ppaziuu 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 siemanko .. .. jak maja sie liczniki benzynowe do diezla .. .. długo szukam licznika i zlaesc nie moge .. .. duzo jest beznyn jakie mnie interesuja .. ale pytanie techniczne jak to bedzie dzialac .. .. dysponuje licznikem diesla .. ale mam pol fis .. w dodatku blaknacy .. .. takze przelozenie tarczek nie stanowi problemu .. kolega z forum ma do opchnięcia .. http://allegro.pl/show_item.php?item=1192659021 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XXXXXX 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Da się zmienić wsad bez problemu i liczniki benzynowe mogą jako diesel i odwrotnie bez żadnego uszczerbku na działaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martino22 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Bez problemu przekodujesz z benzyniaka na diesla. Smialo mozesz kupic nawet anglika za pare groszy. Przekodowanie to pare minut dla osoby znajacej sie na rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Musisz miec tylko kod immo do tego nowego licznika jak i starego bo inaczej zaczna sie schody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martino22 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Musisz miec tylko kod immo do tego nowego licznika jak i starego bo inaczej zaczna sie schody To zaden problem jesli ma sie odpowiedni sprzet i wiedze do tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppaziuu 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 generalnie tak .. .. mam zegary diesla z półfisem który mi blaknie .. .. i mnie denerwuje .. częściej na alegro można spotkać liczniki z pełnym fisem i cyfrowymi zegarami ale do benzyny tarczki mogę przełożyć sobie ze swojego licznika .. mam tabliczkę z immo .. mam kabel vaga .. także mogę sie pobawić .. a powiedzcie jak z podłaczeniem .. .. czy z tyłu wszystko jest takie samo .. ? noi nie rozumiem jednej rzeczy .. licznik w benzynie kreci sie okolo 6 tys obr .. a diesel 4 .. czy to tym momencie nie ma znaczenia gdyz zczytuje informacje prosto z kompa badz silnika .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martino22 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 generalnie tak .. .. mam zegary diesla z półfisem który mi blaknie .. .. i mnie denerwuje .. częściej na alegro można spotkać liczniki z pełnym fisem i cyfrowymi zegarami ale do benzyny tarczki mogę przełożyć sobie ze swojego licznika .. mam tabliczkę z immo .. mam kabel vaga .. także mogę sie pobawić .. a powiedzcie jak z podłaczeniem .. .. czy z tyłu wszystko jest takie samo .. ? noi nie rozumiem jednej rzeczy .. licznik w benzynie kreci sie okolo 6 tys obr .. a diesel 4 .. czy to tym momencie nie ma znaczenia gdyz zczytuje informacje prosto z kompa badz silnika .. To co musisz zrobic najpierw to zczytac pin immo ze swojego licznika i wczytac go do tego ktory chcesz wlozyc. Licznik diesla jest taki sam jak do benzyny tutaj jest kwestia przekodowania z czym problemu przynajmniej dla mnie nie ma , Wtyczki sa takie same czyli 32 pin wiec mozna smialo podlaczyc bez zadnego kombinowania. Ale musisz kupic liczniki po 98 roku gdzie komunikacja jest po szynie CAN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppaziuu 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 mam pin na plasticzku .. .. mam kompa z vagiem także nie bedzie problemu raczej z wgraniem .. poczytam i sie dowiem .. .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor 3 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Z licznikami z benzyny może być jeden szkopuł... Może nie być diody podświetlenia kontrolki świec żarowych (w benzynie w tym miejscu jest "KAT" lub "CAT" ). Nie miałem tej diody w liczniku z anglika z literką J, w europejskim '98 z literką N już ta dioda jest. Nie wiem jak w innych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martino22 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Z licznikami z benzyny może być jeden szkopuł... Może nie być diody podświetlenia kontrolki świec żarowych (w benzynie w tym miejscu jest "KAT" lub "CAT" ). Nie miałem tej diody w liczniku z anglika z literką J, w europejskim '98 z literką N już ta dioda jest. Nie wiem jak w innych W tym przypadku sa zmieniane tarczki i do tego w to miejsce trzeba wlozyc zarowke i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się