pereska Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Witam. Prosilbym o sprawdzenie logow pod katem turba,egr, ogolnej pracy silnika w jakim stanie, no i co da sie razacego zauwazyc. 3dni temu zrobilem logi bs i wyszedl mi kat wtrysku okolo 28 w 000 wyregulowalem mechanicznie na 56 i zrobilem ponowonie od nowa bs i statyczne wszystkie, jednakze logi dynamiczne zostaly przed zmiana katu wtrysku ale (chyba nie bedzie mialo znacznych roznic przy zbadaniu innych podzespolow, albo razacych bledow) okolo 2 misiace temu wyczyscilem turbine, a teraz jezdze na podmienionym n75 z n18. (mialem notlauf) jeszcze mam jedno pytanie bo od kiedy go mam mialem takie wycie niezbyt glosne jakby ktos gwizdal raz bylo raz nie, no i jak dzis robilem logi zauwazylem w bs w 003 jak egr byl off to wtedy wylo i potem jeszcze w grupie 011 bs specified MAP bylo on to tez wyl i jeszcze moze jak wiecie bo jak dostanie dobrze w dupe i potem go na luzie przybutuje i slucham to takjakby na podszubiu slychac taki dzwiek jakby bloto w nadkole strzelalo a nie moglem zlokalizowac tego glownie w srodku to slychac. bs 000 - http://img408.imageshack.us/img408/7517/000yb.jpg 003 - http://img705.imageshack.us/img705/3789/003vq.jpg 004 - http://img180.imageshack.us/img180/9859/004fc.jpg 011 - http://img148.imageshack.us/img148/7608/011yg.jpg statyczne 000 - http://img441.imageshack.us/img441/1659/000rx.jpg 001 - http://img717.imageshack.us/img717/9467/001jem.jpg 003 - http://img375.imageshack.us/img375/5093/003nr.jpg 004 - http://img228.imageshack.us/img228/2432/004hm.jpg 007 - http://img186.imageshack.us/img186/3403/007zb.jpg 013 - http://img697.imageshack.us/img697/6055/013ouf.jpg 023 - http://img192.imageshack.us/img192/7048/023ci.jpg dynamiczne 000 - http://img530.imageshack.us/img530/2799/d000.jpg 001 - http://img13.imageshack.us/img13/2930/d001r.jpg 003 - http://img815.imageshack.us/img815/2509/d003.jpg 004 - http://img823.imageshack.us/img823/685/d004.jpg 008 - http://img441.imageshack.us/img441/8604/d008.jpg 010 - http://img710.imageshack.us/img710/9532/d010e.jpg 011 - http://img168.imageshack.us/img168/5887/d011q.jpg
wojtek26 Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Masz duze przeładowanie sprawdz N-75, jak pracuje sztanga od łopatek turbiny. Najpewniej turbinka do czyszczenia, przydałoby sie tez lekko zwiekszyc dawke na wolnych obrotach.
pereska Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 napisalem w pierwszym poscie ,, okolo 2 misiace temu wyczyscilem turbine, a teraz jezdze na podmienionym n75 z n18. (mialem notlauf) "" [br]Dopisany: 26 Lipiec 2010, 15:08_________________________________________________z dawka to chyba tak bo mam cos takiego ze na zimnym lepiej mi pali niz na cieplym
sokram Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 CZesc, Jak ustawiles sam kat wtrysku na 57?Jest z tym duzo roboty? Sokram
wojtek26 Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 To ze była czyszczona turbina 2miesiace temu to nic nie mówi, przez kogo było to robione i czy napewno poprawnie jest złozona, podmień zawór N-75 na jakis sprawny, sprawdz czy ktos nie grzebał przy regulacji długosci sztangi od reg. łopatek.
pereska Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 sam czyscielem no zlozona jest dobrze sztanga jest w ori pozycji gwint nie ruszony na n75 mialem nolaufa za kazdym razem po przekroczeniu 110km/h a teraz jezdze dwa meichy i niema ani razu, takze mysle ze jest dobrze, a co wyszlo bardzo zle, i wiesz co moze z tym egr i gwizdaniem
wojtek26 Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Cisnie dochodzi do 1,2 bara a to juz duzo i nie wiele brakuje do notlaufa, zrób logi grupy 011BS i obserwuj czy sztanga pracuje bez zacięc. Co do EGR-a to nie mam pojecia co to moze byc chyba ze masz uszkodzy EGR i przepuszcza.
pereska Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 CZesc, Jak ustawiles sam kat wtrysku na 57?Jest z tym duzo roboty? Sokram mialem problem z jedna sruba ta z tylu pompy wtryskowej kiepskie podjescie tak resza to miare latwo, tyle ze ja odkrecilem zderzak i odciagnelem chlodnice do przodu tak jak do rozrzadu czas racy okolo 2godz mniej wiecej [br]Dopisany: 26 Lipiec 2010, 16:11_________________________________________________a w ktorym bloku jest to ciesnienie w 11dynamiczne to chodzi o ciesnienie do 2.0bar bo napisales 1.2bara[br]Dopisany: 26 Lipiec 2010, 16:16_________________________________________________w 13nastym bloku statycznych nie pokazuje na vagu danych z 4cyl [br]Dopisany: 26 Lipiec 2010, 16:22_________________________________________________http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e022fc1cff16e00.html z bloku 011 dynamicznych miedzy 2.8 obr. a 3.1 obr powinno byc 2000-2200 mbar czy moze cos zle kumam
wojtek26 Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Piszac 1,2 bara miałem na mysli cisnienie jakie pompuje turbina ( bez atmosferycznego) całkowite cisnienie masz 2200 mbara a ECU masz seryjne i powinno byc 1948 mbar. Grupa 011 pokazuje co sie dzieje z cisnieniem
przemik Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Tak przeglądam ten wątek i widze, ze zaden z Was nie zauwazyl, iż kolega ma walniety czujnik cisnienia atmosferycznego...
spanky Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Tak przeglądam ten wątek i widze, ze zaden z Was nie zauwazyl, iż kolega ma walniety czujnik cisnienia atmosferycznego... moze nie tyle czujnik co syf w sterowniku badz pekniety gumowy przewodzik ...
pereska Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Opublikowano 29 Lipca 2010 a co z tym egr kots wie dlaczego slychac to wycie ?? w sytuacji jak pisalem wczesniej ??[br]Dopisany: 28 Lipiec 2010, 18:54_________________________________________________dzis sprawdzilem ten czujnik od cisnienia atmosferycznego i na vagu bylo juz dobrze ale i tak wyjalem ecu i przedmuchalem ten wezyk sprezarka bo w rurze do intercolera na sciankach bylo troche oleju. nikt nie jest mi wstanie odpowiedziec na reszte pytan ??
przemik Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 w 13nastym bloku statycznych nie pokazuje na vagu danych z 4cyl bylo to wiele razy tlumaczone... poszukaj
pereska Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Opublikowano 30 Lipca 2010 jak wiesz to podrzuc jakas wskazowke, bo o zaslepianiu, wyciekach w temacie z egr nie brakuje a nie moge dotrzec do niczego co by mowilo o wyciu tak jak w moim przypadku, cos tam jest aby o nieszczelnosci i jakims dzwieku, ale to nie to. a i jeszcze to jedno pytanie z tym takim dzwiekiem w srodku przy przegazowce na biegu jalowym ( tak dziwek jakby bloto udezalo w nadkole)
ciahciah Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 gruszka do wymiany, poza tym wszystko ok a rozrząd nawet bardzo ok, dawno wymieniałeś? nie zdrowe dla silnika jest gazowanie na postoju wycie ERG to nic złego, najwyżej wyczyść erg, kolektor ssący i załóż nowe uszczelki
pereska Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2010 gdzie to widac ze gruszka do wymiany ??
ciahciah Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 011 dynamiczny, wystarczy że będzie któryś wężyk zagięty od podciśnienia lub stary no ale pewnie takie pierdoły już sprawdzałeś no wiec zostaje gruszka która ma wyeksploatowaną już sprężynę i za wolno zbija ciśnienie. Pytałem o rozrząd, ile km temu był wymieniany? Dawka na biegu jałowym nie ma wpływu na zapalanie ciepłego czy zimnego silnika, za to dawka startowa tak którą możesz zwiększyć jak na ciepłym ciężko pali. N75 ma biały łepek żeby był przy turbinie a N18 żeby był przy erg i szkoda kombinować, pewnie z białym jest wytrzymalszy i bardziej precyzyjny.
pereska Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2010 rozrzad wymieniony jakies 6tys temu. a czemu lepiej niz ok ?? a co do tej gruszki to turbina nie wstaje pozno przez to ze jest podmieniony n75 z n18 ?? i dlaczego jak mialem normlanie n75 na swoim miejscu to prawie codzien lapal notfaul a gdy podmienilem jzu 2miesiace spokoj ani razu nie zalapal, no to na to wychodzi ze zepsuty n75 no to znowu dlaczego egr dziala na nim, bo zamierzam zakupic n75 i wsadzic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się