Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Dziwaczne zachowanie klimatronika oraz temperatury


iktorn_s

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanowne Grono!

Mam dziwny problem z ogrzewaniem. Bardzo dziwnie zachowuje sie klimatornik. Na klimatroniku ustawie na przyklad temperaturę 22*C po obu stronach, nawiew ustwiony na kratki srodkowe i zaczynaja się dziwne zachowania i anomalia. Prawa strona leci cieple powietrze a lewa strona chlodniejsze czasami odczuwalne zimno. Od czasu do czasu potrafi to sie zamienic i lewa grzeje a prawa chlodzi. Gdy podniosze stopien po stopniu temperaturę po "chłodniejszej stronie" to po chwili jakby zaskoczula i zaczyna leciec cieple powietrze. Po Vaq-niu wystepuje tylko bład 000716 bład klapy recylkulacji ale uważam, że to nie ma nic z tym wspolnego. Jakbym mial drugie autko to bym sprawdzal jak dziala kliamtronic i ogrzewanie ale nie mam :( Czy jest ktos wstanie mi pomoc i wyjasnic te anomalia???

Pozdraiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

odpowiadam na ten watek ponieważ nie chce zakladac nowego aby nie zasmiecac forum :)

Mam problem z ogrzewaniem w aucie.

Bardzo dziwnie zachowuje sie klimatornik. Na klimatroniku ustawie na przyklad temperaturę 22*C po obu stronach, nawiew ustwiony na kratki srodkowe i zaczynaja się dziwne zachowania i anomalia. Prawa strona leci cieple powietrze a lewa strona chlodniejsze czasami odczuwalne zimno. Od czasu do czasu potrafi to sie zamienic i lewa grzeje a prawa chlodzi. Gdy podniosze stopien po stopniu temperaturę po "chłodniejszej stronie" to po chwili jakby zaskoczula i zaczyna leciec cieple powietrze. Błedów na cliamtronicu nie mam. Juz sprawdzałem. Nie wiem jaki moze byc pwoód moich problmeów.

Może to potencjometry szfankuja?? a moze panel climatronica?? brudna nagrzewnica?? moze zacinaja sie klapy??

Jak sprawdzic dzialanie klimatronica za pomoca VAGa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze, pytanie: czy odpinałeś ostatnio panel klimatronika? Jeżeli tak, to spróbuj poprawić kostki, bo "lubią się" one luzować, po takiej operacji i efekt może być z góry nieprzewidziany.

Jeżeli nie ruszałeś, to najprawdopodobniej nawalają Ci siłowniki klimatronika. Po pewnym czasie, wyciera się potencjometr i sterownik nie potrafi ustawić właściwego połączenia. Potwierdza to, to co napisałeś w pierwszym poście, czyli:

000716 błąd klapy recyrkulacji

Po skasowaniu błędy potrafią nie powrócić.

Taka przypadłość, powoduje też "stukanie" po wyłączeniu zapłonu w okolicach podszybia.

Co do silniczków, to tutaj opisałem co i jak:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=177354.msg2130897#msg2130897

U Ciebie wygląda to na problem z klapami regulacji temperatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...