Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Czujnik Stopu


Brylantoos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Fakt było bardzo duzo wątków w apropo tego tematu jednak musze o coś zapytac.Dzis wracajac z pracy zaczeła mi mrugac swieca zarowa.Ale normalnie dojechałem do domu.Zaczołem czytac forum.Wiem ze to początek szwankowania czujnika stopu.Wyszedłem zeby sprawdzic i faktycznie stopow brak.Rozebrałem ten plastyk pod nogami kierowcy i widze ze do pedała hamulna są podpiete 2 czujniki stopu??Wyzej ten wiekszy kremowy a nizej taki mniejszy czarny.Obydwa sa dwu pinowe.Ten mniejszy wyjołem,przeczysciłem,załozyłem i zadnego efektu.Tego białego nie ruszłem bo strasznie mocno siedzi.Podpiołem sie dla pewosci pod vaga i wyskoczył błąd własnie tego czujnika.Jeszcze coś mnie tknęło i zrobiłem diagnoze silnika i pojawiły sie cztery błedy ku mojemu zdziwieniu.Odpaliłem silnik i jakos tak dziwnie głosno chodzi.Spróbowałem nim wyjechac i niestety sie nie da,max 1200 obrotów. Prawdopodobnie tryb awaryjny.Prawdopodobie winą trybu awaryjnego jest własnie ten czujnik stopu i tereaz pytaie czy to normalne ze mam dwa??Jezeli tak to jaki kupic??Pozdrawiam

to sa te bledy,po skasowaniu wyłaza od nowa

1265 Zawór recyrkulacji spalin-N18

przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY

1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75

przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY

1269 Wtrysk - zawór startowy-N108

przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY

553 Przepływomierz masowy powietrza-G70

przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to normalne, że masz dwa czujniki pojedyncze zamiast jednego podwójnego ale przecież nie robi to żadnej różnicy (taki układ tj. dwa czujniki były montowane np. w Sharanach, Gallaxy i Alhambrach) oczywiście wtedy zamiast rozbierania jednego czujnika musisz teraz rozebrać obydwa a zazwyczaj tylko ten, który odpowiada za włączanie się świateł stop gdyż w nim wypaleniu ulegają styki tzw. "platynki". Nie kupuj tylko rozbierz Twój i za pomocą lutownicy nadlutuj wypalony styk.

Co do pozostałych błędów dot. N18, N75 i G70 to jest on wynikiem albo przepalonego bezpiecznika albo wytargałeś gdzieś wtyczkę, brak sygnału do N108 to zupełnie odrębny przypadek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odpowiedz.czujnik juz kupilem (7zl) tylko ten kremowy innego nie mieli ale jeszcze go nie montowalem.co do tych bledow to czytalem ze to moze byc bezp. Ale w tych co mam po lewej kolo kierownicy wszystkie sa sprawne.sa gdzies jeszcze jakies?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w tych co mam po lewej kolo kierownicy wszystkie sa sprawne.sa gdzies jeszcze jakies?

nie ma więcej bezpieczników zabezpieczających powyższe elektrozawory i przepływkę. Dłubiąc przy czujnikach F i F47 nie naruszyłeś gdzieś przewodów i wtyczek nieświadomie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanko wymieniłem klocki i hamulce biorą dużo wyżej ale stop zapala mi się jak hamuje dość mocno czy można to jakoś wyregulować- szukałem ale coś nie mogę znaleść o regulacji o ile można coś takiego zrobić pozdro :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...