oncik67 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 teraz dzwoniłem do speca Vaga to mi podał ze jest bład regulacji poczatku wtrysku-zapłonu-550..tylko taki oraz poduszka powietrzna,,,nic innego..
arto19 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Ja tez mam 2.5 i mialem kilka prblemów. Padła pompa zrobilem sterownik (sam sterownik) dawka wtryskowa 9.1 a powinno byc cos ok 5,5 -6 mg. Pękł intercooler - zobilem (skleiłem rant) i auto zapierdzu jak nowe mimo walnietej pompy. Troche gorzej sie zbiera z wolnych obrotów ale turbina zmienia geometrię i od 1800 jedzie tak jak powinien!! Także sprawdź dolot w pierwszej kolejności wszystkie opaski węże i intercoolery (szukaj wycieków a intrcoolery moga sie pocić) poźniej zobacz do pompy vacum powinna robic podciśnienie ok -0,9 bara mozna to sprawdzić wakuometrem, poźniej sprawdz węże podciśnienia, zawór N75 ale on raczej nie siada szybko. Moze masz też gdzies zagięty wężyk np w tym zaworze kolo zbiornika od płynu od wspomagania N..???. Jak zapniesz Vaga to w Basic Settings w 11 Grupie ecu bedzie zmianiał geomertie łopatek zobacz jak chodzi sztanga. Kąt wtrysku tez mozesz podejżeć w 000 ale nie pamietam jaki powinien byc chyba cos ok 70*. Daj znac co i jak po operacji![br]Dopisany: 18 Sierpień 2010, 15:23_________________________________________________tez mam ten błąd ale po kalibracji auo działa ttz czasami łapie błąd. Sprawdz jaka jest dawka wtryskowa na jałowym piwinna być ok 5,5 -6 jak jest wiecej to pompa do roboty ale mechanicznie poki sterownik jeszcze działa!
oncik67 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 no to sa wiadomosci super konkretne bede jutro sprawdzał..musi gdzies byc cos nie tak...moze i przy tym wspomaganiu -nie wiem czy to wazne ale z brakiem mocy takze nieco ciezej kierownica chodzi niby stan płynu jest ok..ale przed ta awaria chodziła płynniej...acha spec od Vaga podał mi ze mam bład poczatku wtrysku 55o-niby cos takiego..
arto19 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 konkretnie to zrob tak jak Ci napisałem czyli 1: VAG kąt wtrysku grupa 0, dawka wtryskowa w grupie chyba 3. Moze po zmianie rozrządu cos sie poprzestwiało nie pamietam ile ma byc poszukaj na forum! Poźniej pompa vacum i węże + zaworki z tym że ten zaworek N18 nie wiem gdzie ty go masz ja w B6 mam kolo zbiornika z płynem od wspomagania i reflektorem lewym ( wspomaganie nia ma nic wspólnego z tym zaworkiem!!) pozniej wchodzisz w VAG grupa 11 Basic Settings i sprawdzasz sztengę opis tez gdzies jest na forum ale nie znalazlem musisz dokładnie poszukać jak z turbo i podcisnieniem bedzie ok to winy trzeba bedzie szukac w pompie czyli zatarty tłok przestawiacza kąta wtrysku i niemozliwość regulacji kąta wtrysku - regeneracja ok 1500 zł bez elektroniki w Rzeszowie dobrze robią!! 2 opcja to żle ustawiony rozrząd albo sama pompa stad ten błąd 550 - błąd zaworu tłoczenia. Jedź chłopie do dobrego magika najlepiej z servisu VW/Audi takiego cos sobie lubi podłubac po robocie. Pozdrówki
oncik67 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Wczoraj wracałem wieczorkiem zatrzymałem sie na poboczu i mu troszke wstawiałem w rure ,powiem szczerze ze tak ok.1700do 2400obr to własnie cos przerywa i tylko w tym przedziale powyzej jest ok a od 3tys...to jest super tak mi sie wydaje tylko własnie na tych nizszych obrotach lekko przerywa ,,a co sadzicie czy moze nie jest filtr paliwa zabrudzony i dopiero jak dostanie wyzsze obroty to przełknie i podaje normalnie,,no nie wiem ale tak sobie kombinuje..[br]Dopisany: 19 Sierpień 2010, 10:35_________________________________________________Własnie wracam od innego szpenia od aut i dał mi duza nadzieje ze znalazł moja usterke która powoduje spadek mocy TRYB Awaryjny... twierdzi ze nie ma zadnego sygnał z czujnika tego z dołu CZUJNIK ZAWÓR PODCIŚNIENIA TURBINY cos takiego mi powiedział i ze albo cos z przewodami-nie łacza lub padniety ten czujnik,,,,jak myslicie czy to moze miec własnie taki wpływ na brak mocy??co to jest za czujnik dokładnie moze jakis link gdzie go moge kupic,,,jesli sie okaze ze to było to-poprzedniego speca z Vagiem który mnie skroił a nic nie zrobił i kazał pompe wymieniac odwiedze i powiem pare słów na temat jego wiedzy itd....nadzieja??jak sadzicie uda sie ??[br]Dopisany: 20 Sierpień 2010, 17:09_________________________________________________Sorry ze was tak mecze ale bedzie chyba w koncu finał mojego problemu z brakiem mocy,,,a mianowicie wczesniej pisałem ze czujnik cisnienia jednak jest ok okazało sie ze GRUSZKA!!!!-zawór regulator turbiny ma w srodku dzirke[membramie] jak sie dmucha to nie ma zadnego oporu,,,,sztanga prawie nie pracuje...kurcze mam nadzieje ze to bedzie koniec jak wymienie ten reg-zawór...jak myslicie czy szukac nowy??czy mozna załozyc uzywke w dobrym stanie??no i najwazniejsze czy to mogło spowodowac brak mocy???tylko dzieki forum powstrzymałem sie od regeneracji pompy itd....wasze sugestie i podpowiedzi to skarb....dziekuje bardzo//
arto19 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 no no szukaj tam nowej gruchy!! pamietaj zeby nie zmienic jej regulacji tzn takiej srobki co jest zamalowana na żołto:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się