Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Wiskoza do wymiany czy nie...


dzon do

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam takie pytanie posiadam autko a4 100 PS 2003 r problem polegana tym auto dość szybko łapie 90 stopni i w zasadzie nie spada ta temperatura. Wiatrak załancza się ale ma takie obroty że spokojnie mógł bym go zatrzymać ręka. Znajomy stwierdził że wiskoza do wymiany a ja sam już nie wiem co myślec.

1. Moje pytanie czy 90 st to utrzymuje się czy po uruchomieniu wiatraka powinna spaść o kilka stopni?

Wcześniej słyszałem jakieś piski spod maski myślałęm że to może pasek lub coś a teraz zastanawiam sie czy to może nie ta wiskoza..

ps. dodam jeszcze ze mam klimę tak wiec może drugi wiatrak nadrabia wzrosty temperatur w silniku i ta temp nie rośnie powyżej 90 st ..

sam już nie wiem co myśleć mam to autko dość niedługo i żadnej instrukcji tak więc zgłebianie jakich kolwiek informacji na jego temat jest mozolne

Prosze o sugestie ... za wszelaką pomoc z góry dziękuję .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam kolego podobnie w B5 .. AJM ..

prawdopodobnie mam Visco walnięte .. silnik sie grzeje w miescie do okolo 105 stopni .. wiatrak chodzi ale nie tak jak nalezy .. nie chlodzi silnika ..

natomiast jak Ci trzyma caly czas 90 stopni to spoko .. dobra temperatura ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam kolego podobnie w B5 .. AJM ..

prawdopodobnie mam Visco walnięte .. silnik sie grzeje w miescie do okolo 105 stopni .. wiatrak chodzi ale nie tak jak nalezy .. nie chlodzi silnika ..

natomiast jak Ci trzyma caly czas 90 stopni to spoko .. dobra temperatura ..

Ja mam podobnie.

Narazie muszę się ratować wiatrakiem od klimy (jak wyłączę klimę momentalnie rośnie temperatura silnika).

Mechanik powiedział, że zorganizuje mi jakieś używane wisko na test i jeśli silnik przestanie się grzać to kupimy i włożymy nowe wisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam takie pytanie posiadam autko a4 100 PS 2003 r problem polegana tym auto dość szybko łapie 90 stopni i w zasadzie nie spada ta temperatura. Wiatrak załancza się ale ma takie obroty że spokojnie mógł bym go zatrzymać ręka. Znajomy stwierdził że wiskoza do wymiany a ja sam już nie wiem co myślec.

1. Moje pytanie czy 90 st to utrzymuje się czy po uruchomieniu wiatraka powinna spaść o kilka stopni?

Wcześniej słyszałem jakieś piski spod maski myślałęm że to może pasek lub coś a teraz zastanawiam sie czy to może nie ta wiskoza..

ps. dodam jeszcze ze mam klimę tak wiec może drugi wiatrak nadrabia wzrosty temperatur w silniku i ta temp nie rośnie powyżej 90 st ..

sam już nie wiem co myśleć mam to autko dość niedługo i żadnej instrukcji tak więc zgłebianie jakich kolwiek informacji na jego temat jest mozolne

Prosze o sugestie ... za wszelaką pomoc z góry dziękuję .

Jeżeli wiskoza nie ma luzów to tu masz linka do tematu dot. jej regeneracji http://e31.sectec.pl/viewtopic.php?p=653.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...