Adimo Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 Witam Skrzynia chodzi w trybie awaryjnym, powykasowaniu błędów, chwile było dobrze i znowu pojawiły się te same kody błędów: 18265 16955 17090 lub P0706 Jeżeli jest to możliwe proszę o opis błędów, i co ewentualnie można zrobić, czy zostaje mi tylko serwis? Moje auto to Audi a4 avant quadro 1999 po lifcie. Pozdrawiam Adimo nazywaj poprawnie tematy [pre_pl]
pre_pl Opublikowano 4 Września 2007 Opublikowano 4 Września 2007 Skrzynia chodzi w trybie awaryjnym, powykasowaniu błędów, chwile było dobrze i znowu pojawiły się te same kody błędów: 18265 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,15688.0.html 17090 lub P0706 17090 P0706 Transm.Range Sensor Circ Range/Performance
Adimo Opublikowano 18 Września 2007 Autor Opublikowano 18 Września 2007 Dzięki za odpowiedź, tak faktycznie mam błąd 550, czyli kąt wyprzedzenia zapłonu, ale zaraz nasuwa się pytanie czy ominie mnie serwis, czy moąna to jakoś samemu naprawić. Pozdrawiam Adimo[br]Dopisany: 04 Wrzesień 2007, 12:12 _________________________________________________Witam W poniedziałek oddałem auto do serwisu, powiedziano że poszedł sterownik skrzyni, sprowadzono za 1020zł, dzisiaj założono i jest inny objaw, a mianowicie na wyświetlaczu nie zaświeciły się wszystkie położenia, jak przełącza się biegi to pokazuje do pozycji "N", od pozycji D nie pokazuje nic, dopiero pojawia się przy pozycji "2", teraz chcą wymieniać cały lewarek, twierdzą że nie daje sygnału. Proszę o pomoc, co o tym myślicie, co mam zrobić. Pozdrawiam Adimo[br]Dopisany: 06 Wrzesień 2007, 19:52 _________________________________________________Dzięki wszystkim za pomoc Autko naprawione, wymieniono sterownik skrzyni biegów i zestaw naprawczy w dźwigni zmiany biegów, była wytarta taśma, koszt naprawy to 2200zł w ASO. Pozdrawiam Adimo
Norbi Opublikowano 18 Września 2007 Opublikowano 18 Września 2007 Czy ceny nauczyły Cie ,że takich rzeczy nie robi siew ASO, czy Ty poprostu lubisz dokarmiać tych darmozjadów ?
Adimo Opublikowano 18 Września 2007 Autor Opublikowano 18 Września 2007 W Grudziądzu nie ma dobrego mechanika, nestety, jak mi zrobił rozrząd dzisiaj po rozebraniu przodu byłem przerarzony, koło zembate paska rozrządu mocowane na 3-ch śrubach było przkręcone na 2-wie śruby, nie będę wspominał że wszędzie są ślady przecinarki kątowej, on twierdzi że to nie on, a wątpie żeby to w Niemczech było zrobione.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się