MARCIN607 62 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Witam czy wymiana uszczelki na pokrywie klawiatury motor 2,4 w B5 to jakaś wielka operacja?? czy jak wywaliło uszczelką to jest się czym martwić?? czy to oznacza że silnik sie kończy itp?? znalazłem 2,4 B5 z taką właśnie usterką i stąd moje pytanie. z góry dzięki ps. jestem laikiem mechanicznym więc proszę w miare o proste odpowiedzi Proszę o opinie na temat tej jednostki spalanie wady plus minusy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan 1 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Ja ostatnio wymieniałem u mnie w eSie, nic trudnego. Podstawowe narzędzia i dasz radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 ale to nie jest znak że zaczyna się dziać coś złego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan 1 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Nie, to nic złego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soczeklol123 0 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 jedyny minus to uciekajecy olej i zalany silnik ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 To moze byc znak, (podkreslam "moze")ze np. kanaly olejowe w silniku sa przytkane, poprzez wczesniej zablokowana odme i przewody do odprowadzania gazow - bardzo typowa usterka dla silnikow Audi/Bosch. Sprawdz czy inne uszczelnienia silnika sa w calosci. Ale to sprawa prosta do naprawienia, nawet dla hobbysty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 to jade w piatek oglądać dzięki Chłopaki-jak coś by się wam przypomniało to piszcie tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KANAL 2 Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 To moze byc znak, (podkreslam "moze")ze np. kanaly olejowe w silniku sa przytkane, poprzez wczesniej zablokowana odme i przewody do odprowadzania gazow - bardzo typowa usterka dla silnikow Audi/Bosch. Sprawdz czy inne uszczelnienia silnika sa w calosci. Ale to sprawa prosta do naprawienia, nawet dla hobbysty. Jak zmienisz uszczelki i po krotkim czasie znowu motor bedzie sie pocil to tak jak kolega wyzej napisal. A co do uszczelek... moim zdaniem tylko ori. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan 1 Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Ja polecam firmę Reinz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 uszczelka pewie jakieś grosze kosztuje w ASO więc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xsystoff 0 Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Nowa cieknaca uszczelka tez nie musi oznaczac problemow z silnikiem. Czesto mechanicy nie umieja tego dobrze zalozyc przykrecajac na pale, szczegolnie w aluminiowych silnikach jest to mocno odczuwalne. A to ze kilkunasto letnia uszczelka stwardnieje i puszcza... norma, to tylko guma. p.s Rainza tez polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 w fabryAudi powinni wiedzieć jak przykręcić a jeżeli była póżniej zdejmowana to czemu?! naa chwilę silnik 2.4 jest pod rozwagą, nie wiem czy nie szukać 1,8t moc prawie ta sama a spalanie mniejsze i jakoś wizjabraku turbo pod maska mi się nie widzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Mozna spekulowac po co ja zdejmowali, np.zeby wymienic uszczelnienia (uszczelniacze zaworow, walkow czy spod napinacza lansuszka, tam gdzie czesto sie wycieki zdarzaja) [sam producent Audi radzi uzywac sporej ilosci dobrego silikonu przy kazdej takiej operacji] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobis1 2 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Przy AFNnie ściągasz pokrywę przy wymianie rozrządu aby założyć blokadę wałka.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutas 3 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Przy okazji - uzupełnij swój profil. Ułatwi to znacznie możliwe odpowiedzi w przyszłości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Profil jest aktualny, nie odpowiadasz na pytanie nie wypowiadaj się. Przy okazji - uzupełnij swój profil. Ułatwi to znacznie możliwe odpowiedzi w przyszłości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutas 3 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów jest jedną z banalniejszych czynności, o ile masz jakiekolwiek pojęcie nt. podstawowych napraw. Jeśli ktoś ma dwie lewe ręce, to niech filtra powietrza sam nie zmienia bo zapewne zaczepy połamie. Tak drobny defekt nie może rzutować na branie pod uwagę danego egzemplarza samochodu. To tak samo jakbyś wykluczył auto ze względu na zepsutą zapalniczkę. Samochód zapewne wart obejrzenia - nie możesz go skreślać ze względu na w/w usterkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się