Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Mechanizm wycieraczek tył - avant 96


Redies

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i od razu mam do Was pytanie odnośnie mechanizmu wycieraczki tylnej w moim B5 z 96 roku a mianowicie problem jest taki, że najprawdopodobniej po ukręceniu się rurki spryskiwacza płyn zaczął dostawać się do płytki elektroniki i coś się spaliło po wymianie płytki z innego mechanizmu wycieraczka nie działa jedynie delikatnie szarpnie i dalej nic . Dowiedziałem się już , że można zastosować mechanizm od innego rocznika i zmienić mu sterowanie nie plusem a minusem ale ja jestem w tej dziedzinie zielony w związku z czym poprosił bym o pomoc bardziej zorientowane w temacie osoby, być może ktoś już miał ten problem i go przerabiał, a może ktoś ma do sprzedania taki mechanizm oryginalny do mojego rocznika?

[mod]Gdzie jest prefix!!!! - poprawiłem (kolejne wylądują w koszu)[/mod]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup silniczek na allegro. Są w dobrej cenie. Przekładasz i po kłopocie

np: http://allegro.pl/audi-a4-2-4-99-wycieraczka-tylna-i1478972600.html

raczej to co podałeś w linku to sama wycieraczka kolego jest na sprzedaż a kompletne silniczki z mechanizmem kosztują oo 150 zł do góry i wcale nie jest tak że kupie drugi silniczek i będzie latało, różnia się modułami i w tym problem, stąd moje pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Redies ja miałem ten sam problem tylko u mnie raz chodził raz nie aż w końcu zdechlo mu się, no i kupiłem w Aso wtedy nie bylo nawet używki w sieci około400zł jeśli mnie pamięć nie myli znalazłem zamiennik na allegro ale wyczytałem opinię że to lipa i kupiłem ori :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Redies ja miałem ten sam problem tylko u mnie raz chodził raz nie aż w końcu zdechlo mu się, no i kupiłem w Aso wtedy nie bylo nawet używki w sieci około400zł jeśli mnie pamięć nie myli znalazłem zamiennik na allegro ale wyczytałem opinię że to lipa i kupiłem ori :hi:

tia i właśnie ta cena powala mnie na kolana ale mam nadzieję że znajdę jakąś dobrą używkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powodzenia ja nie miałem szczęścia a jak jezdze to mnie denerwuje jak tylna szyba cała w błocie i nie wytrzymałem :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli inny mechanizm podejdzie to możesz spróbować. Zmiana sterowania "-"na "+" to nie problem wystarczy zwykły przekaźnik o odpowiedniej obciążalności prądowej styków. Wygląda to np. tak - sterowanie plusem a ma być minus : zasilasz cewkę na stałe masą a plus ze sterowania, na 1 styk (zwierny) dajesz stałą masę i na 2 styku masz masę po wysterowaniu przekaźnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc panowie uparłem się i przy pomocy kolegi co się lepiej zna na elektryce niż ja udało się uruchomić inaczej a mianowicie wykorzystałem przeciągnięty przewód do wzmacniacza do bagaznika a więc oddzielne zasilanie podłączenie na krótko silniczka i wykorzystanie przewodów z wtyczki oryginalnej , wykorzystanie przekaźnika i działa można sterować ori manetką jedynie co to nie działa czasówka koszt praktycznie zerowy bo wszystko mięliśmy na miejscu , dłużej to by trwało jak bym musiał przeciągać nowy kabel zaislający przez całą budę a że nmiałem to wystarczyło do klapy doprowadzić , może komuś się to przyda przy okazji oczywiście naprawiłem ukręconą rurkę poprostu przełożyłem z innego silniczka od kolegi tam była sprawna , w kieszeni zostało jakieś 200-400 zł zależy gdzie kupować, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...