bogdan_kr Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 Panowie, próbowałem sprawdzić vagiem czy wszystkie kontrolki na blacie pracują jak należy - z tego co wiem powinno to działać tak, że po wejściu w 17-Instruments i wybraniu Output Tests jeden z testów włącza wszystkie kontrolki. Tymczasem u mnie to tak nie zadziałało. Wyniki to: Analog Indicators Instrument Cluster Lamp Test - jeśli się nie mylę tutaj powinny zapalić się wszystkie kontrolki a zapalają się raptem kontrolki świateł mijania, immo i aku Segment Test Jednocześnie przy normalnym włączaniu zapłonu zegary bez problemu odpalają jeszcze dodatkowe kontrolki - czyli ESP, immo, airbag, abs, aku oraz (nie wiadać na tym zdjeciu) kontrolkę hamulca ręcznego, świateł drogowych, lampki kierunkowskazów oraz spiralkę świec żarowych. Dodatkowo przy włączaniu zapłonu wyświetla się wielkie OK a po dwukrotnym naciśnięciu przycisku regulacji zegara wyświetlacz środkowy ładnie przebiega przez obrazki kontroli ciśnienia oleju, temperatury/poziomu płynu chłodzącego, układu hamulcowego i chyba jeszcze kontroli ilości paliwa, po czym powraca do OK. Z forumowych opisów wynikałoby, że z zegarami jest chyba wszystko w porządku ale dlaczego test z vaga zapala raptem tylko trzy kontrolki. Czy jest jakiś inny sposób aby sprawdzić pozostałe (wszystkie) kontrolki poprzez vag? Pozdrowienia![br]Dopisany: 04 Wrzesień 2010, 01:39_________________________________________________Chyba mam pecha i zadaję zbyt trudne pytania ;-) Pozdrowienia!
Gwerty Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 a sprawdzałes czy masz jakieś błędy?
bogdan_kr Opublikowano 16 Września 2010 Autor Opublikowano 16 Września 2010 Błędy sprawdzone - jest jeden, którego nie da się usunąć: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 AN Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1301 Coding: 00002 Shop #: WSC 06435 038906019AN 1,9l R4 EDC 0000SG 1301 1 Fault Found: 18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster P1650 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Pozdrowienia![br]Dopisany: 10 Wrzesień 2010, 18:17_________________________________________________Może ktoś z was, kto ma A4 z tego okresu (2000 rok) i taki typ zegarów jak u mnie, mógłby zrobić u siebie "Instrument Cluster Lamp Test" i podrzucić info jak to u niego wygląda? Pozdrowienia!
Gwerty Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 ja mam a4 z 2000r. i zegary vdo pół fis i wszystko dział przy tescie. a mój kumpel ma tez z 2000r ale zegary jager pół fis i jest tak jak u ciebie nie zapalaja sie wszystkie kontrolki przy tescie. wczoraj specjalnie sprawdzaliśmy
chriss Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Witam przed chwila sprawdzałem u siebie i podczas testu (Instrument Cluster Lamp Test) zapalają sie wszystkie kontrolki.A przy włączaniu zapłonu po zgaśnięciu kontrolki od świec żarowych wyświetla się wielkie OK.Mam zegary VDO 1/2 fis. Jeszcze jedno widze ze prawdopodobnie masz do wymiany czujnik temperatury i poziomu, oleju po wymianie błędy powinny zniknąć. No i może kontrolki sie w teście pojawią.Chyba że było coś kombinowane przy zegarach. 1 Fault Found: 18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster P1650 - 35-10 - - - Intermittent Pozdrawiam
janjazda Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Witam przed chwila sprawdzałem u siebie i podczas testu (Instrument Cluster Lamp Test) zapalają sie wszystkie kontrolki.A przy włączaniu zapłonu po zgaśnięciu kontrolki od świec żarowych wyświetla się wielkie OK.Mam zegary VDO 1/2 fis. u mnie tak samo, wszytko ładnie się pali kolego bogdan_kr jak dokładnie zrobić ten test z obrazkami kontroli ciśnienia oleju, temperatury/poziomu płynu chłodzącego, układu hamulcowego? dwukrotnie nacisnąć przycisk regulacji zegara przed przekręceniem zapłonu?
bogdan_kr Opublikowano 19 Września 2010 Autor Opublikowano 19 Września 2010 U mnie działa to tak, że po włączeniu stacyjki (zapalają się zegary) - naciskam (dociskam w stronę zegarów) przycisk regulacji zegara. Pierwsze naciśnięcie powoduje wyświetlenie napisu "Service in... km" a kolejne naciśnięcie wyświetla ikony testowanych elementów. Pozdrowienia!
janjazda Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 oo oto mi chodziło, później sobie sprawdze
Pandzior Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 U mnie wskazówka prędkościomierza nie zatrzymuje się w pozycji pionowej, jest lekko wychylona i wskazuje na 100km/h. Czy muszę przekodować licznik?[br]Dopisany: 03 Luty 2011, 11:30_________________________________________________up
Gwerty Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 musisz rozebrać licznik i ręcznie ustawić wskazówkę w pionie przy teście.
grippen Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 U mnie wskazówka prędkościomierza nie zatrzymuje się w pozycji pionowej, jest lekko wychylona i wskazuje na 100km/h. Czy muszę przekodować licznik?[br]Dopisany: 03 Luty 2011, 11:30_________________________________________________up u mnie też jest na 100 jak wyśrodkuje to będzie mu nieźle okłamywał :gwizdanie:
rafalx11 Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 U kolegi w vw sharanie prędkościomierz pokazuje na teście 90 km a zegar jest wyskalowany do 260 , trzeba poprawić ręcznie wskazówki ?
Pandzior Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 U mnie wskazówka prędkościomierza nie zatrzymuje się w pozycji pionowej, jest lekko wychylona i wskazuje na 100km/h. Czy muszę przekodować licznik?[br]Dopisany: 03 Luty 2011, 11:30_________________________________________________up u mnie też jest na 100 jak wyśrodkuje to będzie mu nieźle okłamywał :gwizdanie: Czyli jest ok?
grippen Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 U mnie wskazówka prędkościomierza nie zatrzymuje się w pozycji pionowej, jest lekko wychylona i wskazuje na 100km/h. Czy muszę przekodować licznik?[br]Dopisany: 03 Luty 2011, 11:30_________________________________________________up u mnie też jest na 100 jak wyśrodkuje to będzie mu nieźle okłamywał :gwizdanie: Czyli jest ok? według mnie jest ok jak przestawisz to ci liczni będzie okłamywał
Pandzior Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 Trochę mi na zimówkach przekłamuje, im szybciej jadę tym więcej. Przy licznikowych 190 fis pokazuje 180, ale to chyba normalne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się