ROBERT Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 zapożyczone z sąsiedniego forum ale powinno pomóc >>> http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1019
WinterOOOO Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2011 zapożyczone z sąsiedniego forum ale powinno pomóc >>> http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1019 Dzięki przydało się wartości są w "bolki danych" . Jak sprawdzałem to będzie termostat bo obydwie wartości rosły tak samo od razu po odpaleniu silnika.
?agi Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 temperatura zawsze powinna byc 90 C czy to lato czy zima tyle ze przez warunki pogodowe w zimie duzej ja uzyskuje ja nie przekraczem 2000obr/min jak jest zimny i przy -20C osiagam 90 po 5/6km ) pozdro
WinterOOOO Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 Ok temat do zamknięcia wymiana termostatu rozwiązała problem
Tomson Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Jeszce ja się podepnę.. problem mam taki, że uzyskuje bez problemu 90 stopni. Tyle, że jak jadę dłużej na niskich obrotach to odchyla się o te 1.5mm w lewo (nie wiem ile to może być 1.5mm od 90 - 85 lub 87 stopni?!) Jak przycisnę gazem to powoli wróci na 90 stopni. To normalne czy termostat pada? Latem nie ma z tym problemu, cały czas jest 90 stopni. I nigdy nie spadnie do 70 czy tam 80 stopni, zawsze tylko delikatnie się odchyla. Spalanie normalne (bo to chyba też może być oznaka zepsutego termostatu) pozdrawiam
ROBERT Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 G2 czy G62? To jeden (podwójny) czujnik
WinterOOOO Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 G2 czy G62? Najlepiej jakbyś VAG-a zapodał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się