Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VAG-COM obsługujący samochody z CAN


adamq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Znalazłem coś takiego w necie:

http://www.telvika.ovh.org/index.php?id=03

Co o tym myślicie? Za 500zł interface obsługujący Audi i inne auta do 2007 roku? Testował to ktoś?

Zastosowanie: Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzieki temu można bardzo szybko wykryć usterkę. Oto niektóre przykłady zastosowania interfejsu w praktyce:

* - odczyt i kasowanie kodów błędów zapisanych w sterownikach (AIR BAG, ABS, IMMOBILAIZER, SILNIK, ITD.)

* - kodowanie sterowników

* - aktywacja elementów wykonawczych

* - funkcje logowania do sterownika

* - ustawianie czasu oczyszczania przednich reflektorów (np.: nowe audi a6)

* - zmiana języka komunikatów zestawu wskaźników (np.: vw touran)

* - zmiana sposobu podświetlenia zestawu wskaźników (np. audi a4 B6 - wskazówki zegarów podświetlone przy wł. zapłonie)

* - poziomowanie reflektorów xenonowych (np. vw touareg, skoda octavia superb)

* - programowanie wysokości zawieszenia (vw phaeton, audi a8, audi Q7)

* - i wiele, wiele innych....

* nie wszystkie funkcje mogą być dostępne, zależy to od wyposażenia pojazdu.

Obsługuje zarówno starsze, jak i najnowsze pojazdy wyposażone w jedną lub dwie magistrale diagnostyczne ISO9141 (tzw. linia KKL) oraz magistralę CAN - m.in: Golf IV, Golf V, Octavia I, Octavia II, Passat, Audi A3, A4, A6, A8 i wiele więcej.

Ponadto w programie VAG-COM zaimplementowano również skaner OBD-II, który można wykorzystać w diagnostyce pojazdów spoza grupy VAG. Oto krótka lista przykładowych marek i modeli pojazdów testowanych w trybie OBD-II za pomocą oprogramowania VAG-COM.

BMW: 7-ka 2003, 330d 2004.

Fiat: Punto II, Panda.

Jeep: Grand Cherokee 2000

Lexus: ES300, ES330.

Mercedes: SLK 230 2002, E500 2001, M270 CDI 2004, Vaneo 2003, Vito 2002.

Opel: Vectra C 2003

Renault: Laguna dCi 2002, Twingo 2002, Kangoo.

Volvo: S

Współpracuje z modelami:

Platforma samochodów Golf-5 ( platforma A5) włączając:

2003+ VW Touran (1T chassis)

2004+ VW Golf (1K chassis)

2004+ VW Caddy (2K chassis)

2004+ Audi A3 (8P chassis)

2004+ Seat Altea (5P chassis)

2004+ Skoda Octavia (1Z chassis)

2005+ Seat Toledo (5P chassis)

2005+ Golf Plus (5M chassis)

2005+ Seat Leon (1P chassis)

2005.5+ Jetta (1K chassis)

2006+ Eos (1F chassis)

2003+ Audi A8 and A8L (D3 platform, 4E chassis)

2005+ Audi A6 (C6 platform, 4F chassis)

2005+ Audi A4 ("B7" platform) (some control modules)

2005.5+ VW Passat (B6 Platform, 3C chassis)

2006+ Audi Q7 (4L chassis)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

500 zł to drogo

To jest najnormalniejszy kabel HEXowy after-marketowy, lepiej znaleźć osobę, która sprzedaje takie cuś.

Potwierdzam, że działa z 607.3 VAG-COMem z Ross-techa.

Może uda mi się sprawdzić na innym laptopie z wersją 7 (nie chce na tym samym co ma 6, bo potem mogą być problemy)

Coś takiego, nie ? :przebiegly:

kopiaimg5538ix0.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś takiego, nie ?

Zgadza się :thumbup:

Nie testuj na wersji 704.2 ze strony www.vag-com.pl , ponieważ podobno ściąga jakiś upgrade kabla i nie da sie tego downgrade'ować do wersji 607.3 (gdyby nie działał na wersji 7), wyczytałem to na innych forach. A ile powinien kosztować taki kabelek? :mysli: Gdy pomyślę o tym, że mógłbym nim zrobić jakieś nowsze autka, to coraz bardziej się napalam :drool: :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie testuj na wersji 704.2 ze strony www.vag-com.pl , ponieważ podobno ściąga jakiś upgrade kabla i nie da sie tego downgrade'ować do wersji 607.3

to wiem, ale ja w ogóle nie używam polskiego vaga (vag-com.pl)

kabelek może kosztować już 300-350 zł

gdy pomyślę o tym, że mógłbym nim zrobić jakieś nowsze autka, to coraz bardziej się napalam

co znaczy "robić" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co znaczy "robić" ?

Znaczy zdiagnozować :D

jak jednemu koledze nie zrobisz auta, to nikomu nic się nie stanie :>

No chyba, że tych z CANem (Golf V, A4B7 itp) jest więcej, w takim razie nie widzę innej możliwości jak

Adako za 2100zł, czy ross-tech za 1200zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami pytają się mnie ludzie czy mogę podłączyć się pod ECU w nowszych autach, ale niestety mam tylko VAG USB KKL. Diagnostyka VAG to takie moje hobby. A przy okazji można zdiagnozować jeszcze inne autka oprócz grupy VAG. Dlaczego sugerujesz ori interfejsy? Nie wystarczy ten? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego sugerujesz ori interfejsy?

no jak ludzie pytają o diagnozę komputerową auta to chyba nie ma co się szczypać i ładować od razy oryginał.

Ja mam taki prosty after-marketowy bo robię sobie tylko, albo kolegom.

got it ? :decayed:

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki prosty after-marketowy bo robię sobie tylko, albo kolegom.

I jak to się spisuje?? Gdzie kupiłeś kabel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki pre_pl. Właśnie czytałem o nim rano na forum passata :decayed: Jak się zdecyduję to zagadam do kolegi yassek :drunk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...