co i jak zlogować więc zdaję sobie sprawę że z tych logów być może wiele się nie dowiem.

Logi poniżej

Statyczne:

Log (0 - 004)

Log (3 - 008,003)

Dynamiczne:

Log (0 - 011,013)

Log (2 - 018,023)

Do tego wywaliło mi takie błędy - głównie zastanawiają mnie błędy w silniku - Błąd wentylatorów pojawia się co parę dni. Wentylatory działają normalnie - po włączeniu klimy od razu startują obydwa więc jest ok. Co do czujnika G62 to widzę go pierwszy raz.

Proszę o rzucenie trochę światła na mój problem i z góry dziękuję .

Wednesday,14,July,2010,19:06:31:59303

VAG-COM Version: Release 704.1

Data version: 20071016

Chassis Type: 1K0

Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 47 52 56 7D

VIN: WAUZZZ8P74A062463

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000

01-Engine -- Status: Malfunction 1010

03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010

08-Auto HVAC -- Status: OK 0000

09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010

15-Airbags -- Status: Malfunction 0010

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: OK 0000

19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000

44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

47-Sound System -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: Malfunction 0010

7D-Aux. Heat -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: None

Part No SW: 03G 906 016 G HW: 028 101 136 4

Component: R4 2,0L EDC 0000SG 5334

Coding: 0000072

Shop #: WSC 06435

3 Faults Found:

18359 - Radiator Fan 2 (V177): Movement Restricted / Jammed

P1951 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 1512 /min

Torque: 152.0 Nm

Speed: 6.0 km/h

Load: 52.2 %

Voltage: 13.91 V

Bin. Bits: 00000100

Temperature: 89.1°C

Duty Cycle: 43.8 %

18358 - Radiator Fan (V7): Movement Restricted / Jammed

P1950 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 840 /min

Torque: 36.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 13.98 V

Bin. Bits: 00000111

Temperature: 86.4°C

Duty Cycle: 9.6 %

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 1008 /min

Torque: 40.0 Nm

Speed: 19.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.21 V

Bin. Bits: 00000100

Temperature: -33.3°C

Temperature: 48.6°C

Readiness: 0 0 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK70.LBL

Part No: 1K0 907 379 C

Component: ASR FRONT MK70 0102

Coding: 0017025

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

004 - No Signal/Communication - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 8P0-820-043.LBL

Part No SW: 8P0 820 043 HW: 8P0 820 043

Component: KlimavollautomatH11 0130

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 8P0-907-279.LBL

Part No SW: 8P0 907 279 HW: 8P0 907 279 *

Component: Bordnetz-SG 1.0 H29 0501

Coding: 00884F0082141000000000000000000000

Shop #: WSC 00000

Part No: 8P1 955 119

Component: Wischer WWS Audi350 0130

Coding: 16711696

Shop #: WSC 00000

2 Faults Found:

01314 - Engine Control Module

004 - No Signal/Communication - Intermittent

01800 - Light Switch (E1)

008 - Implausible Signal

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 8P0-959-655-84.LBL

Part No SW: 8P0 959 655 G HW: 8P0 959 655 G

Component: Airbag 8.4EDmin H01 0130

Coding: 0011102

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

01578 - Airbag Deactivation Warning Lamp; Passenger Side (K145)

009 - Open or Short to Ground - Intermittent

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opublikowano

prawdopodobnie przyczyna jest wlasnie czujnik temp, dla potwierdzenia diagnozy zrob log 007:

-po nocy jak wsiadasz do samochodu [włacz zaplon-NIE ZAPALAJ SILNIKA]

-oraz drugi jak samochod bedzie rozgrzany [po przejechaniu 5 km-na pracujacym silniku na biegu jałowy]

Opublikowano

Dziękuję za szybką odpowiedź. Postaram się pożyczyć kabel i zrobić te dwa logi jak najszybciej.

Tutaj log z grupy 007

-pierwszy pomiar po nocy na włączonym zapłonie (temp na FIS 24 stopnie)

-drugi po 5km silnik włączony bieg jałowy

Log (0 - 007,007)

Za wszelką pomoc z góry dziękuję

Opublikowano

Czujnik wydaje sie byc dobry - jak dla mnie termostat lezy...

Opublikowano

Jedynie co mogę dodać w momencie drugiego pomiaru kiedy temp z logów była ~80 stopni na liczniku miałem już 91 stopni.

Czy mogę się jakoś upewnić że to termostat leży. Nie odczułem żadnych problemów które wskazywały by na termostat.

Opublikowano

Nie odczułem żadnych problemów które wskazywały by na termostat.

zwiekszone spalanie ...

Opublikowano

za duzo bledow jak na wade termostatu

nie byla rozbierana puszka z ecu?? mnie to raczej wyglada na jakies zwarcie albo przekazniki w skrzynce ecu bo mazs z kazdego rodzaju bledy i mechanicznego pochodzenia i elektrycznego co raczej od termostatu nie bedzie

wychodzi temperatura powyzej 100 i nie wlacza sie wentylator? bo jesli tak to tremostat

---jesli sie wentylator wlacza to nie termostat bo duzy obieg jest otwarty

moze byc wina czujnika temperatury cieczy na silniku albo na chlodnicy wtedy bedzie takie cuda pokazywal sprawdz te oba czujniki jesli sa ok szukaj przyczyny w przekaznikach

Opublikowano

Auto ma zamontowany system odcięcia zapłonu. I czasem jak zapomnę coś zrobić i przekręcę stacyjkę to włącza się blokada. Zrobiona trochę bezmyślnie bo odcina jakieś komponenty od ECU i ten wywala błędy wtedy że nie może się połączyć z nimi.

Nie miałem nigdy sytuacji żeby wskazówka przekroczyła 90 stopni - nawet stanie w korku z klimą w ostatnich upalnych dniach i temperatura wciąż była ~90 stopni. Po włączeniu klimy oba wentylatory startują prawidłowo. Wczoraj sprawdzałem błędy z ostatnich 3 dni i nie było żadnego. Więc aktualnie wszystko ok z wentylatorami i G62.

Jak zabrać się za prawidłowe sprawdzenie tych czujników ?

Opublikowano

Auto ma zamontowany system odcięcia zapłonu. I czasem jak zapomnę coś zrobić i przekręcę stacyjkę to włącza się blokada. Zrobiona trochę bezmyślnie bo odcina jakieś komponenty od ECU i ten wywala błędy wtedy że nie może się połączyć z nimi.

Nie miałem nigdy sytuacji żeby wskazówka przekroczyła 90 stopni - nawet stanie w korku z klimą w ostatnich upalnych dniach i temperatura wciąż była ~90 stopni. Po włączeniu klimy oba wentylatory startują prawidłowo. Wczoraj sprawdzałem błędy z ostatnich 3 dni i nie było żadnego. Więc aktualnie wszystko ok z wentylatorami i G62.

Jak zabrać się za prawidłowe sprawdzenie tych czujników ?

zrob pomiar oporu gdzies tutaj na forum widzialem prawidlowe wartosci ktore musza byc wskazane i je porownaj

to super blokada tylko tak mozesz sobie spierniczyc niektore przekazniki nie wiem kto tak auto zabezpiecza ale normalne to nie jest

Opublikowano

Ok poszukam. Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Co do tego zabezpieczenia = z nim kupiłem to auto. Zostanie wycięte ASAP i w to miejsce założone coś innego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...