Katana_6
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Katana_6
Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
mazowieckie
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVG
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Katana_6
0
Reputacja
-
U mnie po wymianie plywaka wszystko wróciło do normy. Stary pływak u mnie był mocno zabrudzony, ale płytka nie jest wytarta. Jak temat jeszcze aktualny to mogę zrobić zdjęcia starego plywaka. Ja go nie czyscilem, tylko wymieniłem na dobry a stary rzuciłem w kąt do garażu. Myślę, że po wyczyszczeniu rownież byłby dobry. Pozdrawiam
-
Witam. Dołączę się do tematu. A mianowicie: po otwarciu drzwi pasażera, nie zapala się podświetlenie kabiny, nóg i światełko czerwone u dołu drzwi. Jeszcze nie tak dawno się zapalało, chociaż było to różnie, raz po czasie raz od razu. Teraz całkiem padło. Obstawiam mikrostyk. Centralny zamek działa dobrze. Chciałbym przed rozebraniem zamówić używany zamek i go podmienić, jednak zauważyłem że są zamki 3-pinowe i 5-pinowe. Czy da się ustalić jaki mam rodzaj zamka np. po numerze VIN? Byłbym wdzięczny za pomoc. Moje Audi do 2000r polift. Z kluczyka mogę zamknąć drzwi kierowcy jak i pasażera, tam również jest wkładka zamka, bo chyba to też ma znaczenie. Pozdrawiam
-
Witam Podłącze się do tematu. Też mam problemy ze wskaźnikiem paliwa w Audi A4 B5 lift raz pokazuje 3/4 raz 1/4 a wiem że paliwa jest ponad połowa baku. Teraz jak sprawdzić czy to pływak czy zegary? Licznik to pół FIS raczej jagger. Test zegarów przez vaga wypadł dobrze. Wskazówki zatrzymują się na połowie i potem na full. Czy jak test wypada dobrze to zegary są ok? I od razu szukać plywaka?
-
[B5 AFN] Wymiana przekładni kierowniczej (maglownicy) - fotostory
Katana_6 odpowiedział(a) na krzysiek23 temat w Audi A4 B5
Witam Podłącze się do tematu. Będąc w kanale zauważyłem, że brakuje mi jednej śruby mocującej maglownice, ta wkręcana od dołu. Śrubę już zamówiłem m10x38. Jednak mam pytanie: u mnie ten otwór gdzie wkreca się tą śrubę nie jest przelotowy. Widać gwint jednak od góry jakby była zaślepka. Nie można tego sprawdzić jak jest, bo serwo w podszybiu zasłania wszystko. Czy ten otwór z gwintem jest ślepy? Czy może nie fortunnie mam urwany kawałek tej śruby w tym otwórze? Proszę o pomoc. Pozdrawiam -
Regeneracja i przeróbka dolnej rozpórki (montaż)
Katana_6 odpowiedział(a) na davidlive temat w Audi A4 B5
Witam, dołączę się do tematu: założyłem ori rozpórkę dolną. Jednak po jej montażu koliduje założenie osłony skrzyni. Jak oryginalnie jest zamontowana osłona skrzyni przy ori rozpórce dolnej? Ma ktoś jakieś foto? Osłona idzie pod rozpórką czy może nad? Bo rozpórka jest dość nisko. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam -
A czy to ten sam pierścień jak na przegubie zewnętrznym na półosi? Chodzi mi o rozmiar.
-
Dzięki za odpowiedź. Po niedzieli spróbuje tym przyrządem T10037, jak nie da rady to spróbuje jak piszesz. Ten pierścień nie rozlatuje się przy demontażu? Czy trzeba nowy od razu?
-
Witam Dołącze się do tematu. Poci mi się skrzynia na uszczelniaczu półosi od strony pasażera. Próbowałem już z zaprzyjaźnionym mechanikiem wymienić ten uszczelniacz, ale utknęliśmy na wyjęciu flanszy. Nie można jej wyjąc. Podpieraliśmy takimi "łyżkami" z dóch stron, ale ani drgnęła. Nie chcieliśmy aż tak na siłę napierać, aby przypadkiem nie pękła obudowa aluminiowa skrzyni. Czy jest jakiś sposób na wyjęcie jej? Jestem na etapie konstruowania takiego przyrządu jak wyżej na obrazku T10037, ale czy nim na samochodzie da radę ściągnąć tą flansze? Poradzi ktoś jak wyjąć tą flansze bez niszczenia czegokolwiek w skrzyni?