Tajfun211 2 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 (edytowane) Witam, Silnik 1.9 TDI BKE 116 KM przejechane 7 tysięcy kilometrów po zrobieniu programu na 150 KM (wykres na dole). Prośba o analizę logów. BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_215346.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_215345.html STATYCZNE: Grupa 023: http://vaglog.pl/log_215344.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_215343.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_215342.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_215341.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_215340.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_215339.html Grupa 002: http://vaglog.pl/log_215338.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_215337.html DYNAMICZNE: Grupa 013: http://vaglog.pl/log_215336.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_215335.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_215334.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_215333.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_215332.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_215331.html Grupa 002: http://vaglog.pl/log_215330.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_215329.html WYKRES: Dodaje jeszcze wykresik z dynamicznych grupy 11: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_215335.html A tutaj przed programem: Grupa 03: Doradzi ktoś? Edytowane 12 Maja 2015 przez Tajfun211 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 (edytowane) Turbosprężarka przeładowuje u góry obrotów. Według mojej oceny soft troszkę za mocny jak na seryjne turbo. Edytowane 12 Maja 2015 przez Jarol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leopold27 41 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 (edytowane) skróć sztange na gruszce o jeden obrót bo za wcześnie wstaje,i już zaczyna mieć przeładowanie,program za mocny jak pisze kolega,lepiej wruć do serii,bo ta zabawa się drogo skończy. Edytowane 14 Maja 2015 przez Leopold27 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tajfun211 2 Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 skrócić sztangę ... hmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Skrócenie sztangi nic tu nie da, po prostu jest za dużo paliwa górą i dlatego turbo przeładowuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tajfun211 2 Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Zrobiłem dzisiaj jeszcze raz logi dynamiczne tym razem od 1500 rpm (poprzednio pedał w podłogę był trochę za wcześnie od 1000 rpm). Trzeba poprawić ten program czy nie? DYNAMICZNE: Grupa 002: http://vaglog.pl/log_217600.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_217599.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_217601.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_217605.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_217598.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_217604.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_217602.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_217603.html Wykres z grupy 11 przed zrobieniem softu: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_193139.html Wykres z grupy 11 po programie: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_217604.html Wykres programu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 (edytowane) Tu masz log doładowania po programie który ja wykonałem. Auto ma 144Km i 330Nm Zobacz sobie jak wygląda doładowanie zadane i zmierzona a jak wygląda to u ciebie. Edytowane 18 Maja 2015 przez Jarol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się