LukiKRK 4 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Panowie nie znalazłem nic na ten temat na forum, ani w wątku o fabrycznym przygotowaniu pod hak, który trzeba dokupić w momencie konfigurowania auta (1500 zł) lub później w ASO (15000 zł) http://a4-klub.pl/index.php?/topic/242262-hak-holowniczy-montaz-zmiany-w-ukladzie-chlodzenia/ W salonie powiedzieli, że to przygotowanie dotyczy chłodzenia jednostki TFSI oraz mocniejszego sprzęgła. Z tym chłodzeniem to potwierdzone na forum, ale mocniejsze sprzęgło chyba ogólnie jest w polifcie, czy się mylę ? W każdym razie w czym problem. Nie wiem czy jest to z tym związane, ale przy podjazdach pod duże wzniesienia (wakacje, Chorwacja), gdzie nachylenie terenu nie raz jest bardzo duże, auto pali sprzęgło regularnie. Wiadomo na niskich obrotach jak to benzyna zgaśnie... na bardzo dużych się nie da bo ogranicza elektronika je do 4000 obr pewnie z obawy o sprzęgło... ale na wysokich obrotach, kiedy teoretycznie jest na tyle momentu żeby wyjechać pod dużą górę auto za każdym razem pali sprzęgło i czuć to później dłuższą chwilę. Miał ktoś taką przypadłość i czy to może mieć związek z tym fabrycznym przystosowaniem do holowania przyczepy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 W salonie powiedzieli, że to przygotowanie dotyczy chłodzenia jednostki TFSI oraz mocniejszego sprzęgła. Z tym chłodzeniem to potwierdzone na forum, ale mocniejsze sprzęgło chyba ogólnie jest w polifcie, czy się mylę ? w doposazeniu jest sprzegło do 1.8T CJEB o oznaczeniu 0B1 198 141 BX Co do slizgania sie sprzegła to nie wiem jaki masz przebieg Mozliwe ze przyszła pora wymienic sprzegło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiKRK 4 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Aktualnie 46k przebiegu ale z tym bym tego nie wiazal bo tak samo palilo sie przy 15k 30k... co rok to samo. Nachylenia duze i od razu smrod Tapniete z SGS7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Aktualnie 46k przebiegu ale z tym bym tego nie wiazal bo tak samo palilo sie przy 15k 30k... co rok to samo. Nachylenia duze i od razu smrod Tapniete z SGS7 Skoro tak juz sie wczesniej działo to bym zrzucił skrzynie i zobaczył czy inne zespoły tez nie ucierpiały ( dwumas) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiKRK 4 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Skoro tak juz sie wczesniej działo to bym zrzucił skrzynie i zobaczył czy inne zespoły tez nie ucierpiały ( dwumas) Tyle że mnie wyśmieją na serwisie, bo nie ma żadnych innych objawów związanych z awarią skrzyni czy dwumasu... myślałem że ktoś już się spotkał z czymś takim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się