Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ALT - Wymiana kierownicy powietrza. błędy


crookers20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych. Wymieniłem z rana w aucie kierownice powietrza bo poprzednia była popękana , po przejechaniu 80km wywaliło mi błędów.

Address 01: Engine Labels: 06B-907-557-ALT.lbl
Control Module Part Number: 8E0 907 557 HW:
Component and/or Version: 2.0L R4/5VS 0004
Software Coding: 0011501
Work Shop Code: WSC 06435 000 00000
VCID: EED3A833FA625E6EF6F-5072
5 Faults Found:

17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)
P1128 - 001 - System too Lean - MIL ON
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
P1137 - 002 - System too Rich
18010 - Power Supply Terminal 30
P1602 - 002 - Voltage too Low - Intermittent
17924 - Intake Manifold Valve (N156)
P1516 - 004 - Open Circuit - Intermittent
17658 - Fuel Level too Low
P1250 - 008 -

Readiness: 0000 0001

Jak to zinterpretować i za co się zabrać ?? Proszę o pomoc.

-------------------------------------------------------------------------------------

Po przejrzeniu internet przychodzi mi do głowy tylko ten "elektro zawór" czy jak go tam diabeł zwał do wymiany przy gruszce, cyngiel do poruszana membraną jest cały a gruszki już dziś nie będę wyciągał za późna pora.

Edytowane przez crookers20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej nie było żadnych błędów a po wymianie 5 aż jest?

Ramię gruszki działa?

Silnik chyba pracuje równo bo wypadania zapłonu nie widać w błędach, ale obroty spadają równo czy falowo z podskokiem lekkim po wciśnięciu sprzęgła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie gruszki wszystko wróciło do normy, byłem mile zaskoczony jak auto wkręca i jak obroty ładnie opadają, przez te parenaście km co zrobiłem dułem mu ile wlezie i czerpałem z tego przyjemność, jak zaświecił się check(pod koniec trasy jak wracałem już do domu) to jakoś spadku mocy nie zauważyłem, wruciłem do domku otworzyłem piwko i pod VCDS auto a tu taki cyrk.

Nie wiem, jutro przełożę z starej gruszki ten "elektro zawór" ciachnę parę km do odcinki i zobacze co się będzie działo.

Aaa... Przed wymianą gruszki miałem zawsze błąd za ubogiej mieszanki.. kasowałem a po 150km wracało.. membranka dziurawa na 1,5 cm i się wcale nie ruszała to przystąpiłem do wymiany.

Edytowane przez crookers20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz dobrze wskazuje? Nowy pokazuje max 120 , filtr powietrza i filtr paliwa wymieniales?

Jak niesprawna gruszka to taki błąd pokazuje. Kolektor dolotowy ma dwa obiegi powietrza. Nie lepiej przełożyć membranę z nowej do starej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtry dobre, z gruszką aby przełożyć czy całość czy tylko ten element to też nie problem pare minut. A przepływki teraz nie sprawdzę ... ale wydaje mi się że też powinna dobrze podawać przegoniłem auto pod 180 km/h i nie było błędów dopiero jak od rodziny wracałem to wywaliło... myślę że może przepustnica .. czyszczenie no i wymiana tego zaworka da radę.. chyba..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, Sorka ze nie zrobiłem logów ale nie miałem kiedy, od tamtego czasu znowu zrobiłem coś koło 100km i znowu w komputerze namieszało ale teraz inaczej. Nie wiem czy czasem to wszystko nie udziela się przez problemy z zasilaniem auta. Wszystkie błędy jakie mi wywala to tak jak bym klemy z auta ściągał bądź był przeskok. Ładowanie aku według VCDS na poziomie 13,70V i bryka. Po kasacji błędów mam spokój na krótki czas. A chyba jak by było coś poważnego to Check by nie zniknął

VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910

Tuesday,22,September,2015,20:38:04:62939

Chassis Type: 8E (8E - Audi A4 B6/B7 (2001 > 2008))
Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 25 36 37 45 46 55 56 57 65
          67 69 75 76 77
 
VIN: WAUZZZ8EZ1A003460   Mileage: 179570km/111579miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 06B-907-557-ALT.lbl
   Part No SW: 8E0 907 557     HW:             
   Component: 2.0L R4/5VS         0004  
   Coding: 0011501
   Shop #: WSC 06435 000 00000
   VCID: EED3A833FA625E6EF6F-5000

2 Faults Found:
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) 
            P1128 - 001 - System too Lean - MIL ON
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add) 
            P1137 - 002 - System too Rich
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 8E0-614-517.lbl
   Part No: 8E0 614 517 
   Component: ABS/ESP front       D620  
   Coding: 04275
   Shop #: WSC 12345  
   VCID: E5C1D71F7F949D36875-5072

2 Faults Found:
01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 
            35-10 - - - Intermittent
01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 8E0-820-043.lbl
   Part No: 8E0 820 043 A
   Component:   A4 Klimaautomat   0203  
   Coding: 00000
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 1F4D05F79D4807E68D9-5072

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 8E0-907-279-8E2.lbl
   Part No: 8E0 907 279 
   Component: int. Lastmodul  RDW 0409  
   Coding: 00001
   Shop #: WSC 06435  
   VCID: EFEDB537AD685766FD9-4A3A

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 8E0-959-655-84.lbl
   Part No: 8E0 959 655 
   Component: Airbag 8.4E         3001  
   Coding: 0010602
   Shop #: WSC 06435 000 00000
   VCID: F4E7BA5B944E74BE00B-5072

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel        Labels: 8E0-953-549.lbl
   Part No: 8E0 953 549 S
   Component: Lenksáulenmodul     0611  
   Coding: 00011
   Shop #: WSC 06325  
   VCID: 4385A98751600306C91-4A3A

1 Fault Found:
01794 - Control Module - Incorrect Chassis (VIN) Number 
            35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 8E0-920-9xx-8E2.lbl
   Part No: 8E0 920 900 F
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D08  
   Coding: 00000
   Shop #: WSC 06435  
   VCID: 275D1D17C518CF26F59-5072
   WAUZZZ8EZ1A003460     AUZ6Z0Y0008404

1 Fault Found:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 8E0-959-433-MIN.lbl
   Part No: 8E0 959 433 N
   Component: Komfortgerát T87    0111  
   Coding: 06720
   Shop #: WSC 12345  
   VCID: 3C77D27B2C9E7CFE88B-4A3A

   Subsystem 1 - Part No: 8E1959801B
   Component: Tőrsteuer.FS BRM 4.11  

   Subsystem 2 - Part No: 8E1959802B
   Component: Tőrsteuer.BF BRM 4.11  

4 Faults Found:
01561 - Rear Left Door 
            60-10 - Won't Safe - Intermittent
01562 - Rear Right Door 
            59-10 - Can't Unlock - Intermittent
01562 - Rear Right Door 
            60-10 - Won't Safe - Intermittent
01562 - Rear Right Door 
            61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

End   ---------------------------------------------------------------------


Witam, zrobiłem dziś logi dynamiczne... proszę spojrzeć i doradzić. Dodam ze na 3 do 140km więcej brakło drogi.

http://vaglog.pl/log_233540.html

Edytowane przez crookers20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki że tak późno odgrzewam kotleta, przepływka nowa BOSCHA zamówiona, jutro z rana ma być a pod wieczór wrzucę nowy LOG mam nadzieję że to już będzie wszystko :D bo mi gul z nerwów rośnie że cały czas szukam dziury w aucie :). I czy w tym moim odczycie sonda lamda nie pokazuje za dużego skoku napięcia na sam koniec??


A więc tak, przepływka nowa dziury w przyśpieszeniu nie ma ale coś jest jeszcze nie tak, LOG grupy 3, 10,33

http://vaglog.pl/log_235156.html

Jak wciska sprzęgło obroty delikatnie podskoczą do góry potem jak spada to przed 1000 obr. się na moment zatrzymuje i dalej w dół. Gdzie jeszcze szukać przyczyny.

Największą wydajność uzyskałem raz na obrotach 5160a przepływ 91.36 ale to już sami proszę zweryfikujcie. Teraz tylko czekam na kolejny check

Edytowane przez crookers20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Latam już na nowym przepływomierzu kilka dni i nic, check się nie świeci auto super śmiga, dzięki chłopaki. Jedyne co mnie spotkało od tamtego czasu to jak pałowałem bryke na 3 do odcinki to silnik dostał szału kontrolka od silnika zaczeła mrygać jak przy padniętej cewce i stracił moc. Trwało to dosłownie minute potem zgasła auto się ożywiło, na kompie pokazało 2 błędy jeden od temperatury drugi od ubogiej dawki. myślę ze pewnie gaz jest nie doregulowany w ostatnich partiach obrotów no ale to już chyba nie problem nikt chyba na co dzień nie śmiga na 3 do odcinki. max.g/s na nowej przepływce pokazało mi 92 albo coś koło tego, a min. 21g/s na 1500obr. tak na oko nie wchodziłem na VAGLOG piszę z pamięci. Z tego co kiedyś czytałem to różnie ludzie pisali że max. może być 90, 100 lub nie wiecej niż 120g/s dla ALT ale to chyba, nie znam się. Jedyne co zostało mi do rozwiązania to spadające obroty i oliwa ale dzięki Xebo1 myślę że ten temat też się rozwiąże przy zmianie oleju na MoS2, dolewki robię 250ml na około 2500-3000km mobila 10w40. Pozdro :D

Edytowane przez crookers20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie do odcinki do prędkości 170 pokazała 90 g/s i czuję pod prawą nogą że jest coś nie tak, lepiej się zbiera z lekko wcisnietym gazem niż depnietym do dechy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z tym pedałem gazu też u mnie tak jest wcisnę delikatnie to czuć że przyśpiesza a do oporu to jak by mu z 30koni zabrał. No ale cóż ważne ze jak na razie dzięki forum człowiek w końcu dostrzega pozytywy ALTka. Czasem mam wrażenie ze my w Polsce dajemy tym autom drugie życie.

Edytowane przez crookers20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,mam pytanie odnośnie tego elektrozaworu,wiesz może jakie napięcie przychodzi do niego?pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jaki elektrozawor pytasz? Zwykle elektrozawor otwiera się po podaniu napięcia 12v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...