MRoger 1 Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Prośba o analizę logów ... problemy: Bardzo częste notlaufy - pytanie turbina czy zawór. Zawór N75 co prawda podmieniony na N18 - bez zmian. (ale oba mogą nie być do końca sprawne- wyglądają na ori) Druga sprawa to pompki - proszę o ocenę. Niestety zdaje się że był włączony klimatronic w trybie ECO więc bez klimy - czy mogło to mieć wpływ na wyniki grupy 013 ?? Z błędów oczywiście klasyczny notlauf: Control Module Part Number: 038 906 019 ER Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1412 Software Coding: 00005 Work Shop Code: WSC 05314 Additional Info: WVWZZZ3BZ2E157981 VWZ7Z0A4077457 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent --------------------------------------------------------------------------- Statyczne grupa 000 grupa 001 grupa 003 grupa 004 grupa 007 grupa 013 grupa 023 Dynamiczne grupa 011 - na 4 biegu grupa 011 - na 3 biegu Basic settings grupa 003 grupa 011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 wyglada na syf w sprezarce ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 im szybciej wyjmiesz i wyczyscisz turbo tym lepiej.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger 1 Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Planuję w ten weekend bo jak zobaczyłem te przeładowania to się przestraszyłem mniejsze ładowanie miałem w AJM po czipsie Na szybko sprawdziłem luzy na turbice i jest sztywno więc jeszcze żyje chociaż gwiżdże jak karetka pogotowia ... boje się czy wirniki są w całości a co z pompkami, myślicie że włączony nawiew itp mogą mieć wpływ na korekcje, bo przy zakupie sprawdzałem i na zimnym wszystkie były w okolicy zera a na ciepłym nie przekraczały 0,7, dolałem stp do czyszczenia wtrysków i po wyjechaniu całego baku takie wyniki ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Tragedi bym ze stanu pompek nie robil... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bugatti 0 Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Turbo do czyszczenia...byle szybko bo nie wytrzyma termicznie. I termostat też nie działa poprawnie. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger 1 Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Dziękuję wszystkim, turbo zasyfione okrutnie dźwigienka po zdjęciu turbiny ledwo się ruszała i zacinała się 4,5h roboty turbo wyczyszczone - żadnych przeładowań, płynny przyrost mocy. Skończyłem o 2 w nocy więc dziś zrobię logi do porównania. A czemu twierdzisz że termostat szwankuje ?? Nie zauważyłem żadnych problemów z temperaturą może z wyjątkiem szybkiego nagrzewania się auta po 2 minutach jazdy mam już 90 stopni na budziku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Skończyłem o 2 w nocy więc dziś zrobię logi do porównania. to sie nazywa powazne podejscie do tematu .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger 1 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Olo logi po czyszczeniu .. jak widać pacjęt zdiagnozowany bez pudła max doładowanie jest ok ale mam wrażenie że za wolno wstaje. Może za bardzo podciągnąłem sztangę po czyszczeniu - ustawiłem tak żeby dochodziła przy max wciągnięciu sztangi do ogranicznika ... może trochę ją jednak odkręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 pozno panie pozno ... odkrec troche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger 1 Opublikowano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Wracam do tematu bo próbuję wyregulować tą sztangę i cały czas są problemy .. późno wstaje na niskich obrotach przy zmianie biegów widocznie czuć turbo dziurę. Czy są jakieś zasady czym kierować się przy ustawianiu sztangi, na co zwracać uwagę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Czy kolega już wyregulował sztangę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger 1 Opublikowano 11 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Niestety czytałem różne wątki, ale nikt konkretnie mi jeszcze nie udzielił mi odpowiedzi. Z tego co się zorientowałem to ustawienie sztangi nie ma dużego znaczenia, bo N75 reguluje ciśnienie na podstawie odczytów z czujników i jeśli nie jest ustawiona bardzo źle (poza efektywnym działaniem N75) to jest on w stanie regulować to prawidłowo. Ale to nie potwierdzona informacja więc jeśli któryś z naszych forumowych speców mógłby temat wyjaśnić to byłbym wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Wyjmij gruszke,rozkrec sztange tak ze przy zakladaniu chowa sie od 1-2mm cala filozofia do ustawienia. Cos nie tak z forum zmienia mi słowo p o l i t y k a w szambo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się