olovski 2 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 siemka kupilem uzywki zregenerowalem ale nie bylo czasu na wymiane wiec oddalem ziomkowi do AJMa przy zakladaniu stwierdzil ze przewod hamolcowy u niego ma inny gwint i sruba jest mniejsza jest to mozliwe?? nie przymierzalem do swojego ATJa ale heh mamy ten sam rok i silnik jedyna roznica to jego oska i moje Q o co biega?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 W Quattro montowali tylko żeliwne zaciski, kolega ma aluminiowe. W aluminiowych jest przewód na śrubę drążoną, a w żeliwnych przewód jest wkręcany prostopadle do zacisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 by sie zgadzalo u siebie mam zeliwne i takie tez kupilem nie sprawdzalem u niego ale jutro zapytam czy ma te prazki na zacisku jesli tak to ma alu i bedzie jasnosc spetsnaz dzieki za info jutro napisze jak sprawa sie skonczyla:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 W Quattro montowali tylko żeliwne zaciski tutaj Kolego nie do konca sie z toba zgodze, w S4 B5 na tyle, przy vent. tarczy montowano alu zaciski przypominajace ksztaltem zeliwne, tam przewod tez byl wkrecany w zacisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 W Quattro montowali tylko żeliwne zaciski tutaj Kolego nie do konca sie z toba zgodze, w S4 B5 na tyle, przy vent. tarczy montowano alu zaciski przypominajace ksztaltem zeliwne, tam przewod tez byl wkrecany w zacisk Polifty to nie B5 Masz rację to jest raczej alu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Polifty to nie B5 mozesz rozwinac bo nie czaje do konca B5 95-01 z czego lifty byly dwa do 99 i drugi 99-01 ale to nadal w budzie B5?? chyba ze czegos nie zaloookalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 W Quattro montowali tylko żeliwne zaciski tutaj Kolego nie do konca sie z toba zgodze, w S4 B5 na tyle, przy vent. tarczy montowano alu zaciski przypominajace ksztaltem zeliwne, tam przewod tez byl wkrecany w zacisk Polifty to nie B5 Masz rację to jest raczej alu. to foto krazy na forum I allegro juz sporo czasu jakis gosc chce za ten zlom od S4-ki 900zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się