Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Fabryczne przygotowanie pod hak a palenie sprzęgła - problem


LukiKRK

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie nie znalazłem nic na ten temat na forum, ani w wątku o fabrycznym przygotowaniu pod hak, który trzeba dokupić w momencie konfigurowania auta (1500 zł) lub później w ASO (15000 zł)

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/242262-hak-holowniczy-montaz-zmiany-w-ukladzie-chlodzenia/

W salonie powiedzieli, że to przygotowanie dotyczy chłodzenia jednostki TFSI oraz mocniejszego sprzęgła. Z tym chłodzeniem to potwierdzone na forum, ale mocniejsze sprzęgło chyba ogólnie jest w polifcie, czy się mylę ?

W każdym razie w czym problem. Nie wiem czy jest to z tym związane, ale przy podjazdach pod duże wzniesienia (wakacje, Chorwacja), gdzie nachylenie terenu nie raz jest bardzo duże, auto pali sprzęgło regularnie. Wiadomo na niskich obrotach jak to benzyna zgaśnie... na bardzo dużych się nie da bo ogranicza elektronika je do 4000 obr pewnie z obawy o sprzęgło... ale na wysokich obrotach, kiedy teoretycznie jest na tyle momentu żeby wyjechać pod dużą górę auto za każdym razem pali sprzęgło i czuć to później dłuższą chwilę. Miał ktoś taką przypadłość i czy to może mieć związek z tym fabrycznym przystosowaniem do holowania przyczepy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W salonie powiedzieli, że to przygotowanie dotyczy chłodzenia jednostki TFSI oraz mocniejszego sprzęgła.

Z tym chłodzeniem to potwierdzone na forum, ale mocniejsze sprzęgło chyba ogólnie jest w polifcie, czy się mylę ?

w doposazeniu jest sprzegło do 1.8T CJEB o oznaczeniu 0B1 198 141 BX

Co do slizgania sie sprzegła to nie wiem jaki masz przebieg

Mozliwe ze przyszła pora wymienic sprzegło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie 46k przebiegu ale z tym bym tego nie wiazal bo tak samo palilo sie przy 15k 30k... co rok to samo. Nachylenia duze i od razu smrod :(

Tapniete z SGS7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie 46k przebiegu ale z tym bym tego nie wiazal bo tak samo palilo sie przy 15k 30k... co rok to samo. Nachylenia duze i od razu smrod :(

Tapniete z SGS7

Skoro tak juz sie wczesniej działo to bym zrzucił skrzynie i zobaczył czy inne zespoły tez nie ucierpiały ( dwumas)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Skoro tak juz sie wczesniej działo to bym zrzucił skrzynie i zobaczył czy inne zespoły tez nie ucierpiały ( dwumas)

Tyle że mnie wyśmieją na serwisie, bo nie ma żadnych innych objawów związanych z awarią skrzyni czy dwumasu... myślałem że ktoś już się spotkał z czymś takim :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...