Skocz do zawartości

Bugatti

Pasjonat
  • Postów

    104
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bugatti

Osiągnięcia Bugatti

0

Reputacja

  1. Z logów wynika że turbo przeładowuje...nagar w turbince. Pozdr.
  2. jtd Nie wytrzymywało 100 k km ? A do "nieśmiertelnych" TDI ile trzeba dokładać żeby przejechać 300 czy 500 k km ? Hint: dział Diagnostyka. Dziennie jest kilkanaście problemów z nimi...więc TDI też niczego sobie. Pozdr.
  3. Może przepływka jest ok...zaś kabelek jest gdzieś przetarty... Sprawdź przepływkę na innym AFB... Pozdr.
  4. przepływka tnie dawkę...może ona a może filtr powietrza zapchany... termostat...raz było ok a raz temp. za niska... Pozdr.
  5. Bugatti

    [B5 APU] Logi 1,8T

    jechał ? chyba toczył się ...gaz nie był ani trochę do podłogi ... Pozdr.
  6. a czym i jak sprawdzane że stwierdzasz że są sprawne ? Sprawdź czujnik położenia wałka rozrządu. Pozdr.
  7. dolot to układ dolotowy ;-p...czyli ten gdzie do komory spalania dostarczane jest powietrze. Od wlotu przez grill - filtr powietrza .... itd. ;-) Pozdr.
  8. A nie ma przypadkiem na wewnętrzej "klapce" wlewu napisu "Not for Biodiesel" ? ;-p Pozdr.
  9. Trzeba zlogować...Dymić może z braku tlenu lub nadmiaru paliwa Czemu stwierdzasz że układ paliwowy może być zapowietrzony - auto gaśnie, szarpie podczas jazdy ? Pozdr.
  10. 2.0 TFSI pod względem osiągów ?o ile dobrze pamiętam 2.0 TSi ma w najbiedniejszej wersji 200 ps/280nm nie chce porównywac do silników od chocby z audi s3 - 265ps / 6000, 350nm / 2500-5000 Do tego wszystkiego dochodzą jeszcze duże gifty z fabryki i podatność na tuning... Tak zgadza się...w Golfach R, Scirocco R i S3 silnik ten ma 265 PS...no ale jak sam napisałeś mają 350 nie przy 1400 obr. jak TBi lecz od 2500 obr. A skąd masz info że TBi mają wysokie temp. spalin ? (linka) Pozdr.
  11. Ale w AWX jak i w innych PD (choć nie wszystkich) masz elektryczna pompe paliwa przy baku i musisz mieć zawór zwrotny 4. zawór regulacyjny
  12. Ile turbo pompuje w serii a ile po modzie ? Pozdr.
  13. Wysłuc**j czy pompa paliwa w baku pompuje podczas przekręcania kluczyka w pozycję zapłon. Zaś jeśli będzie ją słychać to może zawór zwrotny padł i paliwo się cofa. Również awarii mogła ulec pompa paliwa przy pompie podciśnienia (Vacuum). Pozdr.
  14. Do sprawdzenia kąt synchronizacji wałka rozrządu tak jak macieek pisze oraz korekcje, bipy...jeśli będą w normie to może poduszki pod silnikiem i pod skrzynią. Pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...