Attis3 5 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Witam! Koledzy jaka może być przyczyna takiego objawu?? Co się mogło zepsuć?? Powiem tak: VAG nie wyrzuca błędów, na zimnym silnik ładnie idzie od 1000 obr. a na ciepłym dopiero od 3500... Sprawdzałem kierownicę powietrza niby okej - cała, cewki nowe 4 szt, świece nowe 4 szt, dolot cały, odma nowa. Nie mam pojęcia o co może chodzić a brak mocy jest naprawdę odczuwalny, do 3000 to mogę najwyżej koparkę wyprzedzić... Bardzo Was proszę o poradę, co sprawdzić i jak. Pozdrawiam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tigy 1 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 czujniki temperatury (są dwa), silnik się nie grzeje za mocno ? jak wygląda sprawa oleju ? ciśnienie trzyma na cylindrach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 5 Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 wydaję mi się, że grzeje się jak cholera... badany pirometrem blok ma ok 200 stopni... jak sprawdzić te czujniki?? Jeśli vagiem to proszę opiszcie krok po kroku bo jestem początkujący w tym temacie... Pozdrawiam!![br]Dopisany: 15 Lipiec 2010, 13:33_________________________________________________olej jak to w naszych silnikach... gdzieś ginie... ok 0,3 / 1000 km wiec nie zaczynam tematu...[br]Dopisany: 15 Lipiec 2010, 13:54_________________________________________________ciśnienie książkowo.[br]Dopisany: 15 Lipiec 2010, 13:55_________________________________________________Może mi ktoś rozjaśnić jak VAGiem to spawdzić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianoz 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 witam, rozwiązałeś problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 5 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Niestety nie. A co masz to samo??[br]Dopisany: 27 Sierpień 2010, 13:13_________________________________________________Lub jakieś pomysły?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianoz 0 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 a masz problem z klekoczącym wariatorem? jeśli tak to wina fazy rozrządu. stąd spadek mocy. może warto sprawdzić ciśnienie oleju na zimnym i ciepłym silniiku. jeśli na ciepłym jest bardzo niskie, co często ma miejsce, powoduje uszkodzenie wariatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 5 Opublikowano 15 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Nie mam klekotu wariatora... Niestety to pewnie nie to ale sprawdzę ciśnienie i dam znać... Pozdrawiam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil25 0 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Witam. Ja miałem to samo:-( jeździłem po mechanikach, nawet byłem w serwisie audi i nie wiedzieli co to może być:-( miałem już dość i go sprzedałem. Najgorzej było w lato ale jak był zimny to szedł jak burza. I nie wiem dlaczego ale w nocy po ciemku tez inny samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się