Skocz do zawartości

aenim

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O aenim

Osiągnięcia aenim

0

Reputacja

  1. 1.8T AEB 1995r - równe 300 000 km i skasowane przez brata ;/ brał 1L oleju na 1000 km ;p 2.7T AGB 1998r - 253 000 km, mam go dopiero od miesiąca, silnik jak zegarek chodzi, szwajcar zadbał
  2. aenim

    [B5 AGB] by Steri

    Ładna, ładna! Ile przebiegu? Ja ciągle picuję swoją, żeby jakieś fotki wrzucić, bo normalnie mi wstyd jak widzę Wasze polerki
  3. aenim

    Po co ten dział?

    Mam ogrzewany garaż, to w zimie daje bardzo dużo, silnik się rozgrzewa momentalnie i o wiele mniej pali na krótkich trasach. Moja 1.8T w poprzedniej A4 paliła koło 10 w mieście, tyle co S4 na raczej wolnej trasie. Ale... jak chcesz się sporo ścigać po mieście to ponad 20 litrów spokojnie weźmie. Chociaż jak porównuję z kolegi Imprezą STI, to S4 pali mało
  4. aenim

    Po co ten dział?

    Średnio 12 wychodzi, czasem spokojniutko, czasem się ścignie z kimś.
  5. Bajer! Muszę to kiedyś zobaczyć na żywo
  6. O obiektywie pisał Han Solo, to baardzo podstawowe szkło i jak tylko ogarniesz temat szybko poszukasz czegoś lepszego. Pod warunkiem, że połkniesz bakcyla Fotografia, podobnie jak samochody, to studnia bez dna
  7. aenim

    Po co ten dział?

    Dwóch? Ciężko uwierzyć, w dwunastu bym ledwo uwierzył Mam zagwozdkę, gdyż obroty biegu jałowego minimalnie falują. Kolega twierdzi, że to kwestia cewek zapłonowych i nie ma szans ustawić obrotów na "sztywno" w obecnej postaci.
  8. Auto mam sprowadzone niedawno przez kolegę kolegi, który "coś" powymieniał, ale... na razie czekam na faktury, żebym mógł ułożyć listę "do zrobienia". Rozrząd był robiony w Szwajcarii przy 190tys km, teraz ma 250tys. km, generalnie niewiele można wyczytać z książki serwisowej. Chyba pójdę drogą przezorności, skorzystam z Twojej listy i pozamawiam części. I tak jestem przeszczęśliwy, bo auto niebite, zawieszenie w stanie idealnym, silnik jak zegarek chodziłby, gdyby nie minimalne falowanie obrotów biegu jałowego... powiada kolega, że nie da się idealnie tego wyregulować i aby to zrobić trzeba by cewki zapłonowe zmienić na te z 2.0TFSI (?). Nie kumam tematu, poszperam. Jutro robię polerkę reflektorów i zobaczę, czy to przyniesie jakiś efekt, obecnie są lekko zmatowiałe, ale i tak świecą o niebo lepiej niż poprzednie ze zwykłej A4. Mam w planie jakieś 300KM, ale to dopiero w 2014r. Także zostanę przy oryginalnych filtrach
  9. Świetnie zrobiony, ja właśnie zaczynam zabawę ze swoją S4, ledwo kilkanaście dni temu przyjechała do kraju. Porobię fotki i wrzucę na forum niedługo. Ile Cię wyszły te bixenony? Możesz na PW napisać Te wszystkie elementy typu zawory, uszczelki, etc. wymieniałeś, bo musiałeś, czy przekornie? pozdrowienia
  10. aenim

    Po co ten dział?

    Podziękował Zawsze się przyda, dobre zimówki teraz czas założyć, bo stare Nokiany do driftu się jedynie nadają
  11. aenim

    Po co ten dział?

    Jako świeży nabywca 2.7T powiem tylko tyle, że zapier...nicza Z czasem będę się mógł wypowiedzieć na temat awaryjności, w chwili obecnej ma 250tys km i jest igła.
  12. Witam wszystkich, Gdyby mój brat nie skasował mi A4 w lato, na pewno nie zakupiłbym tak szybko S4 i nie dołączyłbym do szacownego grona tego forum Ponieważ jednak tak się stało, szukam speca/speców od 2.7T z Krakowa i okolic, którzy pomogą mi zrobić z tego cacuszka lepsze cacuszko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...