Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Mechanizm wycieraczek tył - avant 96


Redies

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i od razu mam do Was pytanie odnośnie mechanizmu wycieraczki tylnej w moim B5 z 96 roku a mianowicie problem jest taki, że najprawdopodobniej po ukręceniu się rurki spryskiwacza płyn zaczął dostawać się do płytki elektroniki i coś się spaliło po wymianie płytki z innego mechanizmu wycieraczka nie działa jedynie delikatnie szarpnie i dalej nic . Dowiedziałem się już , że można zastosować mechanizm od innego rocznika i zmienić mu sterowanie nie plusem a minusem ale ja jestem w tej dziedzinie zielony w związku z czym poprosił bym o pomoc bardziej zorientowane w temacie osoby, być może ktoś już miał ten problem i go przerabiał, a może ktoś ma do sprzedania taki mechanizm oryginalny do mojego rocznika?

[mod]Gdzie jest prefix!!!! - poprawiłem (kolejne wylądują w koszu)[/mod]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup silniczek na allegro. Są w dobrej cenie. Przekładasz i po kłopocie

np: http://allegro.pl/audi-a4-2-4-99-wycieraczka-tylna-i1478972600.html

raczej to co podałeś w linku to sama wycieraczka kolego jest na sprzedaż a kompletne silniczki z mechanizmem kosztują oo 150 zł do góry i wcale nie jest tak że kupie drugi silniczek i będzie latało, różnia się modułami i w tym problem, stąd moje pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Redies ja miałem ten sam problem tylko u mnie raz chodził raz nie aż w końcu zdechlo mu się, no i kupiłem w Aso wtedy nie bylo nawet używki w sieci około400zł jeśli mnie pamięć nie myli znalazłem zamiennik na allegro ale wyczytałem opinię że to lipa i kupiłem ori :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach