nagaj83 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 witam, mam pytanko. Wymieniłem ostatnio wszystkie wahacze+końcówki ponieważ zaczęło mi stukać w zawieszeniu. Po wymianie stukanie stało się cichsze ale nadal jest. Mechanior mówił coś o maglownicy ale powiedział że nie wycieka. Dodam że stuki słychać przede wszystkim podczas szybkich gwałtownych ruchów kierownicą w obie strony ( na dziurach również je słychać). Moje pytanko czy to może mieć związek z maglem ? Chodzą mi też po głowie drążki kierownicze ? Pozdro i dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kik 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 hej.ja mam cos podobnego u mnie i mechanik powiedzial ze to morze byc tulejia w maglownicy.morze masz jakies inne podejzenia?pozdrawiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacunio82 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 witam, mam pytanko. Wymieniłem ostatnio wszystkie wahacze+końcówki ponieważ zaczęło mi stukać w zawieszeniu. Po wymianie stukanie stało się cichsze ale nadal jest. Mechanior mówił coś o maglownicy ale powiedział że nie wycieka. Dodam że stuki słychać przede wszystkim podczas szybkich gwałtownych ruchów kierownicą w obie strony ( na dziurach również je słychać). Moje pytanko czy to może mieć związek z maglem ? Chodzą mi też po głowie drążki kierownicze ? Pozdro i dzięki. skoro piszesz ze wymieniles wszystko to koncowki drazkow tez powinienes wymienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nagaj83 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 witam, mam pytanko. Wymieniłem ostatnio wszystkie wahacze+końcówki ponieważ zaczęło mi stukać w zawieszeniu. Po wymianie stukanie stało się cichsze ale nadal jest. Mechanior mówił coś o maglownicy ale powiedział że nie wycieka. Dodam że stuki słychać przede wszystkim podczas szybkich gwałtownych ruchów kierownicą w obie strony ( na dziurach również je słychać). Moje pytanko czy to może mieć związek z maglem ? Chodzą mi też po głowie drążki kierownicze ? Pozdro i dzięki. skoro piszesz ze wymieniles wszystko to koncowki drazkow tez powinienes wymienic no właśnie i napisałem że końcówki też wymieniłem "wahacze+końcówki", a chodzi mi o to czy to mogą być same drążki kierownicze, czy też coś z maglownicą jest nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maq 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Według mnie mogą być same drążki. U mnie puka coś lekko pod maską przy szybkich krótkich ruchach i na 90 procent to jest drążek. Niedługo muszę się zabrać to będę wiedział więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nagaj83 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Według mnie mogą być same drążki. U mnie puka coś lekko pod maską przy szybkich krótkich ruchach i na 90 procent to jest drążek. Niedługo muszę się zabrać to będę wiedział więcej. Tylko u mnie nie słychać tych stuków na postoju, tylko podczas jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger017 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Witam mam podobny problem, u mnie na postoju słychać stuki jak się kręci kierownicą, nie trzeba szybko, odczuwam to nawet na podłodze, bo stuki nadają lekkie drgania. Wymieniłem kompletne zawieszenie i końcówki drążków . Auta nie ściąga ani nic. Wycieków też brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Witam mam podobny problem, u mnie na postoju słychać stuki jak się kręci kierownicą, nie trzeba szybko, odczuwam to nawet na podłodze, bo stuki nadają lekkie drgania. Wymieniłem kompletne zawieszenie i końcówki drążków . Auta nie ściąga ani nic. Wycieków też brak. Jak kolega wcześniej pisał...mogą być same drążki do wymiany a nie tylko końcówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barn1 1 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Miałem podobnie w poprzedniej A3. Na postoju było słychać delikatne stuki więc okazało się że to krzyżak. Wymiana całej kolumny. Później stuki było słychać tylko jak auto stało tak z 8 godzin albo przez noc. Maglownica do regeneracji i też niby nie leciało mi z niej. Ale efekt z tych lepszych:)) Nic nie stukało:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kik 0 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 hej.ja milem to samo pisalem juz o tym.ale dzisiaj bylem na porzadnych szarpakach i okazalo sie ze zawieszenie jest w dobrym stanie tylko sruby mocujace maglownice do kaloserji lekko sie poluzowaly.wystarczy je dosc mocno dokrecic i jest cisza.terz szukalem tego az w koncu sie udalo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRYFI 0 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 a co z łacznikami stabilizatora bo nie widzę wzmianki o ich wymianie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nagaj83 0 Opublikowano 7 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 witam, odświeżę temat, stuki nie ustały nadmienię że na zakrętach nawet na największych dziurach jest cisza, stuka tylko na prostych kołach. Gdzie znajdę te śruby mocujące magiel do karoserii obadał bym sprawę ? Łączniki stabilizatora wymienione razem z wahaczami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro31 0 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 rowniez mam taki problem jadac po dziurach i skrecajac w prawo slchac stukanie a nawet nazwe to pukanie . puka mi z lewej strony patrzylem i nie ma luzow nigdzie co to moze byc?? co to jest magiel i gdzie on sie znajduje? tylko dziek niedochodzi ze srodka tylko z lewej strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kik 0 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 śruby znajdziesz jedna pod akumulatorem druga kolo serwa a dwie pozostale pod spodem tam gdzie jest magiel.tylko te od spodu to jest ciężkie dojście... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacunio82 0 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 witam, odświeżę temat, stuki nie ustały nadmienię że na zakrętach nawet na największych dziurach jest cisza, stuka tylko na prostych kołach. Gdzie znajdę te śruby mocujące magiel do karoserii obadał bym sprawę ? Łączniki stabilizatora wymienione razem z wahaczami. śruby znajdziesz jedna pod akumulatorem druga kolo serwa a dwie pozostale pod spodem tam gdzie jest magiel.tylko te od spodu to jest ciężkie dojście... z tego co pamietam to sa tylko 3 sruby, dwie z gory jak kolega kik pisal ale z dolu jest tylko jedna, bedziesz do tego potrzebowal klucz 10 nasadkowy dwunastokatny, a zeby dojsc do tej z dolu to dluuuga przedluzke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kik 0 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 z kluczem to kolega jacunio ma racje,ale sruby sa 4-ry.bynajmiej u mnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się