huggy Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Witam. W skrócie pisząc. Odpinam klemę z akumulatora, auto zaczyna wyć. Skręciłem i chciałem dezaktywować alarm by nie wył. Ku mojemu zaskoczeniu radio zakodowane ale to nic i tedy zaczyna się.......... Przekręcam stacyjkę pokazuje się pięknie zielone OK i kłopoty, nie działa obrotomierz, nie podświetlają się zegary ani przełączniki w aucie, świeci kontrolka ESP, ABS i po chwili po rozruchu FIS krzyczy brak oleju. Do tego po chwili jazdy blokują się hamulce. Jakieś pomysły? VAG nie może połączyć się z szyną CAN. Dodam że alarm jest wpięty w Canbus, jutro będę męczył kolesi od alarmu bo nie reaguje on na nic załamka. pzr
Bart-S Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Co rozumiesz przez podpięcie się do szyny CAN? W B6/B7 CAN nie ma osobnego sterownika - bramką jest sterownik deski rozdzielczej (17 - Instruments)... IMO coś jest nie tak z nieoryginalną instalacją alarmową...
huggy Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Co rozumiesz przez podpięcie się do szyny CAN? W B6/B7 CAN nie ma osobnego sterownika - bramką jest sterownik deski rozdzielczej (17 - Instruments)... IMO coś jest nie tak z nieoryginalną instalacją alarmową... Rozumiem to tak że wpinam interfejs diagnostyczny, odpalam VCDS i mam moduł CAN, klikam i wyskakuje błąd połączenia Nie wiem co jest z oryginalną instalacją alarmową, nie dawno nabyłem auto. To jest pierwsza chora sytuacja powstała przez wypięcie klemy. Alarm montowany przez firmę www.formula.pl a sam alarm to "MAT-Autofit" pzr
Aydaho Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 padły zegary - wysypał się chip lub tylko Eeprom ...ale szukaj raczej nowego zestawu wskaźników ktoś z podobnym problemem znalazł jakiegoś magika któremu udalo sie to naprawić - poszukaj na forum
huggy Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Dzięki wielkie pokłony w twoją stronę Sprawa ruszyła, na czwartek jestem umówiony z magikiem. Mam jeszcze sprawdzić napięcie na aku, bezpieczniki. Aydaho tu jest temat tej naprawy o którym mówiłeś, więc uaktualniam. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=80266.30[br]Dopisany: 10 Sierpień 2010, 12:31_________________________________________________Uaktualnienie. Był magik od kolegi aydaho. Gość na prawdę ogarnięty :> Liczniki nie są spalone, błąd nie wiadomo z czego więc auto we wtorek wędruje na warsztat. Dam znać dla potomnych co i jak, ponieważ jak to określił zegary w tym aucie to paździerz. pzr[br]Dopisany: 12 Sierpień 2010, 20:20_________________________________________________Zegary do zmiany!!! Objawy: brak białego podświetlania, obrotomierz nie działa, kierunkowskazy nie działają, fis krzyczy brak oleju. Diagnoza: spalenie jednego z procesorów po odpięciu klemy (totalny przypadek) tak się dzieje w tych licznikach, po 2004 są wersje RB8 w których dana przypadłość nie występuje, moja wersja to RB4 Rozwiązanie: Wymiana licznika i programowanie, kodowanie kluczyków. W moim przypadku całość naprawy zamknęła się w kwocie około 600-700zł. Jeśli trzeba podam namiar na pw na człowieka który wykona to bez najmniejszych problemów. pzr
krupson Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Witam nawiedził mnie ten sam problem z tym ze dodatkowo nie mogę odkodować radia SAFE i nic sie nie rusza . Podłączając pod waga zegary sprawdzałem i działały na VAgu pokazuje błąd 576 błędny sygnał . I pytanko czy w moim przypadku czeka wymiana zegarów czy jest to problem z jakimś przewodem ? czy jest szansa na naprawę tych zegarów teraz .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się