Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Brak mocy na ciepłym silniku. Na zimnym hula


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Koledzy jaka może być przyczyna takiego objawu?? Co się mogło zepsuć?? Powiem tak: VAG nie wyrzuca błędów, na zimnym silnik ładnie idzie od 1000 obr. a na ciepłym dopiero od 3500...

Sprawdzałem kierownicę powietrza niby okej - cała, cewki nowe 4 szt, świece nowe 4 szt, dolot cały, odma nowa. Nie mam pojęcia o co może chodzić a brak mocy jest naprawdę odczuwalny, do 3000 to mogę najwyżej koparkę wyprzedzić... Bardzo Was proszę o poradę, co sprawdzić i jak. Pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaję mi się, że grzeje się jak cholera...

badany pirometrem blok ma ok 200 stopni...

jak sprawdzić te czujniki??

Jeśli vagiem to proszę opiszcie krok po kroku bo jestem początkujący w tym temacie...:)

Pozdrawiam!![br]Dopisany: 15 Lipiec 2010, 13:33_________________________________________________olej jak to w naszych silnikach... gdzieś ginie... ok 0,3 / 1000 km wiec nie zaczynam tematu...[br]Dopisany: 15 Lipiec 2010, 13:54_________________________________________________ciśnienie książkowo.[br]Dopisany: 15 Lipiec 2010, 13:55_________________________________________________Może mi ktoś rozjaśnić jak VAGiem to spawdzić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz problem z klekoczącym wariatorem? jeśli tak to wina fazy rozrządu. stąd spadek mocy. może warto sprawdzić ciśnienie oleju na zimnym i ciepłym silniiku. jeśli na ciepłym jest bardzo niskie, co często ma miejsce, powoduje uszkodzenie wariatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja miałem to samo:-( jeździłem po mechanikach, nawet byłem w serwisie audi i nie wiedzieli co to może być:-( miałem już dość i go sprzedałem. Najgorzej było w lato ale jak był zimny to szedł jak burza. I nie wiem dlaczego ale w nocy po ciemku tez inny samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach