NikoA4 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 jak w temacie ,czy wie ktoś w jakiej kolejności dokręcić pokrywe zaworów w 1,8T, mile widziany jakiś rysunek[foto]pilne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 CYTAT: "przemiennie na krzyż momentem 10 Nm" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NikoA4 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 no właśnie to wiem ale chciałem coś bardziej dokładnego,tak jak np do głowicy.nawet w sam naprawiam nic nie mogę znaleźć? wszystko mam przygotowane do skręcania tylko nigdzie, nigdzie nie mogę znaleźć tej jednej info? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu.tg 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 W tym przypadku nie ma aż takiego rygoru jak przy głowicy. Tak jak kolega wyżej napisał- moment 10Nm i dokręcaj równomiernie "na krzyż". Tak przynajmniej podaje Etzold w "Sam naprawiam A4". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 zacznij od środkowych śrub bo chyba takie są czy mi się już wydaje :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NikoA4 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 dzięki panowie,pokrywa już zakręcona,nie długo się okaże czy cieknie czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu.tg 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Nie pociesze Cię- niedawno wymieniałem uszczelkę pod pokrywą zaworów na Erlinga, czyli markową, ale co z tego- w krótkim czasie znów się zaczęła pocić. Póki co, dałem sobie spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NikoA4 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 może nie będzie tak źle,uszczelka z ASO .A dałeś kropelki silikonu na rogach?w ktorym miejscu ci sie poci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu.tg 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Silikonu nie dawałem a poci się z tyłu silnika- gdzieś w okolicy łańcucha rozrządu. Na razie nic z tym nie będę robił, ale następna uszczelka chyba będzie z ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Silikonu nie dawałem No właśnie a powinno się niby dać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NikoA4 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 zrobiłem juz parę km i nic nie cieknie ale i tak nie długo czeka mnie ściągniecie pokrywy,bo do wymiany zdaje sie jest juz ten element>Audi AWT Chain Tensioner ,ale nie jestem pewien? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się