Julo Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Zdecydowałem się założyć nowy wątek, w którym chciałbym wyjaśnić pewną rzecz. Muszę wymienić pompę wspomagania, więc wziąłem się za poszukiwania używki ZF. Ustaliłem, że numer mojej pompy to 8D0145156T (zgodnie z etką złącze skierowane do tyłu do góry, ciśnienie 110 bar). Kupiłem używkę o tym numerze ze Skody Superb z 2008 roku, przyszła pompa a tam na naklejce ciśnienie 120 bar. Sprawdziłem w etce i tam skoda ma wpisane (tak jak a4) cisnienie 110 bar. Ponieważ nie jestem w stanie sprawdzić jakie ciśnienie jest w mojej pompie to poszukałem na allegro i znalazłem jakieś pompy o tym numerze i ciśnieniu 110 i 120 bar. Teraz pytanie - czy to możliwe, że pompa firmy ZF, mimo tego samego oznaczenia części, posiada wersje z różnym ciśnieniem ? Czy może jest tak, że do pewnego roku produkowali pompy 110 bar, a później 120, albo na odwrót ? Gdyby okazało się, że mam w tej chwili pompę 110 bar, to czy bezpiecznie jest wymienić ją na 120, czy koniecznie musi to być 110 bar ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się