Skocz do zawartości

Jarek_b2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jarek_b2

Osiągnięcia Jarek_b2

0

Reputacja

  1. Witam mam takie pytanie do kolegów. Ostatnio zmieniałem wahcze górne z prawej strony. I po wymianie zauważyłem, że kierownica jest przechylona lekko w prawo. Czy możliwe że zmieniła mi sie zbieżnośc w kołach. Dodam że autko jeździ prosto nie ściąga na żadna stronę. Proszę o pomoc
  2. jeśli pompujesz pedałem i on cały czas rośnie to masz zapowietrzone. Ale jeśli naciskasz pedał i on nie rośnie a troszke spada po woli to raczej jest ok bo wtedy klocek bardzej sie dociska do tarczy. Przynajmniej ja tak miałem. tez może być przyczyna taka że mogłes mieć duże ranty na tarczach i klocek też bedzie sie dłużej dopasowywał.
  3. przez jakieś 300 km jeździj spokojnie a potem wszystko wróci do normy :th:
  4. A ja dzisiaj sprawdzałem na climatroniku kanał 55 miałem 18stopni więc pasuje temperatura otoczenia (ale jak odpaliłem silnik to po 3 min wskoczyła na 21 stopni. na kanale 51 pokazuje mi ta samą temperature co na zegarach analogowych i rośnie razem ze wskazaniami wsaźnika temperatury. NA kanale 49 nie mam nic. Więc czy mój kanał 51 może pokazywać wartość temperatury silnika dodam że jak jade to ta temperatura waha sie na kanale 51 od 86 do 95 stopni ( jak było dość ciepło na dworze)
  5. niestety kolego odbłyśnik chyba nie występuje jako osobna część sprawdzałęm w programie ETOS.[br]Dopisany: 12 Luty 2008, 16:03 _________________________________________________Mam jeszcze takie pytanie, Czy odbłyśniki można wyczyścić w jakiś sposób aby ich nie uszkodzić. Bo u mnie jedna lampa słabiej świeci ale jest brudna w środku. tzn szkło i chyba soczewka, czy przez to ze jest brudna (nie byłyszczy sie jak nowa, tylko jest lekko matowa ale to wina chyba tego że mi czesto parowała) Xenon może świecić prawie połowe słabiej
  6. Koledzy a jełśi chodzi o przepływomierz to delikatnie sie z nim obchodzić czy można sobie spokojnie go wyczyścić szmatką i benzyną ekstak. czy lepeszy jest sprey któy sam odparuje Bo słyszałem że to delikatne urządzenie.
  7. 15.1 (G113) Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągła przerwa, *15.1 (zobacz poniżej) *15.1 Wartość cyfrowa jest wewnętrznie zaprogramowana dla trybu limp-home (miękkiego?)
  8. Witam Pompkę osuszyłem. Nie wiem czy pomogło ale drzwi sie już nie zamykają. Jeśli chodzi o klamkę to już można bez problemu otwerać niewiem czemu ale samo sie naprawiło zobaczymy tylko na jak długo. Ale jedem problem dalej pozostał Z rana jak otwieram auto z pilota to nie odtwra mi sie autko tylko bagażnikiem musze. Czy możeżliwe że zamek w bagażniku jest coś nie tak. Ze to on blikuje otwierania drzwi.
  9. A niewiecie ile takie coś może w ASO kosztować.
  10. Witam kolegów Mam następujący problem, chodzi mi o podszybie a konkretnie mam A4 z 1995r podszybie mam zamontowane z tej wersi polifcie tzn spryskiwacze na szybe mam zamontowane pos maską. Ale brakuje mi dalszej częsci podszybia tę co zakrywa cały akumlator i filtr pyłkowy i ecu. Mam okazje kupić takie podszybie za 60zł co zakrywa to wszystko tylko że z A6 z 1998r. I moje pytanko jest następujące czy to podszybie pasłowałby do mojego autka
  11. aha to móżliwe że jest za krótki żeby otworzyć drzwia a na wyciągnięcie cyngla wystarcza. A jeśli chodzi o otwieranie z pilota to słychać pompkę ale nie otwierają sie drzwi. A niekiedy podczas jazdy jak już sie zamkną cyngle same to słychać czasem jak pompka dalej chce domykać cygle. Ale takie coś sie rzadko zdarza. Pompke w sumie wyciągałem to była troszke wilgotna ale nie mokra. Czyli lepiej pompkę wyciągnąć i wyszuszyć dobrze??
  12. Jarek_b2

    Sprawdzenie auta po nr VIN

    total9: mozesz podać adres strony na której są te internetowe sprawdzaczki
  13. Witam Mam taki problem z zamkiem w drzwiach. Oststnio gdy robi sie zimno to zauważyłem że otwierając autko z pilota nie otwierają mi sie zamki. Musze wtedy otwierać auto przez tylną klapę. urzytkownicy B5 powinni wiedzieć o co mi chodzi. Gdy wsiadam do auta po chwili znowu zamykają mi sie wszystkie zamki w aucie. I gdy wysiadam i chce otworzyć np tylne drzwi to wciąż mam wciśniety zatrzask zamykania zamków i znowu muszę itwierac wszystkie drzwi przez bagażnik. Czy ktoś wie co może być przyczyną że ciągle zamykają mi sie te zamki. I mam jeszcze jeden problem od 2 dni nie moge otworzyć drzwi kiedowcy tzn ciągne za klamkę od środka i podnosi mi sie tylko przycisk od zamykania zamków a gdy pociągne jeszcze raz za klamkę to drzwi sie nie otwieraja. Ale jeśli otwieram klamką zewnętrzną to sie otworzą. Czy ma to coś wspólnego z zamykającymi sie zamkami jaka może byc tego przyczyna. Prosze o porade
  14. Witam kolege i jak udało sie naprawić autko. Ja swoje zatankowałem do 3/4 zbiornika paliwem i odpala od ręki. Ale na 100% mam walnęta pompkę tzn zawór zwrotny w pompce i paliwo ucieka do zbiornika. Znalazłem na allegro zaworki zwrotne do paliwa i chyba taki zamontuje zaraz za pompką i zobacze jakie bedą efekty. Ale myśle ze powinno już być dobrze
  15. Ja mam pytako do kolegów. W mojej A4 tez parują leflektory. Ale mam zaślepione Z tyłu na dekielku takie małe otwory średnicy ok 5 mm. Czy to są te odpowietrzniki. Czy możeliwe że jak je odetkam to przestaną mi parować lampy. W sumir to na lewym i prawym świetle mam je zaślepione ale lewa lampa bardziej paruje prawa zaczęła dopiero teraz nie dawno lekko parować. Czy można coś zrobić aby nie parowały w jakiś inny sposób.. Proszę o porade
×
×
  • Dodaj nową pozycję...