Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 3.0] Walnięty katalizator ...


DjLeonn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

Wywaliło mi błąd od silnika i pojechałem na kompa w celu diagnozy - okazało się, że jeden z dwóch katalizatorów padł i co dalej mam robić czy wstawić rurę czy nowy katalizator za zamiennik coś koło 450 zł / szt. czy strumienicę MiCHAEL za 400 zł/szt. , I czy przy oparacjach typu : rurka , strumienica sondy lambada nie bedą wariować ???, czy ew. można je wywalić (czytaj wyłączyć) ??????

DZięki wielkie za rady i opinię...

PS. użyłem funkcji "szukaj" ale nic takiego dot. mojego konkretnego przypadku tj 3.0 B6 nie znalazłem.... może się i mylę ...

Aha mam 4 sondy lambda po 2 na kolektorze !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to wywal obydwa katy. W ich miejsce wstaw proste ruru - A4-klub mówi stanowcze nie strumienicom -

jezeli chodzi o sondy za katami to zrob tulejki 4-5cm z załamaniem 90 stopni. Sondy beda odsuniete od strumienia spalin. Nie będą wywalac blędow.

Sondy da sie wyączyc rownież w ECU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sondy da sie wyączyc rownież w ECU

A co to jest te ECU i czy po ich wyłączeniu nie bedzie git czy sa potem jakieś jaja ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była juz o tym dyskusja na forum, poszukaj. Teraz mamy w klubie status quo - NIE STRUMIENICOM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem za nowe auto by wywalać kata - zastosuj zamiennik do tego modelu - myśle że znajdzie sie u BOSALa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...