Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z interfejsem podczas LOGÓW :(


Klawisz-84

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

chciałem dziś wykonać logi statyczne i dynamiczne odpowiednio

002+033

003+020

115+118.

i

001,003,004.

Jednak podczas wchodzenia w Basic settings czy meas Blocks pojawia się komunikat : VCDS: init - No Response from controller!

http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/HRVK2Ar1FsFbqZNTgHuQdL1DLYtM75

Kiedy daję test interfejsu wszystko jest OK, program OK na zielono rejestracja vcds 12.12.0 :( łączę poprzez USB nie używam com 1,2,3,4.

Robiąc test auta sprawdza wszystko pokazuje czy błąd lub brak bo specjalnie odłączyłem poduszkę powietrza pod siedzeniem i od razu wskazał co się dzieje. Ale logów nie mogę wykonać :( ba mam zakładkę LOGIN-11 i po wejściu w ENGINE-1 nazwa zmienia się na CODING-11 O_o


Widzę że zadałem trudne pytanie :)

Ale powoli dochodzę do rozwiązania :)

Otóż przekopując różne fora znalazłem info iż sygnał na interfejs idzie przez mój licznik :) oraz wiele innych przekaźników które mogą spowodować ów właśnie mój problem.

Rozwiązanie jest jedno i dość czasochłonne :( trzeba rozebrać boczki nadkoli i sprawdzać po kolei każdy przekaźnik :( ale u jednej osoby okazał się to udany zabieg i odnalezienie problemu jakim był przekaźnik od ABS-ów, po wymianie vcds normalnie zczytywał info z silnika :)

tak więc mi potrzebny jest jeszcze rysunek pinów złącza diagnostycznego :) jeśli ktoś posiada będę bardzo wdzięczny :)

ps. 1 rzeczą jaką wykonałem to sprawdzenie bezpieczników 10 i 12 czy są ok ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym spróbował podpiąć zwykły kkl za 30zł i sprawdzić czy nim da się logi robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zwykły kabel ale on w ogóle się nie łączy. Próbowałem vag 409.1 i vcds. Hex chociaż pokazuje wszystkie inne dane prócz silnika :(

Za tydzień po powrocie z urlopu będę działał na żony A3 i swoim może coś się zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź najpierw podstawowe rzeczy wszystkie kolektory w gnieździe bo może któryś się zginął lub wysuną to zobaczysz jak będziesz miał boczek rozebrany z przewodami z gniazda, sprawdź wszystkie gniazda, wtyczki podłączone na silniku może nie styka któryś. Masz może jakieś zabezpieczenie antykradzieżowe z odcięciem komputera? - bo to też może mieć coś wspólnego. A najlepiej sprawdzić na innym aucie program+kabel. Sprawdzić napięcie czy jest na danym kolektorze odpowiadającym łączność z engne.

Znalazłem informację o innym sposobie logowania na stronie TECH-ROSS właśnie przez komendę CODING-11 może się przydać.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Checking_Cruise_Control_using_Measuring_Values

Edytowane przez Złomiarzu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niedzielę wracam z urlopu więc się tym zajmę. Drugie auto mam do podmiany :) właśnie żony A3ke.

Ogólnie auto jest kupione od faceta z Niemiec i o dziwo który pracuje w Audi :-o dlatego zdziwiłem się że interfejs nie działa.

Jak się uda to w poniedziałek podjadę do serwisu i zapytam czy mogą się podpiąć i sprawdzić czy wszystko jest ok.

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...