Bugatti
Pasjonat-
Postów
104 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Bugatti
Osiągnięcia Bugatti
0
Reputacja
-
[B5 AFB] Proszę o analizę logów turbo dziura do 2200 obr/min
Bugatti odpowiedział(a) na tomasbw temat w Audi A4 B5
Zrób jeszcze dynamicznie 008. Pozdr. -
Z logów wynika że turbo przeładowuje...nagar w turbince. Pozdr.
-
jtd Nie wytrzymywało 100 k km ? A do "nieśmiertelnych" TDI ile trzeba dokładać żeby przejechać 300 czy 500 k km ? Hint: dział Diagnostyka. Dziennie jest kilkanaście problemów z nimi...więc TDI też niczego sobie. Pozdr.
-
Może przepływka jest ok...zaś kabelek jest gdzieś przetarty... Sprawdź przepływkę na innym AFB... Pozdr.
-
przepływka tnie dawkę...może ona a może filtr powietrza zapchany... termostat...raz było ok a raz temp. za niska... Pozdr.
-
jechał ? chyba toczył się ...gaz nie był ani trochę do podłogi ... Pozdr.
-
a czym i jak sprawdzane że stwierdzasz że są sprawne ? Sprawdź czujnik położenia wałka rozrządu. Pozdr.
-
dolot to układ dolotowy ;-p...czyli ten gdzie do komory spalania dostarczane jest powietrze. Od wlotu przez grill - filtr powietrza .... itd. ;-) Pozdr.
-
A nie ma przypadkiem na wewnętrzej "klapce" wlewu napisu "Not for Biodiesel" ? ;-p Pozdr.
-
[B5 AKN] Problemy z odpalaniem rano z A4 2.5
Bugatti odpowiedział(a) na whashchoo temat w Audi A4 B5
Trzeba zlogować...Dymić może z braku tlenu lub nadmiaru paliwa Czemu stwierdzasz że układ paliwowy może być zapowietrzony - auto gaśnie, szarpie podczas jazdy ? Pozdr. -
2.0 TFSI pod względem osiągów ?o ile dobrze pamiętam 2.0 TSi ma w najbiedniejszej wersji 200 ps/280nm nie chce porównywac do silników od chocby z audi s3 - 265ps / 6000, 350nm / 2500-5000 Do tego wszystkiego dochodzą jeszcze duże gifty z fabryki i podatność na tuning... Tak zgadza się...w Golfach R, Scirocco R i S3 silnik ten ma 265 PS...no ale jak sam napisałeś mają 350 nie przy 1400 obr. jak TBi lecz od 2500 obr. A skąd masz info że TBi mają wysokie temp. spalin ? (linka) Pozdr.
-
Ale w AWX jak i w innych PD (choć nie wszystkich) masz elektryczna pompe paliwa przy baku i musisz mieć zawór zwrotny 4. zawór regulacyjny
-
[B8 CAB] Było 136 KM, a po Los Rogalos jest ...
Bugatti odpowiedział(a) na Kamyk temat w Wykresy po modyfikacjach
Ile turbo pompuje w serii a ile po modzie ? Pozdr. -
Wysłuc**j czy pompa paliwa w baku pompuje podczas przekręcania kluczyka w pozycję zapłon. Zaś jeśli będzie ją słychać to może zawór zwrotny padł i paliwo się cofa. Również awarii mogła ulec pompa paliwa przy pompie podciśnienia (Vacuum). Pozdr.
-
Do sprawdzenia kąt synchronizacji wałka rozrządu tak jak macieek pisze oraz korekcje, bipy...jeśli będą w normie to może poduszki pod silnikiem i pod skrzynią. Pozdr.