bondai 0 Opublikowano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 walczę i walczę i nic , zmienione koła zębate ( 2 razy ) , ustawiane wg instrukcji i przyrządem i nic, przebieg w sumie ponad 6000 km ( rozbierane wszystko w międzyczasie ) i dalej trajkocze, po wymianie kół nawet trochę bardziej. Tracę nadzieję , może to coś zupełnie innego i tylko zbieg okoliczności że po wymianie pompy ? czekam na sugestie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 walczę i walczę i nic , zmienione koła zębate ( 2 razy ) , ustawiane wg instrukcji i przyrządem i nic, przebieg w sumie ponad 6000 km ( rozbierane wszystko w międzyczasie ) i dalej trajkocze, po wymianie kół nawet trochę bardziej. Tracę nadzieję , może to coś zupełnie innego i tylko zbieg okoliczności że po wymianie pompy ? czekam na sugestie pozdrawiam zdejmij pasek wieloklinowy i uruchom silnik posluchaj jak pracuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakubczyk 0 Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 Właśnie mam to samo. Czy coś się wyjaśniło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się