fayera Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Wkrótce zabieram się za wymianę kosza/ramki na 2DIN. I tu moje pytanie-czy trzeba demontować tunel środkowy i od czego się zabrać,bo nie chcę w trakcie tracić czasu na szukanie śrubek itd. w wątku o RNS-E link dawno nie bangla. Dodam,że tunel zostaje ten sam czyli 1DIN-będzie docinka. Wszystkim którzy robili podobną operację za każdą radę
letallec Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Tunel musisz wyciagac, bo nie dojdziesz do srub mocowania kosza 2DIN. Nie pamietam dokladnie gdzie sa wszystkie srubki, ale sa min, pod podlokietnikiem, kolo recznego, kolo nog kierowcy i pasazera i pod ozdobna listwa nad wizytownikiem. Uwazaj z docinka, zeby nie przesadzic, bo zostanie nieladna dziura.
fayera Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Uwazaj z docinka, zeby nie przesadzic, bo zostanie nieladna dziura. No tutaj akurat trzeba będzie uważać żeby nie przegiąć letallec
letallec Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Acha. Przy ręcznym tez są bodajże 2 śrubki. Jeśli tego nie odkręcisz to łatwo je urwać, zdejmując tunel. Ja niestety je urwałem, bo myślałem ze to już wszystkie I jeszcze jakies(chyba po 2) znajdziesz pod obiema popielniczkami.
Bart-S Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=113683.0
fayera Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=113683.0 dzięki Bartek śrubek trochę tam jest ale damy radę
Bart-S Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Za pierwszym razem jak się to ściąga - jest gimela. Za drugim razem już pikuś Uważaj tylko przy ręcznym (to o czym pisał letallec).
Julo Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Pod wieczór wrócę z pracy to wrzucę ten plik z topicu o RNS, bo tamten link nie działa, ale jest do znalezienia w necie - mam go na dysku. Jeszcze odnośnie ręcznego - tam są takie 2 dzyndzle plastikowe, które wchodzą w wycięcia w osłonie od ręcznego - na nie też trzeba uważać, zwłaszcza przy wkładaniu i dopasowywaniu tunelu. Ja nie do końca ogarnąłem dlaczego nie chce wejść i przez to mocno porysowałem sobie osłonę od ręcznego dodatkowo urywając jeden z nich. Skoro już się taki temat pojawił to przy okazji zapytam się o następującą rzecz: Ta mała półeczka, która jest za popielniczką - w którym miejscu ją przyciąć ewentualnie czy jest odpowiednik tego do wersji 2DIN ? Bo na rysunku z pdf'a (którego wrzucę wieczorem) jest jakoś dziwnie to pokazane - wynika z niego, że trzeba przyciąć ten fragment, który jest od strony popielniczki, a ewidentnie przeszkadza ta część zakrzywiona do góry
Bart-S Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Wystarczy pamiętać aby te 2 dzyndzle przy otworze tunelu ustawić tak aby weszły pod ruchomą osłonę dźwigni ręcznego - i będzie OK
fayera Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2010 na rysunku z pdf'a (którego wrzucę wieczorem) ok. julo to wrzuć jak masz na dysku
Bart-S Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Pewnie o to chodzi... pierwszy link... http://www.google.pl/#hl=pl&q=Audi+-+FULL+Installing+Sat+Nav+in+an+A4.pdf&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=4e2b3cada6d8a885
Julo Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Dokładnie A jeśli chodzi o moje pytanie o część ze str. 21 to już chyba kumam (dobrze jest coś odłożyć i zajrzeć do tego po pewnym czasie : )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się