Skocz do zawartości
IGNOROWANY

rozładowany akumulator


ekskul

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z rozładowującym się akumulatorem w moim audi a4 b6 1.9 tdi 130ps.

Auto nie chciało odpalać ale prąd był więc sprawdzili rozrusznik coś w nim wymienili i myślałem, że jest już ok.

Dzień później wsiadam do samochodu wkładam kluczyk i wszystko gaśnie, brak prądu w samochodzie.

Odpaliłem go za pomocą kabli i pojechałem do mechanika, wymienili akumulator.

Dzień później u elektryka sprawdziłem pobór prądu który wynosił 0.07 a chwile później spadł do 0.01 -0.02.

Elektryk sprawdził ładowanie, alternator nie ładował więc mechanik wymienił w nim jakiś przekaźnik czy coś.

Pojechałem nim do niemiec beż żadnych problemów. Dzień później odpalał tylko z dodaniem gazu, następnie wgl nie odpalił.

Mój akumulator to bosch 12v 74 ah 680A

http://www.amazon.de/Bosch-018999903M-Mikroprozessor-Batterieladeger%C3%A4t-Erhaltungsladung-Memoryfunktion/dp/B007K5OLDU/ref=sr_1_1?s=automotive&ie=UTF8&qid=1381665982&sr=1-1

Zamówiłem taki prostownik naładuje go i zobaczę co dalej.

Poradźcie co robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze raz jaki prąd płynie z aku do samochodu (do elektroniki) po tym jak pozamykasz wszystkie drzwi, i śrubokrętem zamek w masce zamkniesz przy otwartej klapie i wykonasz zamknięcie samochodu automatycznie z klawisza kluczyka.

Ja jak kupiłem samochód, miałem problem z wiecznie rozładowującym się aku. Dwa dni i po aku. Przez tydzien czasu jeździłem do roboty, a w robocie ładowałem, żebym do domu wrocił. W domu ładowałem, żebym do roboty dojechał, I tak w kółko. Problem znalazłem, ale całą elektrykę rozłożyłem na części pierwsze. Szukałem poboru prądu z AKU, który miałem tak ok. 900mA.

Okazało mi się, że jak zacząłem sprawdzać zamki w drzwiach kierowcy i pasażera, to na panelu elektroniki zamka kierowcy zrobiło się jakieś zwarcie chemiczne między dwoma ścieżkami. Mimo, że ścieżki były od siebie oddalone o około 2mm oraz zamaskowane (fotomaska), to jednak podejrzewam, że po tylu latach (11stu), warunki atmosferyczne zrobiły swoje. Zwarcie między ścieżkami było o wartości około 40 Ohmów. Mierzyłem multimetrem. Taka rezystancja powodowała, że moduł komfortu traktował to jako stan pracy i nie usypiał pozostałych modułów. Te z kolei ciągły non stop prąd z Aku, aż go wycyckały. Po usunięciu zwarcia, przedrapania ostrym nożykiem, napuściłem ChemiPlastyk70. Od 1.5 roku mam spokój i jeżdżę na tym samym aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...