Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ARJ] Prawdopodobnie padła sonda lambda. Nie wiem która?


michal_g84

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdzałem sobie błędy VAG-iem i wychodzi że mam uszkodzoną sondę lambda. Po rozszyfrowaniu błędu wychodzi że to: Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 2. Po czym poznać która to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd pojawia się po jakimś czasie - tzn mogę go normalnie usunąć, nr 16534. A o jaki scan dokładnie Ci chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego tam sa 2 sondy na kolektorach ja u siebie w aps 2.4 v6 zmienialem obie lewa i prawa koszt okolo 400 zł za jedna nowa za aso oplacalo sie zauwazalne nizsze spalanie itd etc pozdro jak cos pisz do mnie na gg pomoge

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w etce znalazłem, że są dwie sztuki przed katem - numer 078 906 265 M, obydwie mają ten sam numer i zgodnie z błędem to są one chyba podgrzewane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to jest ta sonda ja zmienilem obie i po klopocie uwazaj tylko bo moga byc zapieczone i zeby mechanik nie zerwal gwintu pozdro

sonda.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś zmieniłem z jednej strony, jak nie pomoże to zamienie je stronami bo są identyczne i mają taką samą długość przewodów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wepnij voltomierz i zobaczysz która oscyluje a która nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wepnij voltomierz i zobaczysz która oscyluje a która nie

a w jakim przedziale ma oscylować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ktoś może spojrzeć bo wychodzą dziwne kwiatki, sonda zaczyna dopiero reagować jak temp. silnika wzrasta powyżej 60kilku stopni przy czym pierwsza faluje od samego początku, przy czym nie wiem czemu wychylenie aż 25% :

http://www.fileserve.com/file/qMHqWNH[br]Dopisany: 20 Grudzień 2010, 16:34_________________________________________________oglądał ktoś z was tego loga, jak to wg was wygląda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tygodniu będę zmieniał drugą, a czujnik temp. jest na pewno ok. winię tu bardziej sondę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok problem z sondą opanowany, dodatkowo mam rozwiązanie jak ktoś nie będzie wiedział która niesprawna, na VAG-u u mnie na kanale 33 w silniku są przedstawiane odczyty w procentach z sond jak i napięcie na sondzie, wystarczy odpiąć wtyczkę i widać po wskazaniu która przestała pracować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy zwykły multimetr

jak sie nie ma VAG-a

co juz pisałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okazało się że tylko jedna była niesprawna, ta od której wywalało błąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...