Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Dziwne odczyty


Bruno_74

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wczoraj kolega zdiagnozował moja cacunie. Wniosek jest taki, że za każdym wyłączeniem stacyjki wynik pomiaru jest inny. Mam zacząć panikować ? Podaję dwa linki dla przykładu:

http://yfrog.com/hq20072010766resizeresizej

http://yfrog.com/hq20072010765resizeresizej

Druga sprawa pytanie stare jak świat " Ale o co chodzi"

17536 Long Term Fuel Trim mult., Bank 1, System too Lean

18043 Data Bus Powertrain, Missing Message from A/C Controller[br]Dopisany: 22 Lipiec 2010, 09:35_________________________________________________hmmm nikt mi nie pomoże :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,mam to samo i nie wiem o co chodzi nie dawno kupiłem furę i nie mogę sobie też z tym poradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17536 Long Term Fuel Trim mult., Bank 1, System too Lean

za mało paliwa podaje -problem może leżeć po stronie sondy lambda-zrób logi 031 ,032
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za bardzo szybką odpowiedz znaczy logi dynamiczne 3bieg gaz podłoga obr/min.od1500 do6500 czy o to chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za bardzo szybką odpowiedz znaczy logi dynamiczne 3bieg gaz podłoga obr/min.od1500 do6500 czy o to chodzi?

tak :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra jest znajdę chwilkę czasu i pomocnika to zrobię te logi.Dzięki i Pozdrawiam.[br]Dopisany: 21 Marzec 2011, 10:11_________________________________________________Witam sorki że tak długo to moje logi i o co w tym chodzi czy to ma tak być że turbawka pow.5000obr/min pompuje trochę mniej? czy to DV nie daje rady? http://mbf.me/ZTc5 i jak wstawić te logi co by były widoczne jak w postach wyżej.Sorki za utrudnienia i podpowiedzcie coś jak możecie.Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tych logów wynika,że przepływka mierzy prawidłowo-max 123 g/s(zakładając,ze silnik czysta seria :wink4:)

020-żadnych korekt na zapłonie :good:

115 doładowanie w normie :good:

zrób 030 i 031 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak tak to dobrze,silnik seria a co do tej fotki http://yfrog.com/hq20072010766resizeresize to prawie się uporałem zostało tylko SAI.Logi zrobię w tygodniu a puki co to u mnie wieje i pada,a cha i postaram się te logi wrzucić normalniej.Czyli DV daje radę?Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Czyli DV daje radę?

DV-nie sprawdzisz vagem-dopiero,jak będzie uszkodzony-pokaże jako błąd :wink4:

BTW-co to za fotkę tam wkleiłeś-jakaś żaba się pokazuje-popraw linka,bo nie wiadomo o co chodzi... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Czyli DV daje radę?

DV-nie sprawdzisz vagem-dopiero,jak będzie uszkodzony-pokaże jako błąd :wink4:

BTW-co to za fotkę tam wkleiłeś-jakaś żaba się pokazuje-popraw linka,bo nie wiadomo o co chodzi... :wink4:

przeciez do testu DV podczas logowania po osiągnięciu zadanego ciśnienia przez turbo należy puścić gaz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez do testu DV podczas logowania po osiągnięciu zadanego ciśnienia przez turbo należy puścić gaz :)

tak,ale jeśli delikatnie przepuszcza-nic nie zauważysz,a zmianę w ciśnieniach ECU wyłapie i pokaże jako błąd-szczególnie w B6,a już w AVJ,jak ciśnienie nie powróci do TIPa po odjęciu gazu-od razu wyskoczy błąd :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez do testu DV podczas logowania po osiągnięciu zadanego ciśnienia przez turbo należy puścić gaz :)

tak,ale jeśli delikatnie przepuszcza-nic nie zauważysz,a zmianę w ciśnieniach ECU wyłapie i pokaże jako błąd-szczególnie w B6,a już w AVJ,jak ciśnienie nie powróci do TIPa po odjęciu gazu-od razu wyskoczy błąd :gwizdanie:

pewnie masz rację :) ja na tyle nie siedzę w 1.8 T :hi: ale najlepiej sprawdzić ustami po demontażu :) BTW często one tam padają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki za żabkę chodziło o pierwszy link z pierwszego postu,który też nie działa a dokładniej w kodach gotowości, testów nie przechodzi układ SAI kod 0000 1000 czy jakoś tak [br]Dopisany: 13 Kwiecień 2011, 06:13_________________________________________________no dobra logi zrobione,czy jest coś nie tak ?

logi_030_031.jpg

[br]Dopisany: 13 Kwiecień 2011, 21:00_________________________________________________a przy okazji czy ten układ SAI co u mnie jest nie sprawny czy jest połączony z pompką pneumatyczną od zamków drzwi bo jak włączę ten układ Vagiem to jakby to pompkę było słychać z tyłu samochodu?

fotka.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

031 w normie,jak możesz to zrób jeszcze 032 tam, gdzie będą dwie kolumny z procentami-tak po dziesięciu minutach normalnej jazdy wejdź w tą grupę i zrób skan,ile procent jest na minusie,czy plusie-powinno być najbliżej zera obie kolumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,dziś sprawdziłem kanał 032 i jest 0.0 i drugi 0.0 na wolnych obrotach czyli ok.Dzięki za pomoc i Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,dziś sprawdziłem kanał 032 i jest 0.0 i drugi 0.0 na wolnych obrotach czyli ok.Dzięki za pomoc i Pozdrawiam.

a sprawdzałeś te kolumny po 10 minutach jazdy,czy od razu wszedłeś na wolnych obrotach?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście ok.15min i dopiero sprawdzałem.

no to pozazdrościć takich wyników :good: u mnie zawsze jakieś korekty są,tylko mój silnik ,dawno zapomniał,jak wyglądają seryjne ustawienia :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...