Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Silnik drga na wolnych obrotach, problemy z porannym rozruchem - logi


adamq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

W folderze pod adresem: http://www.a4-klub.pl/hack/logi/ znajdują się moje logi statyczne (oprócz grup 13-15, gdzie wartości zmieniały się pod wpływem dodawania gazu na biegu jałowym). Logi zrobiłem, ponieważ obroty silnika na wolnych obrotach falują. Logi robione tylko na benzynie. Przepustnica wyczyszczona na lustro i zaadaptowana, nic to nie pomogło (i tak od ostatniego czyszczenia nie zabrudziła się). Podczas pracy na LPG dzieje się to samo. W oczy rzuciło się mi mocno "Cyl 1 knock voltage" w grupie 016, ponieważ napięcie powinno tam wynosić 0.4-1.4V, a na tym pierwszym cylindrze jest ok 1.6-2.0V oraz wartości z sondy Lambda, które strasznie skakały. Dodam, że po przeskanowaniu autka VAGiem wyskoczyły trzy błędy w silniku:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 907 557 T

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D05

Software Coding: 04201

Work Shop Code: WSC 06335

2 Faults Found:

17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting

P1564 - 35-10 - - - Intermittent

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-10 - - - Intermittent

17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded

P1326 - 35-00 - -

Moim drugim problemem jest to, że rano samochód nie chce odpalić, tzn odpala zawsze za trzecim lub czwartym razem (z immo wszystko ok). Zachowuje się jakby miał za mało paliwa.

Za wszystkie wypowiedzi z góry dziękuję i pozdrawiam - Adam/hack[br]Dopisany: 27 Sierpień 2007, 16:21 _________________________________________________Odświeżam pytanie. Co o tym sądzicie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolege :hi: ja mam to samo. Też ciężko z rana zapala. Zmieniłem filtr paliwa i troche pomogło. Ale może to być również usterka w pompie paliwowej lub zaworze ciśnienia paliwa. Ale to są troche drogie częsci i jak sie okaże że to nie to to tylko kasa poleci a efekt bedzie taki sam jak jest, wiec czekam może ktoś na forum doradzi co to może być. A mam jeszcze takie jedno pytanko kiedy zaczyna ci pompka paliwoa chodzić jak włączysz zapłon czy jak już rozrusznik chodzi. bo u mnie wie włącza dopiero jak już rozrusznikiem kręce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolege :hi: ja mam to samo. Też ciężko z rana zapala. Zmieniłem filtr paliwa i troche pomogło. Ale może to być również usterka w pompie paliwowej lub zaworze ciśnienia paliwa. Ale to są troche drogie częsci i jak sie okaże że to nie to to tylko kasa poleci a efekt bedzie taki sam jak jest, wiec czekam może ktoś na forum doradzi co to może być. A mam jeszcze takie jedno pytanko kiedy zaczyna ci pompka paliwoa chodzić jak włączysz zapłon czy jak już rozrusznik chodzi. bo u mnie wie włącza dopiero jak już rozrusznikiem kręce.

Pompka działa chyba, gdy włączony jest rozrusznik.

Co do problemu - wymieniłem świece na nowe (NGK Platyny), zresetowałem kompa od benzyny i dalej ciężko pali. Już nie wiem co się dzieje. Może ktoś pomoże??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolege. U mnie ostatnio nie chciała A4 zapalić wogóle. Dopiero jak zacisłem wężyk powrotny to odpaliła i tak miałem przez 4 dni. Aż wkońcu zminiłem regulator ciśńienia na listwie wtryskowej. I przychodze rano odpalić i dalej nic. Wkońcu pojechałem na CPN zatankowałem ponad pół zbiornika i jak ręką odjął autko odpala od razu.

I tu mam pytanie do wszystkich Co to może być że jak naleje ponad pół zbiornika paliwa to odpala bez problemu a jak będzie koło ćwiartki to za nic nie chce odpalić. Wężyki mam wszystkie dobre. Pompa daje ciśnienie ok 5 atm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolege. U mnie ostatnio nie chciała A4 zapalić wogóle. Dopiero jak zacisłem wężyk powrotny to odpaliła i tak miałem przez 4 dni. Aż wkońcu zminiłem regulator ciśńienia na listwie wtryskowej. I przychodze rano odpalić i dalej nic. Wkońcu pojechałem na CPN zatankowałem ponad pół zbiornika i jak ręką odjął autko odpala od razu.

I tu mam pytanie do wszystkich Co to może być że jak naleje ponad pół zbiornika paliwa to odpala bez problemu a jak będzie koło ćwiartki to za nic nie chce odpalić. Wężyki mam wszystkie dobre. Pompa daje ciśnienie ok 5 atm.

No u mnie to samo... Naleję ponad pół zbiornika PB - pali na dotyk. Ciekawe to jest :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel miał ostatnio takie coś w pasku ... pompa paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulator ciśnienia jest na 3,5 Bar.

Pompka ma dawać tyle aby ciśnienie i wydajność były poprawne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting

P1564 - 35-10 - - - Intermittent

A ten błąd nie jest przypadkiem od padniętego akumulatora? Może napięcie jest zbyt niskie i przepustnica nie może się skalibrować przed uruchomieniem silnika? Możliwe, że przez to nie może odpalić za pierwszym razem?[br]Dopisany: 24 Listopad 2007, 10:54 _________________________________________________Poprawiłem link do moich logów z pierwszego posta :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolege i jak udało sie naprawić autko. Ja swoje zatankowałem do 3/4 zbiornika paliwem i odpala od ręki. Ale na 100% mam walnęta pompkę tzn zawór zwrotny w pompce i paliwo ucieka do zbiornika. Znalazłem na allegro zaworki zwrotne do paliwa i chyba taki zamontuje zaraz za pompką i zobacze jakie bedą efekty. Ale myśle ze powinno już być dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...