Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Pytanko o kolektor wydechowy i takie tam :)


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Ktos sie podnieca ? Owszem ciesze sie ze moze sie okazac ze autko jest w setupie na 290 koni... Ale przeciez nie jaram sie tym jak głupek... Pozatym jak mówi kunio : sam dobrze nie wiem ile to dmucha... Dzisiaj przejade troszke kilometrów i zobacze jak to wygląda... Jak bedzie zle (za wysoka temperatura oleju czy płynu w stosunku tego co było , faktycznie za duze stałe doładowanie itp) to na pewno wróce jutro do rurki ... Pewnie i tak wróce jutro do rurki ale dzisiaj chce sie upewnic jak to bedzie jezdziło z n75.

Przeciez pisałem ze wczesniej było sztywno 1 bar po wcisnieciu gazu. Teraz skacze pod 1,5... Nie zdązyłem dobrze zaobserwowac czy to stałe czy na chwile... Dzisiaj zobacze dokładnie... Jak bedzie 1,5 po wcisnieciu gazu nonstop to powolutku będe wracał do domku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczesniej mial 1 bar i nic dziwnego jak mial taka rzezbe. teraz ma 1.5 i to przez moment bo sie przestraszyl i odpuscil gaz. A podlaczone wszystko ma tak jak potrzeba wiec albo jest problem w N75 albo to 1.5 bylo w peaku i spadloby mu do np 1.3

stary odpusc sobie ta rurke! Jezdzij jak jest i poprostu go nie paluj. Po to masz wskaznik zeby nie przesadzac. Rurke to se mozesz w tylek wsadzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie polecam po prostu wizyte u Chiptunera i diagnozę

Wszystko będzie jasne jak słońce

PS: nie chcę się wtrącać w jakieś osobiste wycieczki więc powstrzymam się od dalszych komentarzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie :) 1,5 bara na zegarze zrobiło na mnie dosc mocne wrazenie :P [br]Dopisany: 17 Sierpień 2007, 15:07 _________________________________________________ Spokojnie chłopcy :bicz3: Własnie dobrze ze poznałem rózne zdania i dziekuje za nie. Ale nie ma sensu sie dochodzic...

Dzisiaj zlukam jak to sie spisuje faktycznie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez pisałem ze wczesniej było sztywno 1 bar po wcisnieciu gazu. Teraz skacze pod 1,5... Nie zdązyłem dobrze zaobserwowac czy to stałe czy na chwile... Dzisiaj zobacze dokładnie... Jak bedzie 1,5 po wcisnieciu gazu nonstop to powolutku będe wracał do domku

:polew: :polew: To sie usmiałem :)

ja swoje powiedziałem, tylko nie pisz później (znaczy jak już bedziesz składał nowy silnik), że nie ostrzegalismy :decayed: Oczywiście poza Kuniem, który właśnie myśli jakby tu zamienic silnik w swojej A4 z 1.8T na 2,6 V6 bo juz ma dosyć rzeźbienia :polew: a to przez to, że własnie robił swoje auto tak jak ty NOSB - znaczy przyrezał, na hamownie nie pojechał, do kogos ogarniętego nie pojechał tylko dalej sam rezał - bo taniej - taka sama widze wizja u ciebie - wiec juz mozesz podpytywac Kunia jak tam sie ten swap na 2,6 albo i co tam 2,8 sobie zapodajcie chłopaki :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co do mnie piszesz kolego. Jakos auto jezdzi i baty dostales wiec w czym problem? :polew: Ja problemow z nim nie mam oprocz zjebanego turbo ktore puszcza olej wiec jakies brednie gadasz. I co przerezalem? Chyba auta pomyliłes :dance:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziek JA NIC NIE REZAŁEM!! NIC A NIC!! Nie podkrecalem zadnego cisnienia (bo nawet nie wiem jak) ani nic z tych rzeczy... Powiedziałem ze dzisiaj zobacze jak to jest faktycznie a jutro wstawiam spowrotem rurke do czasu wizyty u kogos z głową w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile twoje auto ma koni?? Jaki masz afr?? EGT?? :decayed:[br]Dopisany: 17 Sierpień 2007, 15:22 _________________________________________________

Poziek JA NIC NIE REZAŁEM!! NIC A NIC!! Nie podkrecalem zadnego cisnienia (bo nawet nie wiem jak) ani nic z tych rzeczy... Powiedziałem ze dzisiaj zobacze jak to jest faktycznie a jutro wstawiam spowrotem rurke do czasu wizyty u kogos z głową w temacie.

Jeżeli cisnienie przed twoim rezaniem było stałe 1,0 Bara a teraz po wyjeciu tego boost controllera skoczyo ci na 1,5 to w moim skromnym mniemaniu jest to REZANIE :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile twoje auto ma koni?? Jaki masz afr?? EGT?? :decayed:

A twoje ile ma? :D

Skoro ma pakiet konkretnej firmy tuningowej to po co takie glupie gadanie? W moim aucie jakos nigdy nie sprawdzalem egt, afr itp a auto jezdzi juz tak ponad 5 lat wiec w czym problem ? jasne ze 1.5 bara to troche duzo i lepiej nie przesadzac ale skoro ma podpiete wszystko tak jak byc powinno to niech teraz jedzie na diagnoze, hamownie itp i bedzie wszystko jasne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpiąłem fabryczny zaworek sterujący cisnieniem... Notabene który powinien upuszczac przy ilu ? 1 bar przy seryjnym sofcie ? Chyba nawet sporo mniej...

Ogólnie atmosfera robi sie niezdrowa... Coscie sie tak pospinali? :D

Make love not war :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli cisnienie przed twoim rezaniem było stałe 1,0 Bara a teraz po wyjeciu tego boost controllera skoczyo ci na 1,5 to w moim skromnym mniemaniu jest to REZANIE :polew:

Chlopie przeczytaj dokladnie od poczatku ten temat. Jaki boost controler on wyjal??? Chodzi ci o ta rurke??? :polew: Rzezbe mial do tego czasu. W tej chwili ma podlaczone prawidlowo N75 i wszystkie inne przewody wiec chyba tak jak byc powinno nie uwazasz? pozatym jakby te 1.5 bylo za duzo to by mu komputer odcial zaplon tak jak bylo u mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to niech teraz jedzie na diagnoze, hamownie itp i bedzie wszystko jasne

i to są właśnie słowa na które liczyłem z twoje strony - widać jednak troche zacząłes kumać -

do czasu diagnozy i logów sugeruje powrócic do rurki z dziurką

Kunio moje auto ma w porywach do 200KM na AFR przy 6000rpm na poziomie 10,6:1

wiecej info na streetracing.pl[br]Dopisany: 17 Sierpień 2007, 15:29 _________________________________________________

Ogólnie atmosfera robi sie niezdrowa... Coscie sie tak pospinali?

u mnie pełen luz :> mam nadzieje, ze podobny bedzie u ciebie jak obejrzysz swoje tłoki :decayed: z zewnątrz :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba po to mam wskazniki temperatury oleju i wody zeby patrzec co sie dzieje... Poztaym chyba sobie wyobrazasz ze ja zaraz wypadne i pełen opór na kazdym biegu i tak przez 30 km ? Dzisiaj sie przejade z tym n75 na miejscu i ocenie sytuacje na troche dłuzszym odcinku niz 2 km ... jak bedzie sie cokolwiek działo niezdrowego to nie gniote gazu ... Proste nie ? Jutro tak czy siak rurka na miejsce do momentu jakiejs diagnozy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki... Bede ostrozny ... A jak cos nie wypali to bede szukał silnika :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki... Bede ostrozny ... A jak cos nie wypali to bede szukał silnika :gwizdanie:

silniki drogi... napewno profi robota diagnoza u tunera bedzie tańsza niz przekładka silnika :P

ale czekamy aż przetestujesz auto, daj znac ile pompuje stale, czy nie odcina, czy nie wpadnie w tryb serwisowy

p.s. vagowanie robimy na 3 biegu od 1500rpm do odcinki czyli u ciebie pewnie 7200rpm :P

powodzenia :decayed::thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TEKST ZBEDNY /edited by Poziek

Ogólnie : zapitala...

ALE : raz widac ze puszcza cisnienie na WG (czyli tak jakby N75 sterował) a raz nie... Czesciej jednak daje przeładowac...

Silnik zapierniczał jak glupi na poszczególnych biegach : równo az do zmiany biegu na wyzszy...

Na trójce po wcisnieciu gazu skacze na 1,5 po czym spada na 1,3 ... Po wrzuceniu 4 czy 5 dzieje sie niedobrze bo podbija na ponad 1,5 i nie spada wiec tylko raz mocniej wgniotłem zeby to sprawdzic...

200 km/h pojawia sie szybo i bez zbytniego oporu... Dalej nie gniote bo nie lubie predkosci :) Bardziej rajcuje mnie zbiórka ;)

Mam porównanie osiagów do np B4 2,8 zdrowego i omegi MV6 takiej sobie :) To autko zjadło by tamte z palcem w nosie ... Biorąc po uwage straty na napedzie mam do dyspozycji na moje oko grubo ponad 200 koników spokojnie. Jednakze cisnienie sterowane przy pomocy n75 nie daje rady..

A wiec : powrót do rurki ...

Widocznie cos tu nie wyrabia... Sterowanie najwyrazniej n75 ...

Dzieki chłopaki za wszelkie rady... Po niedzieli powinienem skołowac laptopa to pozycze Vag'a i porobie logi (jesli mozecie to podpowiedzcie tylko z których bloków najwazniejsze )

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podałem już raz które kanały masz zvagować. Mozesz mi podesłac logi to chetnie zrobie wykresy i przelicze ci afr i egt i wszystko bedzie jasne. Logi rób najlepiej na 4 biegu od około 1500 do odciecia-podkreślam do samego końca-

Jak bedzie wszystko cacy to czeka cie tylko wizyta na hamowni i powinno być wszystko ok.

N75 niestety własnie czasami powoduje przeładowania...jest na to sposób ale najpier zrób logi - potem reszte wyjasnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie ja Ci znajde miejsce tutaj i warunki zeby dociągnąc na czwórce do odciecia ? :| Przeciez to koło 200 bedzie :P [br]Dopisany: 18 Sierpień 2007, 11:29 _________________________________________________PS : mysle nad zaserwowaniem sobie czegos takiego zamiast głosnika który udało mi sie dobrze sprzedac a i tak mi lezał :

http://www.allegro.pl/item223954290_blow_off_properfekt_typii_mbc_turbo.html

Zawsze to jakis lepszy kontroler cisnienia doładowania i bov od razu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...