Gsobczak Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Witam auto ma przejechane 211 tys km. ostatnio pojawił sie problem z DPF-em, najpierw jedna kontrolka od dpf-a (3 razy zapaliła sie wiec przepalałem i gasła po czym znowu sie zapalała) ostatnio na trasie zapaliła sie ponownie i po chwili dodatkowo kontrolka od swiec zaczeła mrugać auto straciło moc. no i do tego doszła ostatnia kontrolka silnika. wiec zeby juz miec swiety spokój z tym dziadostwem postanowiłem usunąc dpf. znalazłem gościa (blisko kalisza) ktory usuwa dpf-y softowo i mechanicznie, zrobil soft nastepnie wytłukł wnetrznosci filtra i powinnop byc ok ale nie jest!!!...auto wciaz nie ma mocy !!!(nie pala sie juz rzadne kontrolki) moze ktos wie co to moze byc? czy auto nadal jest w trybie awaryjnym? dodaz ze jest to multitronic 7 bigowy (nie wiem czy to ma jakies znaczenie) jak by ktos miał taki przypadek bardzo prosze pilnie o info pod tel 603-109-730 pozdrawiam
Lukasz_N Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Scigaj tego magika co Ci to robil.
SotoM Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 do szczecina ci trochę daleko. ale jeśli chcesz mogę ci dać namiar do gościa który zajmuje się zmianami softu jak i programowym ucinaniem DPF'ów... chłop ma łeb na karku i z czystym sumieniem go polecam...wiesz nawet możesz zadzwonic z nim pogadać moze cos ci podpowie-poradzi... jesli chcesz to sie odezwij na PW lub gg...
siemian Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 trzeba by podłączyć Vaga i zobaczyć czy nie ma jakiś błędów w steroniku silnika. Przez to auto może być cały czas w trybie awaryjnym.
Gsobczak Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2010 dzis odebrałem auto, okazało sie ze jakiś mały zawór od podciśnienia przy turbinie był przypchany, przeczyścił go i auto dostało skrzydeł... (sprawdziłem je na 50km drogi powrotnej:) i wreszcie poczułem znów jego moc. teraz jeszcze zobaczymy jak spalanie?? tak wiec wywalenie gównianego dpf-a powiodło sie bez problemów i auto wyraźnie jest żywsze. teraz wymienię jeszcze olej bo 1600km jeździłem z przypchanym dpf-em i moze byc paliwo w oleju a szkoda silnika. cała operacja kosztowała mnie 800zł
Qper3 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 a jak spalanie po usunieciu dpf'a? czy w 3.0 TDI tiptronic usuniecie dpf'a cos da? i gdzie w okolicach Tarnowa mozna tego dokonac?
piotr_1982 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Ja mechanicznie usuwalem u kolegi w Krakowie a Soft znienial Aligator Dynosoft Katowice. Teraz całkiem sie inaczej jeździ. Autko odzyskalo moc a to ze puszcza lekkiego dymka co mnie tam.
Jarkost Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Witam Zastanawiam się właśnie nad wycięciem dpf-a albo nad wgraniem wirusa do mojej furki, jeszcze jakiś czas temu skłaniałem się ku wirusowi ale od jakiegoś czasu mam wrażenie że auto stopniowo traci moc i jakby częściej włączało się wypalanie dpf-a ( myślę że powoli zbliża się koniec tego dziadostwa) w związku z tym mam pytanko czy po usunięciu dpf-a jest faktycznie odczuwalny przyrost mocy i czy ktoś już robił przegląd techniczny bez dpf-a. Czy u was też było odczuwalny stopniowy zanik mocy? .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się