krzysiek_b Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Witam, Opisując wszystko od poczatku: Auto zakupiłem 3 m-ce temu- palił od strzała. Kąt wtrysku był ustawiony na wartośc 190 (powinno ok 50)- źle rozrząd był złożony. Dodatkowo był także uwalony czujnik temp paliwa (pokazywał ok 5 stopni w te upalne dni) Jakiś tydzień temu auto nagle straciło moc, zaczęło kopcic i bardzo metalicznie stukac. Po długich poszukiwaniach doszedłem do tego, że jedna ze śrub trzymających pompe (jednej z tych co się popuszcza do ustawiania kąta wtrysku) się odkręciła, spadła i zwierała do czujnika N108; odpowiedzialnego za ustawianie kąta wtrysku. Po naprawieniu szkody i założeniu nowego rozrządu (sam zakładałem cały nowy komplet i na pewno jest dobrze- wszystko się na znakach zgadza) nie chciał zapalić. Odpaliłem więc na plaka i zaskoczył od razu. Ustawiłem więc kąt na 50 (patrząc na grupe 000 w BS na Vagu). Czujnik temp paliwa wymieniłem na nowy z ASO i teraz wskazuje dobrze. Palił na ciepło dobrze. Następnego ranka nie odpalił wcale- znów musiałem go zapalić na plaka. Szukałem więc wartości jak najbardziej optymalnych. Obecnie ustawiłem kąt na 190 (tak jak było wcześniej). Fakt, że chodzi twardo ale moc jest, dymienia nie ma i w ciągu dnia pali od strzała. Rano niestety muszę go pokręcić z 5-7 sekund by zapalił. Jak już zapali to wszystko jest jak nalezy. Czemu na ustawieniach zapłonu jak fabryka każe nie pali a na wartości 190 tak? Czemu przed wymianą rozrządu przy wartośc 190 palił od strzała a teraz nie chce? filtr paliwa założony nowy świece (choć jest ciepło) zmienione na nowe bo 2 były spalone filtr powietrza nowy olej Valvoline MaxLife Diesel 10W40 zmieniony 2 tys km temu
tokarka606 Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Odpaliłem więc na plaka Rób tak dalej a kolanko ci pokaże... Palił na ciepło dobrze. Rano niestety muszę go pokręcić z 5-7 sekund by zapalił. Jak już zapali to wszystko jest jak nalezy. Czemu przed wymianą rozrządu przy wartośc 190 palił od strzała a teraz nie chce? filtr paliwa założony nowy świece (choć jest ciepło) zmienione na nowe bo 2 były spalone filtr powietrza nowy olej Valvoline MaxLife Diesel 10W40 zmieniony 2 tys km temu Z tego co piszesz to wnioskuje ,że paliwo ci się cofa.Sprawdź wszystkie przewody do filtra i opaski łącznie z fabrycznymi bo one potrafią nie trzymać,na prawdę. Kąt ustaw na 55 taki powinien być.
krzysiek_b Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Opublikowano 25 Lipca 2010 wszystkie opaski założone na nowe. na powrocie zawór zwrotny przy odpalaniu rano nie ma pęcherzy powietrza nie miałem innego wyjścia jak odpalac na plaka przy kącie 55 nie odpala wcale
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się