pieckinn Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 ostatnio po odpaleniu samochodu po nocy całkiem zeszła moc, nie słychać turbinki i dosłownie muł, od 3200rpm na ćwierć sekundy łapie 1 bar doładowanie i dosłownie rwie się do jazdy a później koniec, samochód audi 80 1.9 tdi avf ( po swapie ) dodam że pół roku samochód jeździł bez zastrzeżenia, dosłownie bestia, + nie ma n18 i n239. 11BS
Darev Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Czy coś Ci przeszkadza aby wcisnąć do oporu pedał przyspieszenia??? Widać że masz jakiś gruby dywanik Co do problemu to czyżby dziura w przewodach sprawdź je... nie wytrzymały ciśnienia...
pieckinn Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2010 na wyższych obrotach jest dokładnie tak samo jak wcześniej, muł, a cały układ przeszukałem i nic, ustawiłem sztangę na max otwarcie i druga osoba ciskała pedał i ciśnienie trzymało 0.8 bar na postoju na 3000rpm, ale sprawdzimy dokładniej jeżeli mówisz, poczekam na kumpla który przyjedzie i z jego passata podmienie n75. Ale było by słychać że gdzieś ciśnienie ucieka, a tak na 0.8 bara na postoju to wszystko w normie. Jeżeli chcecie to mogę zrobić dodatkowe logi do 4 tys, ale taki sam rezultat będzie ,,MUŁ" [br]Dopisany: 09 Sierpień 2010, 23:43_________________________________________________zapomniałem na wyższych obrotach łapie notlaufa i nie wkręcałem go, kręcenie bez sensu ;] [br]Dopisany: 10 Sierpień 2010, 08:59_________________________________________________ Czy coś Ci przeszkadza aby wcisnąć do oporu pedał przyspieszenia??? Widać że masz jakiś gruby dywanik Co do problemu to czyżby dziura w przewodach sprawdź je... nie wytrzymały ciśnienia... przewody szczelne, kiedyś jeszcze jak pierwszy raz przejechałem się na pełnej mocy silnika to od razu rozerwało jeden przewód, w jego miejsce wstawiłem sylikonowy zbrojony i trzyma się, nigdzie indziej nie mogło pójść.
banshee Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Coś się kolego dzieje z N75. Z początku ma 34% a nagle łapie 92%. Coś tu nie halo... Sztanga rusza się lekko? Najlepiej odkręcić 2 śrubki M6 od gruszki, które łączą ją ze wspornikeim i wówczas zobaczysz czy lekko rusza się sztanga. Jak ok to nałóż osobny wężyk na gruchę i spróbuj zassać powietrze ustami i przytrzymaj/zatkaj wężyk językiem. Sprawdź w tym czasie, czy grucha nie opada... Musisz wiedzieć co masz w 100% dobre, żeby szukać dalej - drogą eliminacji. Metoda może i banalna - prosze się nie śmiać - lecz bardzo pomocna :-)
pieckinn Opublikowano 10 Września 2010 Autor Opublikowano 10 Września 2010 grucha trzyma ciśnienie i nie opada chodzi lekko, robiłem test ze strzykawką, yy chciałbym dodać że w tym AVF jest turbo z 2.7 TDI ;] czekam na znajomego od którego będę mógł podmienić N75 i okaże się, więc chyba wszystko sprawdzone i teraz trzeba czekać na n75, z a4 1.9 tdi AFN podłączałem n75 i niestety to samo, wtyczka była inna ale połączyłem pinami i nic ;/ następny n75 będzie z 1.9 tdi też na PD.[br]Dopisany: 10 Sierpień 2010, 22:42_________________________________________________n75 podmieniony i dalej to samo, jakieś dalsze sugestie co to może być ?
ciahciah Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 z dnia na dzień kat się chyba nie może zapchać... po wywaleniu n18 i n239 zaślepiłeś wężyki? posprawdzaj to jakie błędy wywala ECU?
pieckinn Opublikowano 11 Września 2010 Autor Opublikowano 11 Września 2010 błędy jakie mam to 17964 - Charge Pressure Control : Negative Deviation 17977 - Cruise Control Switch i oczywiście te błędy od n18 i n239, wszystko działało do czasu, jakiś miesiąc temu chyba, wieczorem był bardzo żywy a z rana turbinki nie słychać i nie czuć mocy, w poniedziałek sprawdzę akumulator podciśnienia,[br]Dopisany: 11 Wrzesień 2010, 22:43_________________________________________________yyy zapomniałem dodać, katalizatora nie mam ;]
ciahciah Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 ewidentnie masz gdzieś nie szczelność, do sprawdzenia cały dolot i cały układ podciśnieniowy, stawiam że ten drugi szwankuje, po wymieniaj wszystkie wężyki, pedał hamulca zawsze normalnie się wciska?
pieckinn Opublikowano 19 Września 2010 Autor Opublikowano 19 Września 2010 dolot szczelny w 1000% na 0.8 bar doładowaniu na postoju nic nie uciekało, w poniedziałek sprawdzę całe podciśnienie, a pedał hamulca działa jak by normalnie[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2010, 17:26_________________________________________________w trasie trzymało 2 bary i nie uciekało ciśnienie, yyyy wszystkie wężyki podciśnienia wymieniałem i dalej to samo, 2 bary przy około 3 tys obrotów, przez podłączenie do gruchy przewodu z serwo, poddaje się, jakieś dalsze sugestie co to może być ?
ciahciah Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 Zrób komplet logów tylko takich w których nie będzie trybu awaryjnego, a przynajmniej na początku loga, jak złapiesz tryb awaryjny gaś silnik i dopiero następny log.
pieckinn Opublikowano 20 Września 2010 Autor Opublikowano 20 Września 2010 dopiero od 3 tys obrotów coś dzieje się, a później znowu odcinka, przy około 3 tys obrotów łapie ciśnienie dosłownie na ćwierć sekundy i to tylko około 0.8 bar, nie wiem czy logi tu coś pomogą jeżeli koniecznie chcesz to mogę wstawić powiedz tylko która grupa
ciahciah Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 mówiłem żebyś wstawił komplet logów, komplet to znaczy wszystkie które mogą się przydać, tu pisze które: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html mało wiesz skoro sądzisz że logi nie są w stanie pomóc..
pieckinn Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 map sensor przeczyściłem i jest o wiele lepiej, dawna bestia powróciła
banshee Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 map sensor przeczyściłem i jest o wiele lepiej, dawna bestia powróciła Czy to znaczy, że logi już są prawidłowe?
pieckinn Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 hmmm, logów nie robiłem, jutro zrobię, ale jeździ tak jak wcześniej przed utratą mocy,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się