Ciacho1989 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Witam kolegów. Sprzedałem swoja audi i zakupiłem Passata 1.8 T 150km i mam taki problem przy odpalaniu nie ważne czy zimny czy ciepły muszę naciskać gaz i wtedy załapie. Jeśli nie nacisnę gazu to kreci, załapie i gaśnie. dodam ze to się nie dzieje za każdym razem. drugi problem to w ciągu dwóch miesięcy zdarzyło mi się 2 razy ze po odpaleniu z wydechu wylatuje para wodna. Jest jej bardzo dużo przez około 2 minuty po czym przestaje. podczas tego auto równo pracuje nie traci mocy. Co to może być proszę o pomoc. pozdrawiam wszystkich audi maniaków :>
wojtek26 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 VAG czy była czyszczona przepustnica, sprawdz szczelnosc całego dolotu czujnik temp do ECU.
Ciacho1989 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2010 nic przy nim nie robiłem tylko zmieniłem rozrząd i olej
baraka Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 pewnie kupiles passata ze wgledu na motor tak??a co sie dzialo z niunia skoro ja sprzedales??ja bym w zyciu vieswagena pastucha niekupil no ale to jest tylko moje zdanie.
Labiel Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 drugi problem to w ciągu dwóch miesięcy zdarzyło mi się 2 razy ze po odpaleniu z wydechu wylatuje para wodna. Jest jej bardzo dużo przez około 2 minuty po czym przestaje. Normalne zjawisko. Zależy od pogody.
dreamweb Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 a to autko z pewnego źródła czy może jakieś kombinacje były i nie wiesz? sprawdzałeś przewód podciśnienia - może sparciał? a może autko oprócz złego zapalania gubi olej to sprawdź odmę - u mnie miałem taki problem z zapalaniem i się okazało że odma była z dziurą, moim zdaniem musisz zrobić dokładne oględziny. trzymam za Ciebie kciuki
Ciacho1989 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2010 moja niunia niestety ale strasznie się sypała zawieszenie climatonic przepływomierz a na koniec jeszcze turbina już tego nie chciałem robi tylko sprzedałem... a po autko pojechałem sam do Niemiec i masz racje dreamweb ubywa mi oleju może to odma... tyko jakbyś mi powiedział gdzie ona jest to byłoby super:P
dreamweb Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 jak sięgniesz ręką pod miarkę oleju (pod kolektor dolotowy) to jest taka plastykowa rurka równoległa do silnika - to jest odma. A jeszcze jedno, jeśli autko podczas zapalania po prostu nie dociąga obrotów to może to byćwina złego ustawienia typu silnika ja sobie niechcący ustawiłem na tdi moją 1.8T i wtedy tak się działo że jak nie dodałem gazu to nie utrzymywał po zapaleniu obrotów i gasł od razu i dopiero za drugim razem zapalał ok. po tym jak w instruments na ostatnim - piątym miejscu przestawiłem na cyfrę 4 (czyli turbo benzyna) to i teraz uważaj: zaczął normalnie zapalać, zaczął jeździć powyżej 160 km/h i zaczął pokazywać prawidłowe spalanie (bo wcześniej pokazywał mi 5,6l/100km). jak byś miał kiedyś takie niewiarygodne objawy wszystkie na raz to znaczy że źle ustaiony jest typ silnika, hehehe
Ciacho1989 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2010 dzięki. bardzo mi pomogłeś... ja w moim pasku nie mam komputera wiec chyba wszystko jest dobrze ustawione:) a co do tej odmy będę musiał spawdzic... żeby ja obejrzeć to muszę ja wyciągnąć chyba nie? bo tak to mało widać... a na jakim oleju jeździsz? kurcze zalogowałem się na klubie paska to kurcze wszyscy tam nowicjuszy traktują jak intruzów, nie rozumie tego... tu na naszej (tak naszej bo nadal czuje się audi-maniakiem:)) stronce pełna kultura... pozdrowienia dla wszystkich audi-maniaków:P
gizmo8 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 kurcze zalogowałem się na klubie paska to kurcze wszyscy tam nowicjuszy traktują jak intruzów, nie rozumie tego... No widzisz, paskami gbury i egoiści jeżdżą żart oczywiście, odnośnie odmy to poszukaj fotek na tym forum, kilka razy wklejał ktoś, dokładnie silnika AEB. W dziale beznynowym szukaj.[br]Dopisany: 25 Sierpień 2010, 08:40_________________________________________________A masz http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=60182.msg649758#msg649758 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=86692.0
dreamweb Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 nie wyciągaj odmy - ciężko ją założyć - oringi popsujesz pomacaj ją (na zimnym silniku) jeśli lepi się od oleju to jest dziurawa. w ogóle jeśli jest dziurawa to naokoło będziesz miał pełno oleistego syfu. nie wiem dlaczego ta odma nie może być z metalu tylko plastyk... cieszę się, że mogę chociaż trochę pomóc - powodzenia u mnie niestety dalej jest problem z czymś tylko nikt nie wie z czym
Ciacho1989 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2010 a co sie dzieje? odme mam suchą;/
dreamweb Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 zobacz mój wątek w tym dziale, tam jest opisane wszystko. A możesz podłączyć się vagiem i przeskanować wszystkie moduły? może to troszkę rozjaśni sprawę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się